AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Jeg har perioder hvor jeg føler meg så utrolig deprimert, stygg, utafor, tenker at jeg er udugelig, lavt selvbilde og ikke klarer å fungere oppegående rundt folk. Bare isolerer meg i flere dager eller går rundt med en følelse av at alle på gata kan se hvor trist og stakkarslig jeg er og tenker "æsj" om meg og at jeg er en belastning. Tideligere i våres begynte jeg å se om det var et mønster med det for jeg kan være så utrolig trist uten grunn. Nå lurer jeg på om det er et mønster for de to siste periodene jeg har vært sånn har vært en uke/ti dager etter eggløsning=en uke/ti dager før mens. Er det menssyklusen som gjør det og er det noe jeg bør snakke med lege om eller noe som hjelper? Har egentlig alltid hatt sånne perioder men ikke kartlagt hvor ofte. Jeg gikk på antidepressiva noen år i mine yngre dager og hadde diagnose som deprimert men som voksen ble depresjon avskrevet fordi jeg også har perioder jeg ikke kjenner på den dype tristheten og håpløsheten. Anonymkode: d49c0...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå