AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #21 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe annet er fysisk umulig. Anonymkode: c8ed0...92d Det var åpenbart ironi, du virker ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen basert på svarene dine. Må jo være sykt stusselig liv om man virkelig mener at en skrive feil er nok til å spy av. Det er vell et vell kvalifisert I lands probelm. Når man i tillegg ikke makter å være normalt hyggelig i svar på internett så ramler man fort ned til 0/10 menneske. Håper du sliper å trekke alle tennene dine da, for det må jo bli endel spying. Anonymkode: 4e092...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #22 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenk på tennene dine om du skal drive å spy av skrive feil. Uff de må jo være råttent for lenge siden. Anonymkode: 4e092...40b Er en naturlig konsekvens. Forøvrig er det imponerende at det alltid skal gå fra å diskutere sak til person. Anonymkode: c8ed0...92d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #23 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var åpenbart ironi, du virker ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen basert på svarene dine. Må jo være sykt stusselig liv om man virkelig mener at en skrive feil er nok til å spy av. Det er vell et vell kvalifisert I lands probelm. Når man i tillegg ikke makter å være normalt hyggelig i svar på internett så ramler man fort ned til 0/10 menneske. Håper du sliper å trekke alle tennene dine da, for det må jo bli endel spying. Anonymkode: 4e092...40b Se over. Anonymkode: c8ed0...92d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #24 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er en naturlig konsekvens. Forøvrig er det imponerende at det alltid skal gå fra å diskutere sak til person. Anonymkode: c8ed0...92d Du selv som dro inn deg selv og dine kroppslige reaksjoner på skrivefeil. En naturlig konsekvens av det er at det vil bli kommentert. Du selv valgte også og videre kommentere din spying. Om du ikke ønsket det så ville det naturlige vært å unnlat den informasjonen ☺️ Jeg opplever sjelden at mine diskusjoner går fra sak til person, kan dette problemet ditt stamme fra deg selv og eventuelt din måte å framlegge argumentasjon? Anonymkode: 4e092...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #25 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du selv som dro inn deg selv og dine kroppslige reaksjoner på skrivefeil. En naturlig konsekvens av det er at det vil bli kommentert. Du selv valgte også og videre kommentere din spying. Om du ikke ønsket det så ville det naturlige vært å unnlat den informasjonen ☺️ Jeg opplever sjelden at mine diskusjoner går fra sak til person, kan dette problemet ditt stamme fra deg selv og eventuelt din måte å framlegge argumentasjon? Anonymkode: 4e092...40b Det er overhodet ikke "naturlig" å bringe person inn i debatter der sak diskuteres. Det ville blitt alvorlig merkelig i alle sammenhenger. Dette blir bare et patetisk forsøk på å rettferdiggjøre sin egen feil ved å gå fra sak til person. Som vanlig takker jeg herved for meg, da folk ikke evner å holde seg til sak. Anonymkode: c8ed0...92d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #26 Del Skrevet 5. juli 2023 Det som alltid er merkelig i sånne tråder er: • Det kommer alltid en med dysleksi som skal forklare hvorfor vedkommende skriver sånn og sånn • Kommenterer man på en, er vedkommende dyslektiker • Alltid en som sier at språk forandrer seg • Folk som ikke holder seg til saken Anonymkode: 9f392...5f1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #27 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er overhodet ikke "naturlig" å bringe person inn i debatter der sak diskuteres. Det ville blitt alvorlig merkelig i alle sammenhenger. Dette blir bare et patetisk forsøk på å rettferdiggjøre sin egen feil ved å gå fra sak til person. Som vanlig takker jeg herved for meg, da folk ikke evner å holde seg til sak. Anonymkode: c8ed0...92d Var det sak da du sa du spydde? Hvis ja, så er jo videre kommentarer på dette også sak. Hvis nei, ja så får du jo takke deg selv da. Mine start innlegg i denne tråden omhandler sak som omtalt i hi og svar på hi. Beklager om ditt innlegg ikke var sak i utgangspunktet og du angrer deg. Bedre lykke neste gang Anonymkode: 4e092...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #28 Del Skrevet 5. juli 2023 "Det å påpeke språkfeil i tråder blir sett på som avsporing, dette er en diskusjon vi i teamet har hatt flere ganger, og vi har kommet frem til at påpeking av språkfeil er avsporing og et brudd på regelverket." Anonymkode: 647e4...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #29 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det som alltid er merkelig i sånne tråder er: • Det kommer alltid en med dysleksi som skal forklare hvorfor vedkommende skriver sånn og sånn • Kommenterer man på en, er vedkommende dyslektiker • Alltid en som sier at språk forandrer seg • Folk som ikke holder seg til saken Anonymkode: 9f392...5f1 Hva er hensikten med disse trådene egentlig? Er det bare og skrive stygt om andre ( uintelligent, spying annet oppgulp) eller ønsker man en debatt? I en debatt vil det jo være naturlig at man hører flere mennesker belyse sak, og videre at det debatteres rundt dette. Slik som du beskriver i det siterte innlegg. Anonymkode: 4e092...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #30 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Med mindre det er en formell setting det er skrevet i så vil jeg anta at vedkommende har brukt dialekt. Noen har lav terskel for å skrive dialekt andre har høyere. Ingen dør av den grunn. Personen gjorde seg forstått. Pust med magen å nyt dagen i stedfor å irritere deg 😊 Anonymkode: 4e092...40b Det var ingen dialekt i noen av innleggene jeg leste, så det stemmer ikke. Det var da voldsomt til å prøve å forklare hvordan jeg har misforstått elendig skriftspråk.. Anonymkode: d9513...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #31 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det som alltid er merkelig i sånne tråder er: • Det kommer alltid en med dysleksi som skal forklare hvorfor vedkommende skriver sånn og sånn • Kommenterer man på en, er vedkommende dyslektiker • Alltid en som sier at språk forandrer seg • Folk som ikke holder seg til saken Anonymkode: 9f392...5f1 Fullstendig enig. Anonymkode: d9513...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #32 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ingen dialekt i noen av innleggene jeg leste, så det stemmer ikke. Det var da voldsomt til å prøve å forklare hvordan jeg har misforstått elendig skriftspråk.. Anonymkode: d9513...28b Som påpekt i tidligere innlegg så fikk jeg ikke helt tak i konteksten av hi og etterspurte derfor denne. Jeg har ikke sagt du har misforstått noen ting? Nå vet jeg heller ikke hvordan du har kommet fram til at og stadfestet at mennesket ikke brukte dialekt på dette enkelt ordet? Jeg lanserte det kun som et mulig scenario Igjen jeg vet ikke konteksten. Men det er jo ganske stor forskjell på og ha slurvete skriftspråk på et uformelt forum på internett kontra et offentlig dokument. Det ene ville selv jeg reagert på, det andre ville jeg tenkt at ikke angikk meg. Anonymkode: 4e092...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #33 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fullstendig enig. Anonymkode: d9513...28b Perfekt da kan man jo spørre deg også! ☺️ Hva er hensikten med disse trådene egentlig? Er det bare og skrive stygt om andre ( uintelligent, spying annet oppgulp) eller ønsker man en debatt? I en debatt vil det jo være naturlig at man hører flere mennesker belyse sak, og videre at det debatteres rundt dette. Slik som du beskriver i det siterte innlegg. Anonymkode: 4e092...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 5. juli 2023 #34 Del Skrevet 5. juli 2023 Selvom vær 4.de Normann ikke kan og skrive trenger du ikke å jøre narr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #35 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "Det å påpeke språkfeil i tråder blir sett på som avsporing, dette er en diskusjon vi i teamet har hatt flere ganger, og vi har kommet frem til at påpeking av språkfeil er avsporing og et brudd på regelverket." Anonymkode: 647e4...57b Så ironisk. KG slettet innlegg som var skrevet på nynorsk fordi det var med i-mål som Ivar Aasen skrev.... Anonymkode: 9ca74...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå