AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Hva ville du gitt? Syns hun har hjulpet meg masse. Er glad for å ha blitt bedre men syna det samtidig er trist å måtte avslutte. Noe ikke for fancy og noe de har lov å ta imot. Anonymkode: 03b7a...7e1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Blomst eller konfekt og et fint kort Anonymkode: 1fc2c...2ac
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Jeg gav blomst og et kort som beskrev hvor takknemlig jeg var for hjelpen Anonymkode: 44c0d...aa0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Blomst og kort, ja. Anonymkode: 520ce...e44
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Jeg viste at min psykolog var glad i rooibos te, så jeg kjøpte to pakker med blåbær rooibos fra en litt bedre butikk samt blomster, og en liten engel med lilla amethyst stein og et kort Anonymkode: 1f00b...83c
Millimani Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 Hvor lenge har du hatt henne? Er det snakk om noen måneder er det greit med blomst og kort. Er det snakk om flere år ville jeg vurdert et gavekort et sted.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 7 minutter siden, Millimani said: Hvor lenge har du hatt henne? Er det snakk om noen måneder er det greit med blomst og kort. Er det snakk om flere år ville jeg vurdert et gavekort et sted. Gavekort til polet eller hva da? Anonymkode: 03b7a...7e1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 7 minutter siden, Millimani said: Hvor lenge har du hatt henne? Er det snakk om noen måneder er det greit med blomst og kort. Er det snakk om flere år ville jeg vurdert et gavekort et sted. Det er snakk om flere år. Anonymkode: 03b7a...7e1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Gavekort til polet eller hva da? Anonymkode: 03b7a...7e1 Nei. Psykologer kan ikke ta i mot store verdier. Sjokolade og kort høres topp ut! Eller blomst Anonymkode: 98cdd...61e 3
Millimani Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gavekort til polet eller hva da? Anonymkode: 03b7a...7e1 Åhh... Man gir ikke gavekort til polet.
Millimani Skrevet 2. juli 2023 #11 Skrevet 2. juli 2023 Jeg ga min psykolog som jeg hadde i tre år i min ungdomstid to fine høye glass. Dette var selvsagt i samråd med mamma. Jeg tror mamma og jeg fikk blomster eller noe. Husker ikke, men er ganske sikker på at det var ett eller annet. Ja, nå tenker jeg så det knaker. Greit, jeg kan trekke forslaget mitt om gavekort. Men noe kan psykologen få. God te, matkurv, bok/kalender med visdomsord eller lignende. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Skrevet 2. juli 2023 Jeg kjøpte blomster til hun jeg hadde for en del år tilbake. Hun satt pris på det. Anonymkode: 1de0c...4c0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Skrevet 2. juli 2023 Min fikk en kopp, en låhjemmestrikket lue og et takkebrev, gikk hos henne i over fem år. Anonymkode: 46cf9...03a 1
Daisy-love Skrevet 3. juli 2023 #14 Skrevet 3. juli 2023 Blomst og kort holder. En liten figur er det noen som setter pris på. De skal ikke ta imot gaver av større verdier, og mange setter veldig pris på kort. Jeg har selv gitt kort til ulike oppigjennom, inkludert fastlegen. Aldri gitt annen gave enn kort. Hadde et eget dikt på ene kortet jeg gav til en sykepleier som fulgte meg opp i en periode, og det ble visst nok satt enormt stor pris på. Vet noen gir blomster til fastlegen etter de har fått til barn med ivf, eller fastlegen skal gå av, og blomster, så lenge de ikke er allergiske er sjeldent feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå