AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Helt siden min første kjæreste da jeg var 15 så har jeg fått en liten hekt på kompisen til kjæresten. Trenger ikke være bestekompisen, han som er kjekkest eller hyggeligste. Bare en liten crush på en eller annen kompis. Har aldri gjort noe, men lurer på hva som er mekanismene bak dette? Hvorfor? Noen som vet? Nå har jeg 5 forhold bak meg og har vært i mitt siste forhold i 10 år og har barn. Likevel har jeg en crush på en av kompisene. Dette er så rart!! Anonymkode: e0080...b78
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Er ikke rart, ganske vanlig det. Anonymkode: 1c9b5...7bc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Det har nok ikke å gjøre konkret med at han er kompisen, men at man ser jo mest de guttene i omgangskretsen sin og de guttene man ser jevnlig er det større sjanse for å tiltrekkes enn ja la oss si menn du bare går forbi på gata. For når du har de i omgangskretsen så observerer du hvordan de er, oppfører seg, snakker,personlighet, væremåte osv de tingene som man tiltrekkes av. Er helt vanlig å tiltrekkes flere gutter i omgangskretsen sin og som da tilfeldigvis er venn med typen eller eksen sin hvis man har samme omgangskrets. Særlig i tenårene og 20 årene når hormonene er på høygir og alt er litt spennende med det å bli kjent med nye Anonymkode: e533c...1e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå