AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Gleder eller gruer du deg mest? Evt hvorfor? Jeg gleder meg kjempe masse, ungen er 15 mnd og SÅ klar, det blir så fint for den. Var på besøk og ungen lyste opp. Har også brukt uteområdet etter stengetid og ungen vil aldri dra😅 Blir selvfølgelig vondt og dra fra ungen også, men vet at det blir fint for den på sikt ❤️ Anonymkode: 0a4d2...63f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Gruer meg helt villt! Han er fyller 1 i september så jeg synes virkelig det er altfor tidlig! ☹️ Han så ut til å storkose seg da vi car på besøksdag, og det går sikkert fint.. men det føles feil å sette fra meg det kjæreste jeg har hos fremmede. Hadde det ikke vært for at jeg har en kronisk sykdom og ofte behov for å være sykemeldt hadde jeg tatt ulønnet perm til han er 2 år. Synes det er helt sykt at man har rett på ulønnet perm med så små, men at man faktisk mister trygderettighetene sine ved å benytte seg av den retten. Anonymkode: f969f...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå