Gå til innhold

Pride er over for i år, men anti-pride folket fortsetter å mase

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pride er over for i år. Men dere fortsetter å gnåle,mase og sutre. Nei,dere er ikke lei av det i det hele tatt. Det er dere som tar det opp og gjentar dere selv daglig , hadde dere vært så lei som dere påstår,så hadde dere vært glad i dag for at det er over, men dere gnåler videre. Det er patetisk å se hvordan dere fortsetter.

Nei, jeg er ikke en som har deltatt i pride,og har faktisk vært skeptisk til det,men til neste år skal jeg fanken meg delta som streit for å vise støtte, for det er tydelig nødvendig. Dere har klart å motivere meg til det. Hat fører kun til hat og ikke noe annet. Husk det.

Anonymkode: 24eb2...305

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pride er over for i år

Det er vel ikke helt riktig. Så vidt jeg skjønner, gjenstår det ennå flere Prideparader.

Anonymkode: 3967e...785

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare å ignorere hele greia.

Anonymkode: 47ce8...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare å ignorere hele greia.

Anonymkode: 47ce8...076

Jeg hadde sikkert ikke fått med meg pride en gang om jeg ikke hadde fått med meg all klagingen her inne, men det plager ikke meg. Synes det er viktig markering, det er bare ikke noe særlig synlig her jeg bor. Så da er det jo greit at KG informerer meg 🙂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er lei av pride 🙋‍♀️

Men jeg hater ingen, jeg gnåler ikke om at jeg er lei, og jeg mener det er en selvfølge at folk har like rettigheter og blir behandlet likt uavhengig av legning. Glad er jeg stort sett hver dag 😃 

Men jeg er fortsatt lei av pride..

Anonymkode: c152e...447

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel en pro Pride person som startet denne tråden..

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Pride er over for i år. Men dere fortsetter å gnåle,mase og sutre. Nei,dere er ikke lei av det i det hele tatt. Det er dere som tar det opp og gjentar dere selv daglig , hadde dere vært så lei som dere påstår,så hadde dere vært glad i dag for at det er over, men dere gnåler videre. Det er patetisk å se hvordan dere fortsetter.

Nei, jeg er ikke en som har deltatt i pride,og har faktisk vært skeptisk til det,men til neste år skal jeg fanken meg delta som streit for å vise støtte, for det er tydelig nødvendig. Dere har klart å motivere meg til det. Hat fører kun til hat og ikke noe annet. Husk det.

Ikke helt sikker på at det er helt ferdig.

Ser gjerne på paraden og har barn som deltar, men tar ikke med barna for å se før de er i usk alder pga innholdet i paraden. Er vel for anti for deg jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen flagg er tatt ned i nabolaget her i alle fall, så nå har det oversteget 1 måned med flagging. 

Anonymkode: cae35...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg støtter Pride og har faktisk sørget for at det flagges på min arbeidsplass. Men jeg reagerer når idioter fortsatt har hengende stygg Pridepynt på fasaden her hvor jeg bor. Ting tar slutt, og da tar det slutt. Da rydder vi vekk pynten, akkurat som med julepynten. 

Anonymkode: 7dc2f...9b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker pride, menneskene, friheten og alt det står for, men en måned er mer enn nok og nå kan det pakkes bort. Dessuten synes jeg folk må få ytre seg om det de vil, er ikke det selve grunnessensen i pride? 

Anonymkode: 29fcc...3dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pride er over for i år og du kan ikke slutte å mase heller 😑

Anonymkode: 18476...048

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, brukerdebatt og avsporinger

Perelandra, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ingen flagg er tatt ned i nabolaget her i alle fall, så nå har det oversteget 1 måned med flagging. 

Anonymkode: cae35...c4a

Hva er problemet?

Anonymkode: 46ded...e92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 20.21):

Selvfølgelig gjør de det. Dette er de samme folka som nektet kvinner stemmerett, synes damer ikke har verdi utenfor seng eller kjøkken, som ønsker middelalderens mørke velkommen og drømmer om «gode gamle» dager der de fleste av oss som på kg var av mindre verdi enn hunder. 

Hvorfor folk er overrasket over at det fortsatt må kjempes ikke bare for å øke menneskets egenverdi men for å ikke senke den er meg et mysterium. Vi har talløse grupperinger i samfunnet som kjemper for å ta fra oss friheten - noen av dem meget godt bemidlet. Flere av dem mottar statsstøtte. Bare Google en hvilken som helst organisert overtro.

Når er kampen over? Ikke i vår levetid, ts. Og neppe i dine barnebarns barnebarns levetid. Denne kampen er evig.

Anonymkode: 65106...bd6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 20.21):

Pride er ikke "over for i år". 
I Rogaland begynner pride i slutten av august f.eks.

Anonymkode: afc64...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neida, start enda en tråd om Moxnes så er Pride glemt. 

Du må nesten forvente at det diskuteres Pride når du selv bidrar til å holde diskusjonen gående.

Anonymkode: df71b...db3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gi haterne oppmerksomhet?

Folket har talt: vi støtter Pride.

Oppmøte i Oslo og ellers i landet beviser dette. 🏳️‍🌈

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som er lei Pride er de samme som aktivt oppsøker det selv. Det er 100% sikkert.

Selv bryr jeg meg ikke noe særlig fra eller til, og ser nesten ingenting til det. Selv midt i Oslo.

Anonymkode: e6590...951

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/3/2023 at 11:33 PM, AnonymBruker said:

Selvfølgelig gjør de det. Dette er de samme folka som nektet kvinner stemmerett, synes damer ikke har verdi utenfor seng eller kjøkken, som ønsker middelalderens mørke velkommen og drømmer om «gode gamle» dager der de fleste av oss som på kg var av mindre verdi enn hunder. 

Anonymkode: 65106...bd6

De samme folka??? Er ikke de veldig gamle da, kan da ikke være mye futt igjen der nå? 

Har du mye fordommer sånn generelt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...