Gå til innhold

Hvorfor ligger menn som er gift med andre menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2023 den 13.32):

Grunnene til dette er sammensatte, og i denne tråden er det få som har kommet nær de årsakene jeg kjenner til. Jeg er altså menn som noen ganger har hatt sex med menn, selv om jeg er gift og har familie.

Jeg skal prøve å forklare.

Først: Det er sex. Det er den samme spenningen knyttet til det å innlede en kort seksuell relasjon til et annet menneske. Kvinne eller mann - det er uinteressant. Begge deler trigger en spenning, en kåthet som ikke finnes noe annet sted enn når man er i ferd med å treffe en fremmed.

Det er kortvarig, forpliktelsesløst, sexy og rått. Akkurat som et besøk på en swingersklubb eller en blind lunsjdate med en kvinne fra nettet, som ender i en kjappis før begge drar tilbake på jobbene sine - uten å kjenne navnet til den andre, og uten noen plan om å treffes igjen.

Det er spicy, annerledes og frigjørende å skulle treffe en partner av samme kjønn. Ta på en annens pikk, bli tatt på selv. Gjøre noe innenfor avtalte grenser, eller tøye dem. Være klar over at ingen vet, at man kan utforske også slik seksualitet uten at noen får vite. 

Ikke tenke at man er "homo", men tenke at man har uforpliktende sex med et annet menneske som man anser som tiltrekkende. Fordi - kvinner kan være schtøgge, usexy og ufikse, mens menn kan være estetiske og "kjekke". Det handler ikke om legning, men om hvilke standarder man har for det mennesket man vil være naken sammen med.

Vissheten om at den andre trolig har et like praktisk forhold til sex som en selv. Det handler ikke om følelser, preik eller om det er "for tidlig" på første date. Det handler om et møte mellom to mennesker som uten videre - gjerne etter to minutter - vil åpne buksene på hverandre dersom kjemi og utseende er en noenlunde grei match.

Og selvsagt handler det ikke om å bakse med identitet. Man blir ikke homo av å hatt en utløsning sammen med en annen mann og man er ikke bifil hvis man synes det kunne vært like greit som noe annet. Det handler egentlig kun om "sex" og om praktisk tilgjengelighet. På nettsider for slikt kan man fra første stund diskutere grenser, gjøre avtaler - kun om sex. Det er ikke en masse prat, bli kjent, møtes, oi - er du gift, masse drama etc. Ingen bryr seg om hvorvidt du er i forhold eller ikke, for det handler ikke om noe sånt i det hele tatt. Man møtes, gjør det som frister, og går hver til sitt uten å ane noe som helst om den andre. Praktisk tilgjengelighet, altså - kombinert med å ha gjort noe nytt eller noe sjeldent.

Anonymkode: 17204...c7f

Helt sant det du sier der. Er selv en mann på 25 som nyter sex med menn. Helt ærlig, elskeren min nå gir meg så sterke og langvarige orgasmer at jeg nesten holder på å omkomme. Jeg har besvimt av orgasmene han gir meg flere ganger.  Klarer ikke å la være å oppleve disse orgasmene igjen og igjen.

Rart, men anser meg ikke som homo. Hadde ikke hatt noe blygsel og innrømmet det hvis jeg hadde vært det. Men jeg er rett og slett opphengt i den ekstreme nytelsen som sex med menn gir meg. Han er 7 år eldre og har nok litt med det at han vet hvordan han skal få mine orgasmer til å ta fullstendig av.

Anonymkode: f2a3e...883

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er homoseksuelle som lever en løgn i heterofile samliv. Rart at de ikke kaller en spade for en spade og bryter ut.

Anonymkode: 39a8f...ebd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er homoseksuelle som lever en løgn i heterofile samliv. Rart at de ikke kaller en spade for en spade og bryter ut.

Anonymkode: 39a8f...ebd

Som jeg skrev over er det ekstrem nytelse for meg, men anser meg ikke som homo. Har dessuten et åpent forhold til dama og syns det er kult og skjønner meg. Hun har selv sex med andre jenter. Krydder for oss to og gjør forholdet vårt sterkere.

Anonymkode: f2a3e...883

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2023 den 10.40):

For menn kan det være en turn-on at damer ligger med andre damer. For svært mange damer er det en turn-off at mannen ligger med andre menn.

Anonymkode: 72ac3...1ae

Vi lever i en tid med likestilling, så da må du nesten lære deg å like det. Er alt for mange kvinner som sier fysj og æsj om mannlig seksualitet men som forventer at mannen skal like alt hun liker. Hilsen 100% heterofil mann.. 

Anonymkode: 63c12...13e

AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn som er gift med andre menn ikke klarer å sove stående.....?

Anonymkode: 1b31a...aa4

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke er 100% hetero, og har såppas dårlig moral at de velger å ikke fortelle dette til kona 

Anonymkode: ec1f0...c99

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi de ikke er 100% hetero, og har såppas dårlig moral at de velger å ikke fortelle dette til kona 

Å fortelle at man liker samme kjønn er døden for alle menn som lever med damer..

Det må holdes skjult.

Skjønner godt at menn har sex med hverandre, for øvrig. Av menn blir man virkelig begjært, mens kvinner tenner egentlig ikke på kuk eller sperm.

Anonymkode: 2c146...2fb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å fortelle at man liker samme kjønn er døden for alle menn som lever med damer..

Det må holdes skjult.

Skjønner godt at menn har sex med hverandre, for øvrig. Av menn blir man virkelig begjært, mens kvinner tenner egentlig ikke på kuk eller sperm.

Anonymkode: 2c146...2fb

Tja, møtt nok av damer som tenner på både kuk og sperm, men det er nok en annen dynamikk mellom homofile ja, hvor sex og begjær kan være ett større fokus, og antar det ikke kreves like mye "jobb" for å få igang lysten hos en annen mann som liker deg, følelsen de er mer direkte og rett på sak, dette er min erfaring etter å ha vært mye på gaybar, det er interessant å merke hvor mye mer direkte de er, noe jeg aldri har merket fra kvinner i samme grad, kvinner venter på oftest på mannen. Selv er jeg heterofil, så har avvist de høflig, og de har aldri vært ufine etter det, men må si jeg føler meg mer kjekk etter å vært noen timer på gaybar enn en hvilken som helst annen bar, for de legger virkelig ikke skjul på hva de synes😅

AnonymBruker
Skrevet
On 7/2/2023 at 8:26 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor gifter de seg og lever heterofile med en dame og får familie men ligger med andre menn og møtes for eks oppe i skogområder.?

Anonymkode: 72e79...d06

Menn gjør ikke det.

Noen av de som ikke vet at de er homofile, eller som ikke har kommet ut av skapet, blir noe annet. Årsaken der burde være selvlysende, så jeg går ikke i detaljer.

Anonymkode: a6725...7fd

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (På 3.7.2023 den 10.40):

Enig. Mye bedre å ta med kona og nyte fremmed kuk sammen.

Å pule i skogen er alltid et godt valg, da!

Hva med å møte fremmede menn alene i en bil på en parkeringsplass da?😉

Anonymkode: 7275f...e71

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva med å møte fremmede menn alene i en bil på en parkeringsplass da?😉

Anonymkode: 7275f...e71

Og snyte kona for å se på?

Hva er du har i mot koner siden du tenker slik?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 20.26):

Hvorfor gifter de seg og lever heterofile med en dame og får familie men ligger med andre menn og møtes for eks oppe i skogområder.?

Anonymkode: 72e79...d06

skjønner heller ikke hvorfor i 2023. Hadde det vært 80- 90 tallet hadde det vært en annen sak

Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

skjønner heller ikke hvorfor i 2023. Hadde det vært 80- 90 tallet hadde det vært en annen sak

"Mange" kvinner som plutselig blir lesbiske etter de har levd i et heterofilt forhold og fått barn..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (14 minutter siden):

DelvisPresley skrev (11 minutter siden):

"Mange" kvinner som plutselig blir lesbiske etter de har levd i et heterofilt forhold og fått barn..

Herregud. Det er noe som heter bifil. Det er faktisk sykt at folk enda ikke har fått det med seg og ikke skjønner hva det betyr. 

Anonymkode: 2d90f...373

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herregud. Det er noe som heter bifil. Det er faktisk sykt at folk enda ikke har fått det med seg og ikke skjønner hva det betyr. 

Anonymkode: 2d90f...373

er ikke greit å være utro fordet og de fleste bifile pleier å være åpne om det

Endret av Maleficenta
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (45 minutter siden):

Det går helt fint det og er noe helt annet...

Mvh, Dobbel standard nemda :)

Anonymkode: f70a2...51e

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Menn gjør ikke det.

Noen av de som ikke vet at de er homofile, eller som ikke har kommet ut av skapet, blir noe annet. Årsaken der burde være selvlysende, så jeg går ikke i detaljer.

Anonymkode: a6725...7fd

men når de da finner ut av det bør de jo gå fra kona da

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (8 timer siden):

men når de da finner ut av det bør de jo gå fra kona da

Gjelder det også om når kvinner finner ut de tenner på kvinner, bør de og gå fra mannen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjelder det også om når kvinner finner ut de tenner på kvinner, bør de og gå fra mannen?

Hvis de tenner så mye på andre kvinner at de må ligge med dem, så må de selvfølgelig gå fra mannen først...

Anonymkode: bb789...53a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ja utroskap er utroskap uansett hva kjønn de ligger med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...