AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Hva er det flaueste du har opplevd i det offentlige? F.eks. i butikk, på restaurant, fly/tog/buss, jobb eller skole… Anonymkode: d3907...bdc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 På videregående. Dreit på meg da vi var ute og plukket moreller. Magen tålte ikke morellene. Hadde hvit bukse på meg også. Anonymkode: e89bf...37d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Jogget på tredemølla på treningssenter, mistet vannflaska mi (Imsdal), tråkket på den, og tryna - med vann over alt 🙈 Kom meg rimelig raskt ut derfra 😄 Anonymkode: 5b302...071
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Jeg har irritabel tarm, de fleste flaue episoder omhandler bæsj og fis Anonymkode: 5fad7...408
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 Har flere flaue episoder… De handler stort sett om at jeg er stor/tung. Det siste var nå i sommer på iskiosken. Jeg og kjæresten hadde akkurat kjøpt kjøpt softis, og da vi satt oss ned brøt stolen min sammen, jeg ramla på ryggen og jeg klina isen utover hele meg 🙈 Det var sånn plaststol da 😂 Det var flaut der og da, men kjæresten hjalp meg opp, og jeg fikk en ny is av de i kiosken 😍 Da satt vi oss på en mer solid benk 😂 Anonymkode: 8e400...572 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå