Arwen Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Vet oroblu har en, men vet ikke helt hvem som selger den.
Hilde Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 H&M har en hipstervariant av strømpebuksene sine. Ikke de billige i sånn pappboks, men av de som er flate i plast. Veldig ofte utsolgt for de har jeg merket, men de er veldig gode.
Arwen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2006 Genialt, får stikke innom i morgen jeg da
lillesky Skrevet 12. januar 2006 #4 Skrevet 12. januar 2006 Synes å huske at jeg har sett reklame for at La Mote (de i dagligvare-forr) har med lavt liv. Da kan du jo kjøpe flere pakker, for de er billige. (Jeg kjøpte en kjempedyr Oroblu, og den raknet nesten med en gang: i begravelse!!)
Arwen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2006 Jeg får rabatt på oroblu jeg men vet vi har sluttet med den modellen. Kan sjekke la mote også.. hvis ikke HM har. lettest å stikke innom der mens jeg er på jobb i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 De har en på Lindex også så vidt jeg husker. Men hvorfor ikke heller bruke stay-ups? Gina
Arwen Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2006 den til oroblu fås hos cubus ← Nei, den gikk ut av sortimentet for noen år siden.. jobber i Cubus, så skulle tro jeg viste det. Fikk tak i på HM
Arwen Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2006 De har en på Lindex også så vidt jeg husker. Men hvorfor ikke heller bruke stay-ups? Gina ← Fordi det ikke er fint med stay ups under kort skjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå