AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #21 Del Skrevet 2. juli 2023 Hold deg unna svart magi. Hold deg unna magi i det hele tatt om du ikke har noen å lære det av. Noen du stoler på før du tar opp det med magi. Vennskap skapt ut av at du ønsker å lære ender dårlig. Du får ikke hjulpet vennen din fordi vennin din har plagdes lengre enn du har drevet med magi. Du kan ikke endre fortiden, men du kan hjelpe fremtiden. Dvs at så lenge vennen din har slitt ei stund kommer h*n til å slite maks like lenge etter du har prøvd å hjelpe. Type 10 mnd før ritualet maks 10 mnd etter. Anonymkode: a7fe3...7b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #22 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hold deg unna svart magi. Hold deg unna magi i det hele tatt om du ikke har noen å lære det av. Noen du stoler på før du tar opp det med magi. Vennskap skapt ut av at du ønsker å lære ender dårlig. Du får ikke hjulpet vennen din fordi vennin din har plagdes lengre enn du har drevet med magi. Du kan ikke endre fortiden, men du kan hjelpe fremtiden. Dvs at så lenge vennen din har slitt ei stund kommer h*n til å slite maks like lenge etter du har prøvd å hjelpe. Type 10 mnd før ritualet maks 10 mnd etter. Anonymkode: a7fe3...7b3 Men det er derfor jeg ønsker at noen kunne gjort dette ritualet for meg, for jeg har ikke peiling. Jeg vet ikke hvor man finner slike. Anonymkode: 20a91...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #23 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så gøy! Jeg har den samme. En av de første jeg skaffet meg. Står noe sånt som «en innledning i positiv heksekunst». Ja, ts, du kan gjøre positive spells for andre, og du kan mekke din egen spell. Bruk enkle verktøy (lys, kniv, røkelse, salt) og lag deg en sirkel eller et slags hellig område. Kall gjerne på himmelretningene og tilhørende elementer. Bruk noe som symboliserer personen og noe positivt virkende urter eller annet. Du kan skrive en enkel spell. Du kan bruke tall symbolsk, for ex v å si det tre ganger. Du kan bruke ild, vann, jord eller luft til å «spre dine ønsker». For eksempel bruke ild kan bety skriv på en lapp og brenn dem til aske, spre asken i luft eller begrav det, evt kast i vann. Lukk og takk. Det er der jeg grovt klarer akkurat nå. Bruk noe for beskyttelse som salt eller symbol du opplever beskyttende (jeg bruker pentagrammet). -disclaimer,, hvis du er psykisk ustabil eller ute av åndelig kontakt med deg selv anbefaler jeg ikke før du selv er jordet og på et åndelig godt sted. Anonymkode: 83946...3a4 Har dert fungert for deg å brenne lapper ? Eventuelt hva har hjulpet ? Jeg har prøvd å brenne beyleaf, men ikke fungert enda da. Anonymkode: 20a91...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #24 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men det er derfor jeg ønsker at noen kunne gjort dette ritualet for meg, for jeg har ikke peiling. Jeg vet ikke hvor man finner slike. Anonymkode: 20a91...124 Som jeg skrev over; ikke driv med ritualer!!! Be og ønsk henne alt vell. Det er like kraftfullt og ikke farlig Anonymkode: af4a7...0d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #25 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som jeg skrev over; ikke driv med ritualer!!! Be og ønsk henne alt vell. Det er like kraftfullt og ikke farlig Anonymkode: af4a7...0d7 Har du noen eksempler på at det fungerer å be? Anonymkode: 20a91...124 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #26 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du noen eksempler på at det fungerer å be? Anonymkode: 20a91...124 Et kjapt Google søk gir deg utallige rapporter om at bønn faktisk fungerer! Anonymkode: af4a7...0d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #27 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Google light magik spells, så finner du nok noe som passer. Ellers er det mulig å låne/kjøpe bøker. Jeg har beholdt en bok i mange år, håndbok for hekser. Kan anbefales🤍 Anonymkode: e12f9...523 Den skrevet av Kithara? Anonymkode: 2ced5...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #28 Del Skrevet 2. juli 2023 Svart magi er veldig sterke krefter som er vanskelig å kontrollere. Jeg har selv sett og hørt mye rart når feks sjamaner bruker dette. Feks har folk dødd dagen etter man har kastet spells. Andre har havnet i rullestol samme dag og aldri kunne gå igjen. Legene skjønte ingen ting. Hold deg unna magi hvis du ikke er 100% sikker på hva du gjør. Anonymkode: 8e6e5...d5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. juli 2023 #29 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men det er derfor jeg ønsker at noen kunne gjort dette ritualet for meg, for jeg har ikke peiling. Jeg vet ikke hvor man finner slike. Anonymkode: 20a91...124 Det finnes mange som gjør det, spesielt unge småjenter som synes det er spennende med 'hekser'. De fleste vokser det av seg, men det er voksne også som driver med det og mye svindel. Fungerer det; det er ikke anbefalt å prøve - tvert i mot. Du kan nok finne bedre løsninger for din venninne enn å dra henne inn i den svarte magis verden. Vil du ta risikoen på å invitere inn demoner og onde makter så finner du dem i det miljøet. Ikke fordi de nødvendigvis er onde (menneskene), bare uvettige, men rører man borti skitt blir man skitten. Det fester seg og sprer seg. Demoner og slikt gjør ikke gode ting, de vil spre seg og gjør det gjerne ved å først fremstå som gode. Når de viser ansikt er det for seint og hvis de hadde vist det med det samme ville folk ha løpt. Endret 3. juli 2023 av Lawyam 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #30 Del Skrevet 3. juli 2023 On 7/2/2023 at 9:41 PM, AnonymBruker said: Svart magi er veldig sterke krefter som er vanskelig å kontrollere. Jeg har selv sett og hørt mye rart når feks sjamaner bruker dette. Feks har folk dødd dagen etter man har kastet spells. Andre har havnet i rullestol samme dag og aldri kunne gå igjen. Legene skjønte ingen ting. Hold deg unna magi hvis du ikke er 100% sikker på hva du gjør. Anonymkode: 8e6e5...d5a Om man går via noe på nett som påstår å kunne gjøre det da? 😅 https://www.higgypop.com/news/cast-the-black-curse/ Anonymkode: 88a60...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #31 Del Skrevet 3. juli 2023 Svart magi finnes ikke! Hadde det fantes hadde noen pælma spells på Putin for lengst! Ja, Trump også, Bill Cosby, Chris Noth, Charlie Sheen og alle andre drittsekker! Anonymkode: c808a...2b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #32 Del Skrevet 3. juli 2023 Herlighet så mye tøys dere tror på, at det går an. Sitter og advarer hverandre mot magiske ritualer og demoner.. Seriøst? Er dere tidsreisende fra 1430, 11 år gamle eller har dere aldri gått på skolen? Jaja.. unnskyld meg. AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 21.34): Et kjapt Google søk gir deg utallige rapporter om at bønn faktisk fungerer! Anonymkode: af4a7...0d7 "Rapporter", altså anekdotiske fortellinger fra enkeltpersoner - den aller dårligste formen av bevis som finnes. Hver eneste seriøs studie av bønn har funnet at det er null forskjell hvis personen ikke vet at de blir bedt for. Bønn kan hjelpe en selv med å sortere tanker og slikt, på lik linje med meditasjon og lignende, og det kan føles godt å vite at andre tenker på en, men det er ikke noe magisk eller guddommelig ved det. Man kommer like langt med omtanke og meditasjon/tenketid. Anonymkode: 97fd3...557 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #33 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 21.34): Et kjapt Google søk gir deg utallige rapporter om at bønn faktisk fungerer! Anonymkode: af4a7...0d7 Haha, det er jo bare folk som vil at det skal fungere, ofte som reklame for kommersiell virksomhet (kirkesamfunn som samler inn penger). Anonymkode: 4b8d3...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #34 Del Skrevet 8. juli 2023 Atte hæ? Kan noen forklare hvorfor dere sitter her og diskuterer HEKSEKUNST som om det var verdens vanligste greie? Anonymkode: 0edc7...a46 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #35 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 0.02): Svart magi finnes ikke! Hadde det fantes hadde noen pælma spells på Putin for lengst! Ja, Trump også, Bill Cosby, Chris Noth, Charlie Sheen og alle andre drittsekker! Anonymkode: c808a...2b5 Svart magi finnes. Og det har vært i bruk siden Romerikes tid- tidligere enn det også. Motsetningen til svart magi som drives av kraften fra Satan- er bønn fra Gud. Du kommer lengre med bønn enn det du noensinne vil gjøre med bruk av trolldom. Og du vil bare gjøre vondt verre. Anonymkode: c47c2...eee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #36 Del Skrevet 9. juli 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Atte hæ? Kan noen forklare hvorfor dere sitter her og diskuterer HEKSEKUNST som om det var verdens vanligste greie? Anonymkode: 0edc7...a46 Svart magi er vel i dagens samfunn mer som en religion enn helsekunst. Veldig utberedt vest i afrika iallefall. Er egentlig ikke en troer, men har vært vitne til at noen ble ttruffet av svart magi (og måtte lese meg opp) Jeg er fortsatt en tviler, men når noe sånt skjer deg så blir du litt gal av det. Uansett om det er positiv eller negativ energi som treffer deg blir du litt utafor av det Anonymkode: a7fe3...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #37 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Svart magi finnes. Og det har vært i bruk siden Romerikes tid- tidligere enn det også. Motsetningen til svart magi som drives av kraften fra Satan- er bønn fra Gud. Du kommer lengre med bønn enn det du noensinne vil gjøre med bruk av trolldom. Og du vil bare gjøre vondt verre. Anonymkode: c47c2...eee Det tror jeg ikke før det brukes på Putin. Kast spells på Putin, funker det begynner jeg å tro på det. Han er et monster det virkelig hadde vært verdt å bruke det på. Er nok millioner, om ikke milliarder av kristne og andre religiøse som har bedt for at Putin skal snu og bli en snill mann, det har ikke akkurat hjulpet så mye... Anonymkode: c808a...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #38 Del Skrevet 9. juli 2023 Jeg ganna naboen, og det gikk ikke så bra kan man si. Joda, han fikk et helvette, men det gjorde jeg også. Så ikke kødd med krefter som kan slå tilbake på deg selv, er mitt råd. Anonymkode: ddd02...725 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #39 Del Skrevet 9. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det tror jeg ikke før det brukes på Putin. Kast spells på Putin, funker det begynner jeg å tro på det. Han er et monster det virkelig hadde vært verdt å bruke det på. Er nok millioner, om ikke milliarder av kristne og andre religiøse som har bedt for at Putin skal snu og bli en snill mann, det har ikke akkurat hjulpet så mye... Anonymkode: c808a...2b5 Tipper at grunnen til at russland gikk til krig er fordi Putin kjenner at helsa ikke er der den burde være, kanskje han plages med husken eller noe. Eller kanskje han bare er paranoid fordi noen har sendt svart magi hans vei. Grunnen til at svart magi er farlig er fosi den er ustabil og ikke burde brukes. Det finnes teorier om at alzheimers er et produkt av svart magi som ble en naturlig del av genetikken til folk. Derfor bør man holde seg langt unna Anonymkode: a7fe3...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #40 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Svart magi er vel i dagens samfunn mer som en religion enn helsekunst. Veldig utberedt vest i afrika iallefall. Er egentlig ikke en troer, men har vært vitne til at noen ble ttruffet av svart magi (og måtte lese meg opp) Jeg er fortsatt en tviler, men når noe sånt skjer deg så blir du litt gal av det. Uansett om det er positiv eller negativ energi som treffer deg blir du litt utafor av det Anonymkode: a7fe3...7b3 Hva skjedde med den personen da? Anonymkode: 0edc7...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå