Gå til innhold

Orgasme

tvillingmamma´n

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurt på hva alle dere andre har for slags erfaringer med orgasme. Er selv heldig og kan få multiple orgasmer, men tror ikke dette er veldig vanlig, men hva vet vel jeg?? :P

Har dere kommentarer til dette?

Men et tips i allefall til de som sliter med å få orgasmer; Prøv sammen med partneren din å finn G-punktet. Litt vanskelig å finne, men har dere først funnet det kommer dere aldri til å "miste" det igjen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har aldri hatt problemer med å få orgasme, hverken "multiple" eller en...

Og hvor er G-punktet?? :roll:

Kvinne i 30 åra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor er G-punktet?? :roll:

sitat:

"Du finner G-punkt inn i skjeden, ca. tre til fire centimenter inn og i framveggen dvs. mot klitoris. Vanligvis trengs kraftig stimulering for at G-punktet skal begynne å vokse. Når den gjør det kjennes overflaten ruglete ut.

Gro Isachsen, Sexpert i seksualitet, doktoronline.no"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

fått g- punktorgasme noen få ganger....men lenge siden nå.

savner det sååå veldig !!

bestillt meg dildo som skal stimulere g- punktet.

det blir jo spennende og se om jeg finner det igjen.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en fin link inne på Kvinneguiden også om hvordan du stimulerer G-punktet. Finner denne under Sex og samliv.

Så les og let i vei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei,

I disse G-punkt orgasmetider; jo vi har funnet dette, og ja; det er godt, men her kommer noe helt nytt! :D

Hva med å stimulere brystene slik at man får "orgasme".

Vi har i dag ikke gjort annet enn å utforske hverandre, og i denne "terapi" var pupper et av emnene.

Med suging, forsiktig fingermassasje og stimulering oppnådde vi et stadie hvor kroppen bevde og vi mener at det går ann å få en sort orgasme; Vi kaller det for "puppe orgasme"

Den er ikke like intens som klitoris orgasme, men mer opphissende og ønsket om mer av denne sorten ulmer.

Den gir en vannvittig lystfølelese. :lol:

Vi er begge enige om at brystene blir sterkt forsømt m.h.p. stimulering og medvirkning til et godt samleie/forspill.

Prøv da vel !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis multiple orgasmer defineres som flere orgasmer rett etter hverandre (serie)....har jeg dessverre ikke hatt det... :(

Men har derimot ikke noe problem med å få orgasme, men må ofte "hjelpe" litt til selv.... Har fått flere orgasmer (2-3) med tid imellom, når vi på en måte har begynt på nytt nesten med en gang...

Har hatt både G-punktsorgasme alene og samtidig som klitorisorgasme....

Å få begge deler samtidig er enkelt med vibrator og skjer sjelden ved samleie... :-?

MEN må si at jeg er glad for at jeg i det hele tatt er i stand til å få orgasme...når det virker som det er så mange som ikke har opplevd d.....

Tror ofte det har med at mange har liten kjennskap til kroppen (les:underlivet) sin og ikke helt har funnet ut hvordan de må stimuleres for å oppnå orgasme...man er nødt til å "utforske" seg selv for å finne ut hva som skal til..... :wink:

MEN den der "multippel orgasme"-koden har ikke jeg klart å knekke ennå.... :wink::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....ikke "puppe-orgasme"-koden heller....... :-? .......hver gang jeg knekker en ny "orgasme"-kode så dukker d opp en ny.......hvor mange orgasmer finnes d egentlig nå....!!!???? :o :wink::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppe-orgasme går faktisk an! Jeg opplevde det for første gang for noen mnd siden. Det tok lang tid og krever at du psyker deg veldig inn i situasjonen.

Husker det var en streng her inne for en stund tilbake, hvor en blant annet hevdet å ha fått orgasmer ved bli slikket i øret!!

Slå den :sjokk:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv opplevd den ultimate lystfølelse ved stimulering av brystene, men ikke fått orgasme slik. Det skal forøvrig bare til et lett stryk på klitoris før jeg får orgasme etter slik behandling. :)

Ja, hvor mange former for orgasme går det egentlig an å få?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å stimulere brystene slik at man får "orgasme".

Hadde ikke samboer vært så redd for dem så, nå når det er melk i dem :ler:

Men jeg lurer på om man kan få orgasme ved berøring bak kneet slik som i Ally Mcbeal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mine tvil til kne-orgasmen. men den stolen de hadde i forrige episode derimot :sjarmor:

Jeg har heldigvis heller ikke problemer med å få orgasme, men selv om jeg kan få mange etter hverandre så går det litt tid mellom dem. Jeg har aldri kalt det multiorgasme fordi jeg har fått inntrykk av at disse kommer etter hverandre bortimot umiddelbart etter at den forrige er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...