AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Del Skrevet 2. juli 2023 Mange år siden jeg prøvde selftan nå, snakker 15-20 år siden! Nå skal jeg i bryllup og vil ha litt farge på kroppen. Men hvilket merke bør jeg prøve? krem, spray eller mousse? hvordan påføre? hele kroppen inkludert ansikt? Hvordan blir evt overgangen hvis ikke? lure tips og triks mottas gjerne❤️ Anonymkode: adac8...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Peeling og barbering noen dager før. Det er ikke alltid jeg rekker/orker å peele meg, men får likevel et bra resultat. Bruker mousse og smører meg inn ved hjelp av en selftan-vott. Kjøper moussen fra St. Tropez, den gir en nydelig farge. Den skal sitte på i maks tre timer for dyp farge, men fargen blir ikke superdyp. Hvis jeg vil bli litt mer brun (er veldig lys i huden), så kan jeg ha den på i 5-6 timer for å få en dyp farge. Anonymkode: 1ba69...f6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 (endret) Bryllup? Gi deg selv en spray tan på salong. Endret 2. juli 2023 av Ishwanvile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 Ishwanvile skrev (11 minutter siden): Bryllup? Gi deg selv en spray tan på salong. Det er ikke verdt det. Det er dyrt og gir ikke bedre resultat. Har tatt spraytan på salong og det var virkelig ikke verdt det. Anonymkode: 1ba69...f6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå