Gå til innhold

Partner som er veeeldig knyttet til foreldre og fam.. erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mannen i et flerårig forhold hvor hun nå har begynt å snakke om barn. Hun har alltid vært knyttet til familien sin og møter foreldrene minst annenhver dag. Ofte hver dag.

Det har vært ok for meg fordi jeg etterhvert fikk slippe å være deltakende på alt dette selv, og da tenker jeg hun får gjøre som hun vil. Ellers er ikke jeg uvenn med min familie på noen måte men har ikke noe behov for å se de veldig ofte. Tvert imot er jeg kanskje litt for sløv med å ta initiativ og komme opp med unnskyldninger når jeg ikke gidder familie. Heller ikke noe i mot kjærestens familie. Jeg liker å være med de av og til, bare ikke hver dag 

Når temaet barn kom opp har jeg begynt å tenke mer på dette. Da vil det vel  forventes at jeg blir med en del på ting som jeg skyr som ilden nå. Selskaper, kaffeslaberas og sånne ting. For da er far. Eller for å si det sånn; ingen krever noen ting som helst, men spørsmålet er vel heller om jeg virkelig har lyst til å låse meg til en dame som er så avhengig av å se sin familie nærmest hver dag, hvor de ofte møtes her hos oss. Ved å få barn er jo ting litt mer satt. 

Og jeg bare lurte på hva slags erfaringer andre har med dette?

Anonymkode: 6fe9b...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ganske typisk at dama er mer familiekjær.

Du forventes nok å være mer sosial som far.

AnonymBruker
Skrevet

Eks min var veeeeeeldig avhengig av sin familie, spesielt en mammadalt! Men vi hadde hver vår unge fra annet forhold, men jeg klarte ikke tanken på å få barn med han , men det var også fordi jeg hadde vært nødt å fungere som mor for han og, han var jo vant til moren gjorde alt for han, og hun forventet jeg skulle vaske og ha mat på bordet til han selv om vi ikke bodde sammen. Moren ringer til han nesten hver dag, han er på besøk til hun og sin mann flere ganger i uka og familien besøker hverandre ofte. Det forventet av meg å stille opp! Men hadde jeg fått barn med han så hadde jeg gått i hans felle og takk og pris for jeg ikke flyttet sammen med han.

Anonymkode: 574f8...909

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som en god ide at du tar opp dette temaet før det evt blir barn. Jeg er glad i Svigers, men å være sammen med de hver dag… nei, det blir rett og slett for mye!! 

Anonymkode: 6edda...c9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta praten nå før hun blir gravid. Blir hun gravid er du stucked.

Anonymkode: 08b66...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...