AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Hvis man oppsøker gynekolog og de ser celleforandringer der og da, kan de utføre en konfiskering der og da? Eller må man Vente på ny time? Det tar bare 20 min. Og, kan de se celleforandring med en gang? Legen tar jo skrapeprøve, men en gang jeg var på sykehus såg de bare med mikroskop og fikk beskjed med en gang at cellene var normal Anonymkode: ce5ca...26a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man oppsøker gynekolog og de ser celleforandringer der og da, kan de utføre en konfiskering der og da? Eller må man Vente på ny time? Det tar bare 20 min. Og, kan de se celleforandring med en gang? Legen tar jo skrapeprøve, men en gang jeg var på sykehus såg de bare med mikroskop og fikk beskjed med en gang at cellene var normal Anonymkode: ce5ca...26a de må vel sende inn en celleprøve? og konisering skjer nok på sykehus? Konfiskering er jeg lite troende til at de gjør. Anonymkode: 7831c...d03
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Å konfiskere betyr å ta beslag i noe. Som når politiet tar fra deg jointen din. Anonymkode: 2f3b2...011 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å konfiskere betyr å ta beslag i noe. Som når politiet tar fra deg jointen din. Anonymkode: 2f3b2...011 Og gynekologen tar fra deg livmortappen din 😆 Anonymkode: c0bbf...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Konisering gjør man på sykehus. Anonymkode: 30e0e...b8a 1
Svartfugl Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 Svar på det ts faktisk spør om: nei de kan ikke utføre koinisering der og da, det skjer på sykehus. Oppfordring til alle: Oppfordrer så mange som mulig til å rapportere diverse tullesvar her som latterliggjøring eller avsporing. Er så lei av det tøyset der, ødelegger enhver tråd og trekker kvaliteten ned på kvinneguiden.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 Du skal helst ta biopsi først, hvis du har celleforandring, før de vurderer konisering. Anonymkode: 9006b...64c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du skal helst ta biopsi først, hvis du har celleforandring, før de vurderer konisering. Anonymkode: 9006b...64c Men kan de se celleforandring med en gang? Mikroskop? Anonymkode: ce5ca...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå