AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Følhet mye med på en del kjendiser som jeg føler er som gode venner for meg. Har ikke så mye andre venner. Flere som føler at kjendiser er vennene dine? Anonymkode: dead5...7ba
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei 🤣🤣 Anonymkode: a2fe4...605 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Nei Så slemme dere er. Anonymkode: 0d491...702 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Ts, dette er nok ikke så uvanlig, men kommer i flere grader, og alle er nok ikke så bevisst på det. For dem som ikke har venner, eller få venner, kan det føles litt som du beskriver. Jeg har mange venner, men jeg husker f eks da Friends gikk på tv, det var som en vennegjeng jeg sjekket innom hver uke, selv om de selvsagt ikke var mine venner i den forstand Men noe trygt og hyggelig jeg kunne leve meg inn i. Det er jo en grunn til at Se og Hør var så populært i sin tid, og at kjendisstoff selger. Anonymkode: 0d491...702 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 Jeg vil være venn med hun her 👇 selv om hun er over 40 år eldre enn meg 😄 Anonymkode: 4902f...157
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 Nei, og om den følelsen kommer så minner jeg meg selv på at den følelsen er noe personen ønsker at vi skal føle fordi da er det lettere å selge oss ting. Gjelder typisk influensere selvfølgelig. Anonymkode: f2bdb...616 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 Dette er nok ikke så uvanlig. Influensere spiller jo blant annet på å gi tilhengerne følelsen av at de er et vennskap mellom influenseren og følgerne. Man ser også artister gjør det samme. Hvor mange tenåringsjenter har ikke vært forelsket i en musiker/skuespiller? Og artistene melker det også for hva det er verdt, for klart det er lettere å selge deg ting om du enten er forelsket i dem, at du tror dem er vennene dine og at dere er på lag? Og hvor mange menn kaller ikke laget de heier på for "mitt lag"? Selv om de selvsagt ikke spiller på laget og i mange tilfeller er laget i et helt annet land enn de er født i eller bor i. Klart lagene spiller på følelsen av tilhørighet. Det er jo sånn de kan ta svært godt betalt for kampbilletter, tv-rettigheter, drakter, osv. Anonymkode: f2532...9b1 3 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 Kjendiser som du ikke kjenner? Nei, det ser jeg ikke på som venner. Anonymkode: f727b...2b1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #14 Skrevet 3. juli 2023 Nei, men det er jo det mange kjendiser, spesielt influencere, vil. De vil være «vennen» din, altså si «hallo alle sammen» når de lager videoer, eller go rabatter til sine følgere eller stille spørsmål under bildene sine(typ i dag har det vært fint vær og vi har gjort dette og dette…hva har du gjort i dag?) som gjør at du som følger føler at de viser interesse i deg. Dermed vil man gjerne følge dem og bruke penger på ting de anbefaler = penger i kassa. Anonymkode: 0497f...d26 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Skrevet 4. juli 2023 Nei, absolutt ikke. Men tenker at enkelte influensere hadde jeg klikket godt med som venn Anonymkode: b148d...7d5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #17 Skrevet 4. juli 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Nei, men det er jo det mange kjendiser, spesielt influencere, vil. De vil være «vennen» din, altså si «hallo alle sammen» når de lager videoer, eller go rabatter til sine følgere eller stille spørsmål under bildene sine(typ i dag har det vært fint vær og vi har gjort dette og dette…hva har du gjort i dag?) som gjør at du som følger føler at de viser interesse i deg. Dermed vil man gjerne følge dem og bruke penger på ting de anbefaler = penger i kassa. Anonymkode: 0497f...d26 Enig. Og nå ser man jo også at svært mange kjendiser er influensere. Også de som har andre karrierer enn kun influenser. Ser du på skuespillere, musikere, osv så har enormt mange av stjernene en sosial plattform hvor de snakker med fansen. Og mye bygger på dette med å få det til å virke som et vennskap og at man har noe til felles. Anonymkode: f2532...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå