Gå til innhold

Kjærester som sier "du er min". Synes du det er søtt eller kontrollerende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du?

Anonymkode: 3c9b0...3b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er tydelig 

Anonymkode: e63f9...422

AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt på måten det blir sakt på. Liksom hvis du sier det på en snill måte så skjønner mann at det bare er koseprat, men hvis man sier det dominerende så kan det være red flag.

Anonymkode: 4c3c2...e00

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig kontekstavhengig, vil jeg si.

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (2 minutter siden):

Veldig kontekstavhengig, vil jeg si.

Helt enig..

Sagt i rett setting…. 🤤🤭😏😁

Men sagt i feil setting… 🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 0f83a...1af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det brukes i tråd med vanlige konvensjoner er det ganske platt og floskelpreget. Og ikke minst virker det komisk gammelmodig.

Anonymkode: d9edf...323

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs på kontekst og hvordan relasjonen er generelt. Om den er likeverdig eller om han ellers har kontrollerende og respektløse ting ved seg i blandt

Generelt er det et rødt flagg for meg 

Anonymkode: ca105...005

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mest vanlig å si "I'm yours" som en kjærlighetserklæring. Det blir jo noe helt annet. Mitt hjerte tilhører deg, liksom. Ikke at du tilhører meg. 

Nei, jeg tenker mest sannsynlig rødt flagg, med mulige unntak hvis fyren ellers virker som en svært godhjertet og omtenksom type. 

Anonymkode: 387c4...200

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri reagert på det når det er blitt sagt til meg. Stort sett blir det sagt på en sånn måte at jeg opplever det som litt tullete og søtt, men det kan som alt annet bli sagt på en creepy måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det kommer an på konteksten.

Jeg og min date har nettopp sagt det til hverandre. Ingen fare for at vi er i en destruktiv relasjon. Bare fint.

Anonymkode: 89483...866

Skrevet

Kommer helt an på kontekst. Jeg mener det kan være enten romantisk eller kontrollerende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på kontekst. Den ene gangen en sa det til meg så var det utelukkende søtt og romantisk.

Anonymkode: ccf7e...c1d

Skrevet

Kjæresten min er min, og jeg er kjæresten min sin. Vi er hverandre sine. Han er ikke "bare min", han er jo foreldrene sine og vennene sine sin også. Så det er bare godprat. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gir meg grøss. Og gir beskjed om at jeg er ingen sin. Men kjæresten .

Forskjell på å være min og kjærsten min. Siste er ok.  Første er no go. Ingen som får lov å eie meg, dergåt det e grense jeg er tydelig på. Har dårlig erfaring med de som kalte meg sin. De var kontrollerende og nermest skulle bestemme hvorvidt man skulle puste eller ei. Så for meg er det viktig at partner ser meg som en person som har valgt å dele livet med han, og at vi på ingen måte eier hverandre.  

Anonymkode: f3a79...9dc

Skrevet

Synes det er søtt, nydelig, blir veldig glad når kjæresten sier sånt til meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kan si «jeg er så glad for at du er min» mens han gir meg et godt smil og holder rundt meg som om jeg er det mest dyrebare han vet om ❤️ 

Anonymkode: 08791...9b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Smiler han vennlig når han sier det? Eller ser han sint eller gal ut når han sier det?

Synes du at andre ting ved oppførselen hans virker kontrollerende?

Anonymkode: f6b1d...b2f

AnonymBruker
Skrevet

Ryggmargsrefleksen er at jeg misliker det. De eneste som har sagt det har vært ekstremt kontrollerende og sjalu menn. De har sagt det på en romantisk måte, men det hjelper ikke.

Jeg kunne nok ha likt det dersom en kjæreste sa; tenk at du er min, jeg føler meg som verdens heldigste mann som fant deg.

Anonymkode: c4e56...5bc

AnonymBruker
Skrevet

Min sier det typisk hvis jeg er trist og trenger trøst fordi han vet jeg blir glad :)

Anonymkode: 4b622...c3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20230703-113130_Firefox-01.jpeg

Anonymkode: f6b1d...b2f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...