AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Del Skrevet 2. juli 2023 Erfaringer? Anonymkode: 70e15...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Hva mener du med trygt? Anonymkode: a68f6...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva mener du med trygt? Anonymkode: a68f6...7ce At det ikke er scam vel? Anonymkode: 70e15...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At det ikke er scam vel? Anonymkode: 70e15...f30 https://www.ticketmaster.no/feature/resale/ det er vel ikke så vanskelig å gå inn på nettsiden og lese er det vel? Anonymkode: a68f6...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): https://www.ticketmaster.no/feature/resale/ det er vel ikke så vanskelig å gå inn på nettsiden og lese er det vel? Anonymkode: a68f6...7ce Du må ikke være så frekk vel? Anonymkode: 70e15...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 2. juli 2023 #6 Del Skrevet 2. juli 2023 Det er rett og slett "resale". Genialt, og har skaffet meg noen billetter jeg ikke trodde jeg skulle få 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 2. juli 2023 #7 Del Skrevet 2. juli 2023 Har bare prøvd 1 gang. Fungerte helt ypperlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Del Skrevet 2. juli 2023 Hengebuksvinet skrev (3 timer siden): Det er rett og slett "resale". Genialt, og har skaffet meg noen billetter jeg ikke trodde jeg skulle få Så det er ikke noe tull som viagogo? Anonymkode: 70e15...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Del Skrevet 2. juli 2023 Har prøvd en gang, funket veldig fint. Eneste jeg i ettertid ser var småskummelt var at billettene ble tilsendt fysisk i posten, og av uvisse årsaker måtte vi bruke de fysiske billettene. I og for seg greit nok det, tungtvindt, men greit nok. Men disse kom uka før konserten, og konserten var i et annet land! Så hadde postgangen vært litt treigere så hadde vi hatt et problem 🤔 Anonymkode: 4e973...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Del Skrevet 2. juli 2023 Det er en del av ticketmaster, så ikke noe svindel. Den tryggeste måten å selge billettene sine på, eller kjøpe om det ellers er utsolgt. Så slipper man bekymre seg for om billettene er ekte og denslags. Anonymkode: 81b81...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest5656 Skrevet 2. juli 2023 #11 Del Skrevet 2. juli 2023 Dette er en offisiell tjeneste som du kan stole på. Det er ikke lov å videreselge billetter til overpris, og gjennom resale så kan du få det til vanlig utsalgspris - lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 2. juli 2023 #12 Del Skrevet 2. juli 2023 Lykkedykker skrev (5 timer siden): Har bare prøvd 1 gang. Fungerte helt ypperlig Jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har prøvd en gang, funket veldig fint. Eneste jeg i ettertid ser var småskummelt var at billettene ble tilsendt fysisk i posten, og av uvisse årsaker måtte vi bruke de fysiske billettene. I og for seg greit nok det, tungtvindt, men greit nok. Men disse kom uka før konserten, og konserten var i et annet land! Så hadde postgangen vært litt treigere så hadde vi hatt et problem 🤔 Anonymkode: 4e973...fbc Så det er ikke mulig å kjøpe noe på resale 2 dager før konserten? Anonymkode: 70e15...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #14 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg solgte billetter der på onsdag men har ikke fått pengene enda. Noen som har samme erfaring? Anonymkode: f03d2...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #15 Del Skrevet 2. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg solgte billetter der på onsdag men har ikke fått pengene enda. Noen som har samme erfaring? Anonymkode: f03d2...2d0 Jeg fikk pengene etter en uke. Anonymkode: 81b81...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #16 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk pengene etter en uke. Anonymkode: 81b81...f71 Når jeg kjøper på resale, betaler jeg da til tilcketmaster og de sender pengene til selgeren? Anonymkode: 70e15...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #17 Del Skrevet 3. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg kjøper på resale, betaler jeg da til tilcketmaster og de sender pengene til selgeren? Anonymkode: 70e15...f30 Ja, du betaler til ticketmaster. Billettene er gjerne litt dyrere enn normalpris da kjøperen må betale et gebyr ved kjøp av resale. Dvs hvis selgeren har lagt inn normalpris, de kan også legge inn billigere for å få solgt billetten. Anonymkode: 81b81...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #18 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så det er ikke mulig å kjøpe noe på resale 2 dager før konserten? Anonymkode: 70e15...f30 Noen som vet? Anonymkode: 70e15...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #19 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen som vet? Anonymkode: 70e15...f30 Ser ut som om de blir liggende på din konto. Anonymkode: e74b9...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå