AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Typen min er sær på noen områder. Som oftest går det bra, men på et område holder det på å bli et problem. Typen min nekter å fly. Han sier at flyvning ikke telles som reisning og at man bare er turist når man flyr, og det er under hans verdighet. For å reise må man være i kontakt med terrenget sier han. Dette er jeg uenig i og ønsker feks å reise til japan og korea. Litt langt å kjøre eller? Hvordan kan jeg overbevise han om at man noen ganger må fly? Han er verdens beste kjærste og all ting, men akkurat på dette området trenger jeg noen velmente råd Anonymkode: 8b034...f4d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Han har nok flyskrekk. Anonymkode: 86a06...af7 7 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Ta toget, eller reis uten ham. Værre er det ikke. Anonymkode: 9aae4...552 1
Kjetil E Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Typen min er sær på noen områder. Som oftest går det bra, men på et område holder det på å bli et problem. Typen min nekter å fly. Han sier at flyvning ikke telles som reisning og at man bare er turist når man flyr, og det er under hans verdighet. For å reise må man være i kontakt med terrenget sier han. Dette er jeg uenig i og ønsker feks å reise til japan og korea. Litt langt å kjøre eller? Hvordan kan jeg overbevise han om at man noen ganger må fly? Han er verdens beste kjærste og all ting, men akkurat på dette området trenger jeg noen velmente råd Anonymkode: 8b034...f4d Ikke nå, men hvis situasjonen og forholdet til Russland normaliserer seg vil jo ikke en reise over land til Japan være uoverkommelig. Den Transibirkse jernbane til Vladivotstok og ferge derifra til Japan. Men litt urealistisk i øyeblikket siden situasjonen er som den er.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 Man MÅ ingenting,vil han ikke fly så bør det respekteres. Anonymkode: da439...013 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 ...han har jo flyskrekk og prøver å bortforklare det. Tror han du er helt korka? Anonymkode: 7d223...e01 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 Det finnes tog, buss, båt, biler. Så han trenger ikke å fly om han ikke vil det. Anonymkode: c512d...17e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 Reising, ikke reisning. 😅 Du må overbevise han om alt det kule med Japan og at dere MÅ dra dit. Vis bilder filmer og snutter, det er så sykt mye kult med Japan. Anonymkode: b61d7...031
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #11 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ...han har jo flyskrekk og prøver å bortforklare det. Tror han du er helt korka? Anonymkode: 7d223...e01 Hun er jo kanskje det hvis hun ikke forstår at det kanskje er grunnen?! 😉 Anonymkode: 86a06...af7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Typen min er sær på noen områder. Som oftest går det bra, men på et område holder det på å bli et problem. Typen min nekter å fly. Han sier at flyvning ikke telles som reisning og at man bare er turist når man flyr, og det er under hans verdighet. For å reise må man være i kontakt med terrenget sier han. Dette er jeg uenig i og ønsker feks å reise til japan og korea. Litt langt å kjøre eller? Hvordan kan jeg overbevise han om at man noen ganger må fly? Han er verdens beste kjærste og all ting, men akkurat på dette området trenger jeg noen velmente råd Anonymkode: 8b034...f4d Han har helt rett i at flyving ikke teller som reisning 😆 Anonymkode: c3c86...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå