AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg har ikke sett et eneste pinnsvin på flere år, noen som hvet hvor de har blitt av? Er de alle utryddet? 🤔 Anonymkode: eedb2...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg har 5 i hagen, kommer en ny hvert år, så her er det fullt 😊 og de spiser alle sneglene også ❤ Anonymkode: 240a5...46c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 Så rart, jeg tenkte nettopp på pinnsvin, så plutselig så jeg denne tråden. Lenge siden jeg har sett dem og, men det har aldri vært så mange pinnsvin der jeg bor nå. Der jeg bodde før så jeg dem ofte. Googlet nå og fant ut at de er rødlistet. Triste greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Så rart, jeg tenkte nettopp på pinnsvin, så plutselig så jeg denne tråden. Lenge siden jeg har sett dem og, men det har aldri vært så mange pinnsvin der jeg bor nå. Der jeg bodde før så jeg dem ofte. Googlet nå og fant ut at de er rødlistet. Triste greier Så leit! Jeg får passe ekstra på de jeg har da.. Anonymkode: 240a5...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juli 2023 #5 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så leit! Jeg får passe ekstra på de jeg har da.. Anonymkode: 240a5...46c Ja, kjempeleit ja, pass godt på dem, søte dyrene ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 2. juli 2023 #6 Del Skrevet 2. juli 2023 Hakkes i filler av robotgressklippere som går rundt om natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellomtomater67 Skrevet 2. juli 2023 #7 Del Skrevet 2. juli 2023 A-hunter skrev (Akkurat nå): Hakkes i filler av robotgressklippere som går rundt om natta. Det er helt grusomt!! Var en måke unge utaofr hos meg og er robotgressklipper her, hvem vet hva som har skjedd med måke babyen😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Del Skrevet 2. juli 2023 De som har hager burde sette ut lave vannskåler i Hagen så pingsvinn å andre dyr fugler feks kan drikke av det. Her drikker fuglene og katten kanskje andre dyr også av vannskåler jeg har satt ut i Hagen. Anonymkode: 358ef...661 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. juli 2023 #9 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har 5 i hagen, kommer en ny hvert år, så her er det fullt 😊 og de spiser alle sneglene også ❤ Anonymkode: 240a5...46c Kan jeg komme og hente ett par ? har ikke hatt noen siden 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. juli 2023 #10 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De som har hager burde sette ut lave vannskåler i Hagen så pingsvinn å andre dyr fugler feks kan drikke av det. Her drikker fuglene og katten kanskje andre dyr også av vannskåler jeg har satt ut i Hagen. Anonymkode: 358ef...661 Har 2 katter ute på eiendommen har ikke forsvunnet en eneste fugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 2. juli 2023 #11 Del Skrevet 2. juli 2023 Det kommer an på flere ting. Deres største fiender er rev, grevling, biler mm. Naturen omkring de vakre små må også være tilrettelagt for at de skal kunne leve/trives der.♥️🦔🦔🦔🦔🦔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. juli 2023 #12 Del Skrevet 2. juli 2023 De har ikke vært vanlige her omkring sies det, men jeg fikk besøk av ett for første gang i går ❤️ Jeg kjenner også til flere som har fått pinnsvin i hagen de senere årene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Del Skrevet 2. juli 2023 De er på Ulvøya i Oslo. Anonymkode: 1bfae...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #14 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De som har hager burde sette ut lave vannskåler i Hagen så pingsvinn å andre dyr fugler feks kan drikke av det. Her drikker fuglene og katten kanskje andre dyr også av vannskåler jeg har satt ut i Hagen. Anonymkode: 358ef...661 Helt enig! Jeg har små kar stående med vann og hver kveld ser jeg piggsvinene drikke de tomme! De er så søte, de lener seg over kanten og drikker og drikker ❤ Maskinfører skrev (8 minutter siden): Kan jeg komme og hente ett par ? har ikke hatt noen siden 2015 Åå, jeg skal si fra om det kommer flere, kanskje en unge som vil vekk, for dette tror jeg er en familie og det hadde vært trist å bryte de opp ❤ Anonymkode: 240a5...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. juli 2023 #15 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Helt enig! Jeg har små kar stående med vann og hver kveld ser jeg piggsvinene drikke de tomme! De er så søte, de lener seg over kanten og drikker og drikker ❤ Åå, jeg skal si fra om det kommer flere, kanskje en unge som vil vekk, for dette tror jeg er en familie og det hadde vært trist å bryte de opp ❤ Anonymkode: 240a5...46c Åh de er en familie ja da er de ikke verdt og splitte opp ❤️ nei i 2015 skulle jeg bruke hageslangen og det var litt høyt gress rundt vannkrana da tok jeg forsiktig raka fram og spredde gresset liksom litt i toppen og der lå det ett pinnsvin så jeg lot han kose seg også fikk jeg gjøre noe annet i stedet ja du får si fra koselige dyr ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #16 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg så en her om dagen. Jeg spylte den med hageslangen fordi den var inne på min eiendom. De har å holde seg unna! Anonymkode: 274b3...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. juli 2023 #17 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg så en her om dagen. Jeg spylte den med hageslangen fordi den var inne på min eiendom. De har å holde seg unna! Anonymkode: 274b3...970 Dette regner jeg med er en spøk for jeg kan ikke komme på noe ved pinnsvin som er potensielt plagsomt/skadelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #18 Del Skrevet 3. juli 2023 Tror faktisk at jeg aldri har lagt merke til ett eneste pinnsvin noensinne... Anonymkode: 04739...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 4. juli 2023 #19 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 15.46): Jeg har ikke sett et eneste pinnsvin på flere år, noen som hvet hvor de har blitt av? Er de alle utryddet? 🤔 Anonymkode: eedb2...956 Trur eg må få briller. Leste "hvor er det blitt av alle pinsevennene?". 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå