AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 For meg virker det som om det er greit å være skeiv hvis du er sexy, og ellers ikke greit. Kanskje Lhbta+ miljøet bør ta et oppgjør med sin egen ukultur? Drikking, dop og hooking - det er ikke noe alle skeive føler seg komfortable med. En ukultur samfunnet generelt bør ta oppgjør med. Det er så mange rike privilegerte mennesker som hyller skeive - hvis de er tiltrekkende. Herregud du skal ikke ha sex med dem uansett Anonymkode: bfd77...a03 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Altså dette er jo den ørtifjørte tråden om pride bare i dag, jøjje meg så mye pride motstand a gitt. Men riktignok har nå de andre pride motstands trådene klart å i det minste gjøre seg sånn noenlunde forstått iallefall sånn rent teknisk men dette Hva vil du frem til? Er det for lite lesbiske og homofile i landet, er det det som er i veien denne gangen, er de som mange hetrofile også opptatt av sex? Er det det som plager.. At vakre mennesker får mer oppmerksomhet, det gjelder vel i de fleste miljøer, er det alkoholbruk generelt vi skal ta homofile for? For alle hetrofile er nonner, drikker aldri og er ikke opptatt av verken utsende eller sex? Er det ikke på tide å slutte pride hatet for i år viss dette er siste bunnslammet av kritikk Anonymkode: 85727...8e8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Inkluderende for alle som ikke er hvite og heterofile. Anonymkode: fd39b...2f6 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Slutt nå å mas om pride. Dere liker det ikke, ok, move on. Hvorfor oppsøker dere og bruker tid på noe dere blir så irritert av? Selv er jeg ikke interessert og derfor har jeg ikke sett noenting angående pride i hele år. Ikke ett bilde engang. Har ikke prøvd å unngå det heller, har bare ikke aktivt oppsøkt det. Ja bortsett fra det evinnelige maset her inne fra dere sutrekopper. Anonymkode: f9572...05e 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Misforstått hva pride er og hva paraden som er show og fest er. Sees neste år, og finn noe annet å klage på nå. Dette begynner å bli et stort gjesp. Anonymkode: bae2e...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 "For meg virker det som" -ok, hvor mange ganger har du deltatt på arrangementer knyttet til pride month og paraden egentlig? Aldri tydeligvis? Blir ikke dere som aldri engang har deltatt i pride snart lei av å mene så mye om det? Anonymkode: 84bf5...462 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Altså dette er jo den ørtifjørte tråden om pride bare i dag, jøjje meg så mye pride motstand a gitt. Men riktignok har nå de andre pride motstands trådene klart å i det minste gjøre seg sånn noenlunde forstått iallefall sånn rent teknisk men dette Hva vil du frem til? Er det for lite lesbiske og homofile i landet, er det det som er i veien denne gangen, er de som mange hetrofile også opptatt av sex? Er det det som plager.. At vakre mennesker får mer oppmerksomhet, det gjelder vel i de fleste miljøer, er det alkoholbruk generelt vi skal ta homofile for? For alle hetrofile er nonner, drikker aldri og er ikke opptatt av verken utsende eller sex? Er det ikke på tide å slutte pride hatet for i år viss dette er siste bunnslammet av kritikk Anonymkode: 85727...8e8 Ikke rart folk er lei etter at man har fått det prakka oppi trynet i en måned i strekk, og likevel skal man utvide det med en dag til av en eller annen rar grunn. Og denne dagen skal være fylt med lettkledde overskeksualiserte mennesker i full offentlighet i nærheten av barn og mennesker som bare prøver å leve sitt vanlige liv. Anonymkode: 7b058...f2b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Inkluderende for alle som ikke er hvite og heterofile. Anonymkode: fd39b...2f6 Hvilket land bor du i? Somalia? Det er flest både hvite og minst 50% eller mer hetero i pride. Hvis du er hvit hetero og ikke følt deg velkommen eller ikke følt at pride er noe for deg å delta på så er det fordi du er homofobi. Anonymkode: 84bf5...462 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "For meg virker det som" -ok, hvor mange ganger har du deltatt på arrangementer knyttet til pride month og paraden egentlig? Aldri tydeligvis? Blir ikke dere som aldri engang har deltatt i pride snart lei av å mene så mye om det? Anonymkode: 84bf5...462 Jeg har deltatt flere ganger før og det er utrolig mye bdsm, lettkleddhet, casual sex. Og det er nå en ting, la folk leve livene sine. Men hvorfor i all verden skal det gjøres i full offentlighet? Anonymkode: 7b058...f2b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke rart folk er lei etter at man har fått det prakka oppi trynet i en måned i strekk, og likevel skal man utvide det med en dag til av en eller annen rar grunn. Og denne dagen skal være fylt med lettkledde overskeksualiserte mennesker i full offentlighet i nærheten av barn og mennesker som bare prøver å leve sitt vanlige liv. Anonymkode: 7b058...f2b Åneeeei hjelp Pride paraden kom på en julidag eeeeeek krise!!!!! Haha. Du høres ut som en stereotypisk overdramatiserende gayboy med den reaksjonen 😂 Anonymkode: 84bf5...462 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #11 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har deltatt flere ganger før og det er utrolig mye bdsm, lettkleddhet, casual sex. Og det er nå en ting, la folk leve livene sine. Men hvorfor i all verden skal det gjøres i full offentlighet? Anonymkode: 7b058...f2b Åh, driver folk å har casual sex i pride paraden? Nei du har ikke vært der skjønner jeg 🤦♀️ Anonymkode: 84bf5...462 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): "For meg virker det som" -ok, hvor mange ganger har du deltatt på arrangementer knyttet til pride month og paraden egentlig? Aldri tydeligvis? Blir ikke dere som aldri engang har deltatt i pride snart lei av å mene så mye om det? Anonymkode: 84bf5...462 3 ganger. Jeg er skeiv selv skjønner du Anonymkode: bfd77...a03
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke rart folk er lei etter at man har fått det prakka oppi trynet i en måned i strekk, og likevel skal man utvide det med en dag til av en eller annen rar grunn. Og denne dagen skal være fylt med lettkledde overskeksualiserte mennesker i full offentlighet i nærheten av barn og mennesker som bare prøver å leve sitt vanlige liv. Anonymkode: 7b058...f2b Kan du fortelle meg nøyaktig hvordan du har fått det "pressa opp i trynet"? Jeg lurer oppriktig. Jeg har som sagt ikke sett noenting om pride i hele år, har kanskje skummet forbi en overskrift eller to som blir like raskt glemt som andre ting jeg ikke interesserer meg for. Anonymkode: f9572...05e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #14 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Altså dette er jo den ørtifjørte tråden om pride bare i dag, jøjje meg så mye pride motstand a gitt. Men riktignok har nå de andre pride motstands trådene klart å i det minste gjøre seg sånn noenlunde forstått iallefall sånn rent teknisk men dette Hva vil du frem til? Er det for lite lesbiske og homofile i landet, er det det som er i veien denne gangen, er de som mange hetrofile også opptatt av sex? Er det det som plager.. At vakre mennesker får mer oppmerksomhet, det gjelder vel i de fleste miljøer, er det alkoholbruk generelt vi skal ta homofile for? For alle hetrofile er nonner, drikker aldri og er ikke opptatt av verken utsende eller sex? Er det ikke på tide å slutte pride hatet for i år viss dette er siste bunnslammet av kritikk Anonymkode: 85727...8e8 Så du aksepterer diskriminering, men setter streken med utseendepress? Anonymkode: bfd77...a03
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #15 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Slutt nå å mas om pride. Dere liker det ikke, ok, move on. Hvorfor oppsøker dere og bruker tid på noe dere blir så irritert av? Selv er jeg ikke interessert og derfor har jeg ikke sett noenting angående pride i hele år. Ikke ett bilde engang. Har ikke prøvd å unngå det heller, har bare ikke aktivt oppsøkt det. Ja bortsett fra det evinnelige maset her inne fra dere sutrekopper. Anonymkode: f9572...05e Du kan jo prøve å ta rådet ditt selv? Ingen tvang deg inn på den tråden her? Hvis du ikke liker klagingen ok, move on. Hvorfor oppsøker du og bruker tid på noe du blir irritert av? Anonymkode: c0ed6...0d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå