AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Til alle kvinner: Si at du var singel, og at du jobbet med en fyr. Ville du utelukket ham som fremtidig partner? Kan jobb påvirke hvor lett det er å bli kjærester på en negativ måte? Anonymkode: ea278...3fc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Jeg har alltid latt det forbli uutforsket hvis jeg har blitt betatt av noen på jobb. Dette fordi der er en aftermath som kan bli svært ubehagelig, samt det kan påvirke arbeidsmiljøet svært negativt. Anonymkode: 633d7...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Jeg hadde aldri involvert meg med en kollega. Har sett nok av eksempler på det i min jobb. Alt er så rosenrødt og paret gjør så de kan jobbe samtidig. Så flytter de sammen og alt er så koselig. Plutselig en dag kommer bare en av de på jobb og vi andre etterspør den andre. Det er slutt mellom de og de tåler ikke tryne på hverandre lenger. De kan selvsagt ikke jobbe likt lenger og de må bytte skift asap. Da har vi plutselig 2 kolleger på jobben som går rundt og baksnakker eksen sin. Bare jævla pes for alle sammen når forholdet er over. Heldigvis har ledelsen satt noen restriksjoner for de som møter kjærligheten på jobb. Anonymkode: 0fb1f...25b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Aldri bland buisness og pleasure. Anonymkode: 8d0d7...d12 1
dørmatten Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har alltid latt det forbli uutforsket hvis jeg har blitt betatt av noen på jobb. Dette fordi der er en aftermath som kan bli svært ubehagelig, samt det kan påvirke arbeidsmiljøet svært negativt. Anonymkode: 633d7...e7a Ikke så lurt Endret 2. juli 2023 av dørmatten Typo
Rødstrupa Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Til alle kvinner: Si at du var singel, og at du jobbet med en fyr. Ville du utelukket ham som fremtidig partner? Kan jobb påvirke hvor lett det er å bli kjærester på en negativ måte? Anonymkode: ea278...3fc Eeeeee, ja.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 Det er veldig mange som finner hverandre på jobb. Det har vært 4 par på min arbeidsplass i løpet av de årene jeg har jobbet der. Anonymkode: 3ab42...05f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 OP her. Jeg skal ikke jobbe med henne mye, bare et par ganger denne sommeren. Er det greit om jeg på siste jobb sammen spør om hun vil holde kontakten, og ta det derfra? Anonymkode: ea278...3fc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 Date noen på jobb er ett absolutt nei for meg. Om jeg hadde fått god kontakt med en kollega som slutter, så hadde jeg ikke vært negativ til videre kontakt. Men du burde jo generelt kjenne etter selv om dere har så god kontakt at det er naturlig med videre kontakt etter arbeidsforhold er avsluttet. Man merker jo ganske godt om man har den kjemien etter å ha jobbet litt sammen. Anonymkode: 492ff...262 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå