AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #41 Skrevet 3. juli 2023 Jeg tror denne diskusjonen opprinnelig handlet om hetero/homo-spørsmålet og ikke det som gjaldt utroskap. Utroskap diskuteres jo regelmessig på KG og går i vante spor. Dette handler vel om hetero menn som av og til har homofil sex. Og så lurer man på hvorfor. Anonymkode: 17204...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #42 Skrevet 3. juli 2023 Fordi de syns kuk også er deilig? Anonymkode: 2c146...2fb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #43 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg tror denne diskusjonen opprinnelig handlet om hetero/homo-spørsmålet og ikke det som gjaldt utroskap. Utroskap diskuteres jo regelmessig på KG og går i vante spor. Dette handler vel om hetero menn som av og til har homofil sex. Og så lurer man på hvorfor. Anonymkode: 17204...c7f Nei, tråden handler ikke bare om hetero menn. TS skriver i hovedinnlegget at de er homo eller bifile. Anonymkode: c4aa0...5b6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #44 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Grunnene til dette er sammensatte, og i denne tråden er det få som har kommet nær de årsakene jeg kjenner til. Jeg er altså menn som noen ganger har hatt sex med menn, selv om jeg er gift og har familie. Jeg skal prøve å forklare. Først: Det er sex. Det er den samme spenningen knyttet til det å innlede en kort seksuell relasjon til et annet menneske. Kvinne eller mann - det er uinteressant. Begge deler trigger en spenning, en kåthet som ikke finnes noe annet sted enn når man er i ferd med å treffe en fremmed. Det er kortvarig, forpliktelsesløst, sexy og rått. Akkurat som et besøk på en swingersklubb eller en blind lunsjdate med en kvinne fra nettet, som ender i en kjappis før begge drar tilbake på jobbene sine - uten å kjenne navnet til den andre, og uten noen plan om å treffes igjen. Det er spicy, annerledes og frigjørende å skulle treffe en partner av samme kjønn. Ta på en annens pikk, bli tatt på selv. Gjøre noe innenfor avtalte grenser, eller tøye dem. Være klar over at ingen vet, at man kan utforske også slik seksualitet uten at noen får vite. Ikke tenke at man er "homo", men tenke at man har uforpliktende sex med et annet menneske som man anser som tiltrekkende. Fordi - kvinner kan være schtøgge, usexy og ufikse, mens menn kan være estetiske og "kjekke". Det handler ikke om legning, men om hvilke standarder man har for det mennesket man vil være naken sammen med. Vissheten om at den andre trolig har et like praktisk forhold til sex som en selv. Det handler ikke om følelser, preik eller om det er "for tidlig" på første date. Det handler om et møte mellom to mennesker som uten videre - gjerne etter to minutter - vil åpne buksene på hverandre dersom kjemi og utseende er en noenlunde grei match. Og selvsagt handler det ikke om å bakse med identitet. Man blir ikke homo av å hatt en utløsning sammen med en annen mann og man er ikke bifil hvis man synes det kunne vært like greit som noe annet. Det handler egentlig kun om "sex" og om praktisk tilgjengelighet. På nettsider for slikt kan man fra første stund diskutere grenser, gjøre avtaler - kun om sex. Det er ikke en masse prat, bli kjent, møtes, oi - er du gift, masse drama etc. Ingen bryr seg om hvorvidt du er i forhold eller ikke, for det handler ikke om noe sånt i det hele tatt. Man møtes, gjør det som frister, og går hver til sitt uten å ane noe som helst om den andre. Praktisk tilgjengelighet, altså - kombinert med å ha gjort noe nytt eller noe sjeldent. Anonymkode: 17204...c7f Jeg skjønner deg godt, dessverre mange som ikke har toleranse for dette. Jeg er kvinne og har hatt lignende treff selv. Som to skip i natten.. Anonymkode: 7275f...e71 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #45 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg skjønner deg godt, dessverre mange som ikke har toleranse for dette. Jeg er kvinne og har hatt lignende treff selv. Som to skip i natten.. Anonymkode: 7275f...e71 Det er jo ingenting i veien for å være skip i natten på heltid? Problemet dukker opp når du også lover å være noen trygge havn... Anonymkode: bb789...53a 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #46 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo ingenting i veien for å være skip i natten på heltid? Problemet dukker opp når du også lover å være noen trygge havn... Anonymkode: bb789...53a Ja, og jeg sier ikke at det er rett. Det er bare det at av og til er det en drift som det er veldig vanskelig å motstå. Anonymkode: 7275f...e71
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #47 Skrevet 3. juli 2023 Fordi menn har et helt annet syn på sex enn kvinner. De fleste menn er lite komplekse og tenker ikke lenger enn pikken rekker. Sex er sex, hull er hull, mann er mann, de driter i det bare de får stikke pikken sin inn i noen som villig tar i mot. Kåtskapen og primitive mannfolk, rett og slett. Vi kvinner skal liksom være så skikkelige og ikke ligge før det er sosialt akseptert og der risikoen for at vi ikke blir dømt av andre kvinner er sikker. Vet nesten ikke hvem som er best her… livet er et spill. Anonymkode: 5f60c...6da 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #48 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ah, de berømte gutteturene. Ufattelig at ingen ennå har plukket opp dette. Anonymkode: 9e14c...88d Tenker nok at de fleste "gutteturene" er en viktig sosial arena for oss gutta. Har vært på mange gutteturer, men ingen homo-sex av den grunn. Det foregår nok ikke mer usømmelig aktivitet på gutteturer enn jenteturer 🙂 Anonymkode: 42d13...caa
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #49 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi menn har et helt annet syn på sex enn kvinner. De fleste menn er lite komplekse og tenker ikke lenger enn pikken rekker. Sex er sex, hull er hull, mann er mann, de driter i det bare de får stikke pikken sin inn i noen som villig tar i mot. Kåtskapen og primitive mannfolk, rett og slett. Vi kvinner skal liksom være så skikkelige og ikke ligge før det er sosialt akseptert og der risikoen for at vi ikke blir dømt av andre kvinner er sikker. Vet nesten ikke hvem som er best her… livet er et spill. Anonymkode: 5f60c...6da Tydelig at du er kvinne ja, for du har tydeligvis basert ditt syn på menns seksualitet på den bittelille minoriteten som kommer med barnslige flåsete utspill som "hull er hull". Jeg har ikke hørt noen av mine kamerater si noe lignende på 20 år, altså siden jeg var 18, og jeg er 100% sikker på at alle ville ha blitt mildt ukomfortable om noen skulle finne på å si noe så dumt. Flertallet av menn har standarder og vi er ikke ville dyr. Anonymkode: 17771...775 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #50 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi menn har et helt annet syn på sex enn kvinner. De fleste menn er lite komplekse og tenker ikke lenger enn pikken rekker. Sex er sex, hull er hull, mann er mann, de driter i det bare de får stikke pikken sin inn i noen som villig tar i mot. Kåtskapen og primitive mannfolk, rett og slett. Vi kvinner skal liksom være så skikkelige og ikke ligge før det er sosialt akseptert og der risikoen for at vi ikke blir dømt av andre kvinner er sikker. Vet nesten ikke hvem som er best her… livet er et spill. Anonymkode: 5f60c...6da Så akkurat den "sex er sex" og kropp er kropp gjelder vel strengt tatt mer for kvinner enn for menn. KG er full av heterofile kvinner (i forhold med menn!) som er enige om at kvinner er best i senga. Hvilken mann ville sagt noe sånt? Jeg er hetero, og derfor er det rapende likegyldig om homser er teknisk best på å suge (det er de antageligvis). Jeg er ikke interessert i menn uansett. Dessuten er menn og kvinner omtrent like utro. Om menn statistisk er litt verre så er ikke forskjellen s rettferdiggjør ikke din rant. Anonymkode: c4aa0...5b6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #51 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jo, for eksempel her: Det leser jeg som at menn oftere har sex med samme kjønn i det skjulte. Den kjøper jeg ikke uten videre. Anonymkode: c4aa0...5b6 Du leser feil. Anonymkode: 9e14c...88d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #52 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 22.29): Fordi de ikke bryr seg om den de er gift med? Det er jo helt sinnsykt å ha tilfeldig sex med menn uten at kona vet om det, utsetter henne for uakseptabel risiko. Anonymkode: 69da2...8ee Risikoen er ikke noe større enn ved hetero utroskap. I dag går homsene på prep, og innenlands hiv-smitte er nærmest ikke-eksisterende. Anonymkode: 14aa2...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #53 Skrevet 3. juli 2023 Snok1 skrev (12 timer siden): Enig. Mye bedre å ta med kona og nyte fremmed kuk sammen. Å pule i skogen er alltid et godt valg, da! Enig at om en først skal ha sex med noen andre er det sammen med partneren sin. Å pule i skogen er godt valg ja, men tilfeldig "dogging" med kåte griser i skogen er motbydelig. Anonymkode: 42d13...caa 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #54 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Virkelig? Helt sinnsykt? Så hvis man bruker kondom, hvor på sinnsyk-skalaen ligger det? Mer sinnsykt enn hvis man er utro med en dame uten? Ja, det er sinnsykt. Kondomer beskytter ikke godt nok. Og helt ærlig, hvor stor andel av disse tror du bruker det? Og mtp. at smitterisiko faktisk er høyere for mann-mann, så er det hakket verre enn å være utro med en dame. Skjønt uten kondom er verre. Anonymkode: 69da2...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #55 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Risikoen er ikke noe større enn ved hetero utroskap. I dag går homsene på prep, og innenlands hiv-smitte er nærmest ikke-eksisterende. Anonymkode: 14aa2...fb1 Og du tror familiefedre som puler menn på si også gjør det? Anonymkode: 69da2...8ee 1
Snok1 Skrevet 4. juli 2023 #56 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig at om en først skal ha sex med noen andre er det sammen med partneren sin. Å pule i skogen er godt valg ja, men tilfeldig "dogging" med kåte griser i skogen er motbydelig. Anonymkode: 42d13...caa Nøyaktig hva er det som gjør det motbydelig og når blir man gris? Jeg håper det ikke skjer når man blir kåtl?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #57 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): familiefedre som puler menn på si Dette er jo sammensatt. Like sammensatt som de fleste andre seksuelle relasjoner mellom mennesker. Først og fremst: Hva er "å pule"? Joda, noen kjører på - men mange menn som gjør dette har ikke akkurat ubeskyttet analsex med andre menn. Det er mange stadier før det, og de fleste menn vil kjenne på grenseoverskridende og spicy opplevelser på alle disse stadiene. Naken, hudkontakt, se en annen ereksjon, ta på den, beføle, onanere, kysse, smake på den andre, gape over, opplevde å ha sugd noen litt, eller deretter å ha sugd noen litt mer, se en utløsning, skape en utløsning, bli sugd, fingerpule eller bli fingerpult.... Alt dette, der mye ikke er så risikofylt, og der man unngår å ha hatt "rompis-sex på CVen". Nyanser, folkens. Anonymkode: 17204...c7f 2
Mann1977 Skrevet 4. juli 2023 #58 Skrevet 4. juli 2023 Snok1 skrev (1 time siden): Nøyaktig hva er det som gjør det motbydelig og når blir man gris? Jeg håper det ikke skjer når man blir kåtl? Det er motbydelig at en går ut å finner en tilfeldig fyr og går rett på sak uten å vite noe om den andre og har sex og går hjem til kona/samboeren/barna og later som ingenting og risikerer å smitte henne med kjønnssykdommer. Bedre da å flytte fra hverandre og leve slik man vil.
Snok1 Skrevet 4. juli 2023 #59 Skrevet 4. juli 2023 Mann1977 skrev (2 timer siden): Det er motbydelig at en går ut å finner en tilfeldig fyr og går rett på sak uten å vite noe om den andre og har sex og går hjem til kona/samboeren/barna og later som ingenting og risikerer å smitte henne med kjønnssykdommer. Bedre da å flytte fra hverandre og leve slik man vil. Dersom du leser dialogen jeg er inne i, vil du lese at konteksten her er at mann og kone sammen treffer menn. Gjerne utendørs. Spar meg for din trangsynte moral som hindrer deg i å se ukonvensjonelle perspektiver. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #60 Skrevet 4. juli 2023 On 7/3/2023 at 10:32 AM, AnonymBruker said: Mange damer som ligger med andre damer selv om de er gift med menn også. Men de har veldig ofte tillatelse fra mannen sin til å få gjøre det. Der er forskjellen. Anonymkode: 2d90f...373 Dette er nok helt riktig. Selv er jeg kvinne og bi, gift for andre gang, har tre barn og har en elskerinne jeg har hatt siden videregående. Er 38 nå. Mannen vet om elskerinnen, som også er besteveninnen min. Han kjenner til at hun og jeg har et seksuelt forhold og er ok med det så lenge jeg holder meg til henne og holder en lav profil offentlig med min legning. Jeg hadde imidlertid aldri fått tillatelse til å være utro med en annen mann. Uansett er det helt uaktuelt, ettersom jeg elsker mannen min. Utad er mannen min og jeg vellykkede og ressurssterke, og ingen vil mistenke at jeg har elskerinne med tillatelse fra mannen min. Anonymkode: 8f254...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå