AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Hei! Tenkt litt i det siste på om jeg burde ha uføreforsikring. Ble ringt av et forsikringsselskap og bestemte meg for å søke. Noen dager etterpå var jeg i møte med NAV hvor jeg ble anbefalt å søke AAP... Nå tenker jeg at det egentlig er unødvendig å fullføre søknaden om uføreforsikring? Jeg kan vel ikke få det når jeg har en søknad om AAP inne? Noen med erfaringer rundt dette? Anonymkode: 179ae...a39
Gjest Lykkedykker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 (endret) Står vel i de fleste slike forsikringer at det må gå minst 3 måneder etter du har tegnet forsikringen før den er gjeldende. Endret 2. juli 2023 av Lykkedykker
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Den vil i såfall bli veldig dyr. Anonymkode: 15b58...c4d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Denne forsikringen vil ikke gjelde for eksiterende sykdommer. Du må sende inn en helseerklæring, og da vil de ta forbehold om sykdommer du allerde har. Anonymkode: cb0d4...ac5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Det kan du glemme ja. Anonymkode: ad503...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå