Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid i uke 35 nå, og føler meg veldig klar for å få ungen ut😂 fødte første i uke 38, så e vel innstilt på at det skal skje denne gangen også. 

Dere som har født før termin med første, når kom nr 2?🤗

Anonymkode: 86018...c32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med mange, og svaret er at det kan variere fra gang til gang.

Første og andre gang kom ungene mine lenge etter termin, tredje gang kom ungen en stund før termin (selv om «alle» trodde det vil bli etter).

Sannsynligheten for at det vil bli før termin for deg denne gangen også er nok større enn hvis du hadde fått første etter termin, men man vet aldri.

Anonymkode: f51fd...03a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk første før og andre seks dager på overtid 😅

Anonymkode: fac60...e56

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk første 3 uker før termin og nummer 2 dagen før termin. Men det som er rart at det er akkurat lik som min mor. Kanskje du kan spørre mamma.

Anonymkode: abe20...ac9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk første 3 uker før termin og nummer 2 dagen før termin. Men det som er rart at det er akkurat lik som min mor. Kanskje du kan spørre mamma.

Anonymkode: abe20...ac9

Det var veldig likt meg! Jeg fikk første tre uker før termin og andre en dag etter termin. 

Men der ligner jeg ikke min mor. Hun fikk alle sine etter termin.

Anonymkode: ad4c9...93b

AnonymBruker
Skrevet

Nr.1 kom 38+1

Nr.2 kom 40+3 (termindato). Da hadde vi trodd hun kom når som helst i 3 uker 🤪

Anonymkode: edd83...b0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er gravid i uke 35 nå, og føler meg veldig klar for å få ungen ut😂 fødte første i uke 38, så e vel innstilt på at det skal skje denne gangen også. 

Dere som har født før termin med første, når kom nr 2?🤗

Anonymkode: 86018...c32

Min første kom 15 dager før,  og nr 2 kom 13 dager før. Da jeg skulle ha nr 3 forventet jeg at det samme skulle skje igjen,  og det føltes faktisk som å gå 2 uker på overtid da han kom 1 dag etter termin...

Anonymkode: d7f14...a2b

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 6 dager før, nummer 2 to dager før. Nummer 2 trudde vi skulle komme når som helst de siste 4 ukene (også jordmødrene på føden). Nummer 3 kom 8 dager før. Også her var det forventa at baby kom når som helst de siste 3 ukene 

Anonymkode: 0fec7...735

AnonymBruker
Skrevet

Ut i fra statistikk kunne jeg regne med at baby nr. to kom til samme tid som nr. en +/- en uke sa jordmoren min. For min del stemte det, begge ble født i begynnelsen av uke 40. 

Anonymkode: 5c142...465

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...