AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Datet endel kvinner i slutten av 30åra nå, enda ikke møtt noen som er uten av tingene botox, fillere, fake øyevipper og fake øyebryn. Noen her en av delene. Nå har jeg startet å legge merke til dette over alt, jeg tror det er få kvinner i denne alderen eller eldre som er uten noen av delen. Flertallet, altså over 50% av kvinner har en av delene. Trist. Noen ser jo helt j*vlig ut, synd. Ingen skal være naturlige lenger, tenk at noen velger å sprøyte noe inn i seg for at de tror det ser bedre ut. Kikk på nettsiden her: https://www.lumenamed.no/rynkebehandling/ Linjer mellom bryn er visst noe som skal behandles...samme med linjer i pannen. Man ser jo med EN gang når pannen er helt glatt, unaturlig! Nå har jeg skrevet i min profil at jeg ikke vil date noe med botox/fillere, fått endel stygge meldinger på det. Jeg har ikke vanskeligheter for å skaffe meg en date, men nå stiller jeg kravene mine. Da er jeg single resten av livet enn å godta en kvinne som ikke kan godta seg selv. Anonymkode: 247bf...65c 13 2 12
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Vel, jeg tenker du er dømmende. Er du selv perfekt? I tillegg er det ikke slik at man alltid ser botox hvis det er blitt behandlet riktig /pent. Du kan jo gå glipp av mange fantastiske personer ved og ikke se bak om personen har litt botox. Samtidig har vi alle våre preferanser. Det finnes garantert damer uten botox. Anonymkode: eafdb...297 7 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Er det så rart at de tyr til sånt, når naturlig aldring er så uglesett? Anonymkode: 8e3cd...ad7 22 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Dette er skrevet av en kvinne som av en eller annen grunn er mot dette. Det syns ikke på de fleste, og menn bryr seg ikke. Anonymkode: f1894...833 11 9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Men det er vanskelig, føler meg så stygg som går rundt med rynken min fortsatt synlig når alle andre ser ut til å eldes bedre eller fjerne dem. Føler meg ustellt og uattraktiv, føler alle andre kvinner vet å "holde seg godt" å at det ikke blir kjæreste uten. Hvorfor skal han ønske å se på mitt stygge tryne når han kan få noen som ser fin ut? Skjønnhets press er forferdelig sterkt, å nå nevner jeg kun rynker. Det er kun en av MANGE ting. Er ikke 30 engang. Skjemmes av å ikke ha gjort noe å av å se gammel ut nå. Men å være gammel er ikke galt en gang, hoff. Bra du ikke liker det da, men du må vite at det er fært å bli eldre som kvinne, du går på veggen, du er oppbrukt bla bla bla Men så er det dem som ikke gjør sånnt, så kanskje flørt når du møter folk som ikke har det? Anonymkode: 196b7...529 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 Men hvordan ser du forskjell? Jeg er 35 og bruker det ikke, men i følge mine venniner på 28 har jeg bedre hud enn dem. Det er kun gener. Moren min fikk ikke ei rynke før hun var over 50. Så lenge du ikke dpør personen rett ut så kan du faktisk ikke vite om det er gener eller injeksjoner. Anonymkode: 349a4...1fe 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, jeg tenker du er dømmende. Er du selv perfekt? I tillegg er det ikke slik at man alltid ser botox hvis det er blitt behandlet riktig /pent. Du kan jo gå glipp av mange fantastiske personer ved og ikke se bak om personen har litt botox. Samtidig har vi alle våre preferanser. Det finnes garantert damer uten botox. Anonymkode: eafdb...297 Å ønske å date naturlige kvinner er da heller det motsatte av dømmende. Skulle ønske flere hadde tatt dette standpunktet slik at man kunne stoppet denne trenden med at så mange absolutt skal fikse på alt i stedet for å godta seg selv og andre slik man er. Jeg er kvinne og fullstendig enig med TS. Anonymkode: 76f0e...864 15 1 10
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvordan ser du forskjell? Jeg er 35 og bruker det ikke, men i følge mine venniner på 28 har jeg bedre hud enn dem. Det er kun gener. Moren min fikk ikke ei rynke før hun var over 50. Så lenge du ikke dpør personen rett ut så kan du faktisk ikke vite om det er gener eller injeksjoner. Anonymkode: 349a4...1fe Man ser forskjell. Anonymkode: 76f0e...864 10 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Datet endel kvinner i slutten av 30åra nå, enda ikke møtt noen som er uten av tingene botox, fillere, fake øyevipper og fake øyebryn. Noen her en av delene. Nå har jeg startet å legge merke til dette over alt, jeg tror det er få kvinner i denne alderen eller eldre som er uten noen av delen. Flertallet, altså over 50% av kvinner har en av delene. Trist. Noen ser jo helt j*vlig ut, synd. Ingen skal være naturlige lenger, tenk at noen velger å sprøyte noe inn i seg for at de tror det ser bedre ut. Kikk på nettsiden her: https://www.lumenamed.no/rynkebehandling/ Linjer mellom bryn er visst noe som skal behandles...samme med linjer i pannen. Man ser jo med EN gang når pannen er helt glatt, unaturlig! Nå har jeg skrevet i min profil at jeg ikke vil date noe med botox/fillere, fått endel stygge meldinger på det. Jeg har ikke vanskeligheter for å skaffe meg en date, men nå stiller jeg kravene mine. Da er jeg single resten av livet enn å godta en kvinne som ikke kan godta seg selv. Anonymkode: 247bf...65c Så utrolig kult at du skrev det! Har inntrykk av at de fleste menn foretrekker naturlige kvinner, i hvert fall på den alderen. Har datet en del menn i begynnelsen av 40-årene og fått utallige spørsmål om jeg har gjort noe med kroppen min; silikon, Botox, fillers osv FØR date. Jeg har heldigvis ikke gjort noe som helst og får begeistrede svar tilbake om at endelig har de møtte en naturlig vakker kvinne som ikke har fikset på utseende. Selvsagt også større pluss i boken å ha en vakker kjæreste som ser slik ut fra naturens side og ikke kjøpt og betalt. Anonymkode: a5b1a...f7a 3 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å ønske å date naturlige kvinner er da heller det motsatte av dømmende. Anonymkode: 76f0e...864 Nei, det er dømmende. Like dømmende som å skrive rett ut at man sliter med å finne menn som tar vare på kroppen sin. Anonymkode: f1894...833 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #11 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man ser forskjell. Anonymkode: 76f0e...864 Men hvorfor plager det folk? Selv hadde jeg vært plaget om jeg ikke så magemusklene mine, likevel går en masse damer rundt å veier for mye. Dømmer jo ikke de for det. liker de å ha fett på magen, må de få lov å ha det. Anonymkode: f1894...833 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det er vanskelig, føler meg så stygg som går rundt med rynken min fortsatt synlig når alle andre ser ut til å eldes bedre eller fjerne dem. Føler meg ustellt og uattraktiv, føler alle andre kvinner vet å "holde seg godt" å at det ikke blir kjæreste uten. Hvorfor skal han ønske å se på mitt stygge tryne når han kan få noen som ser fin ut? Skjønnhets press er forferdelig sterkt, å nå nevner jeg kun rynker. Det er kun en av MANGE ting. Er ikke 30 engang. Skjemmes av å ikke ha gjort noe å av å se gammel ut nå. Men å være gammel er ikke galt en gang, hoff. Bra du ikke liker det da, men du må vite at det er fært å bli eldre som kvinne, du går på veggen, du er oppbrukt bla bla bla Men så er det dem som ikke gjør sånnt, så kanskje flørt når du møter folk som ikke har det? Anonymkode: 196b7...529 Må nevne at kjeresten jeg hadde, ikke likte at jeg følte det sånn, å prøvde hardt å få meg til å slutte å hate megselv så sterkt å ble sinnt når jeg nevnte inngrep jeg ønsket. Så det presset er kanskje ikke alltid skapt av menn nødvendigvis, å man må ikke se ut sånn eller sånn for at noen er glad i seg. Anonymkode: 196b7...529 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Skrevet 2. juli 2023 Rart. Jeg er kvinne i 30 årene, og jeg kjenner ingen som har tatt injeksjoner eller gjør noe spesielt med utseendet annet enn litt sminke. Om noen ønsker det, så er jo også det helt greit. Anonymkode: 44518...556 11
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #14 Skrevet 2. juli 2023 Hvorfor ber du bare ut kvinner som bruker dette da, fordi du finner de mest tiltrekkende? Verken jeg eller samtlige av mine venninner har prøvd injeksjoner(enda), vi er 35. Det er mye press, på jobb for eksempel er dette noe folk prater om i lunsjen og når og hvor siste behandling var. Vi som ikke bruker noe ser kanskje dårligere ut enn andre jevnaldrende som får regelmessige behandlinger som kan føles kjipt ut Anonymkode: 10068...949 16 1
Ebbeliten Skrevet 2. juli 2023 #15 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Datet endel kvinner i slutten av 30åra nå, enda ikke møtt noen som er uten av tingene botox, fillere, fake øyevipper og fake øyebryn. Noen her en av delene. Nå har jeg startet å legge merke til dette over alt, jeg tror det er få kvinner i denne alderen eller eldre som er uten noen av delen. Flertallet, altså over 50% av kvinner har en av delene. Trist. Noen ser jo helt j*vlig ut, synd. Ingen skal være naturlige lenger, tenk at noen velger å sprøyte noe inn i seg for at de tror det ser bedre ut. Kikk på nettsiden her: https://www.lumenamed.no/rynkebehandling/ Linjer mellom bryn er visst noe som skal behandles...samme med linjer i pannen. Man ser jo med EN gang når pannen er helt glatt, unaturlig! Nå har jeg skrevet i min profil at jeg ikke vil date noe med botox/fillere, fått endel stygge meldinger på det. Jeg har ikke vanskeligheter for å skaffe meg en date, men nå stiller jeg kravene mine. Da er jeg single resten av livet enn å godta en kvinne som ikke kan godta seg selv. Anonymkode: 247bf...65c Jeg er 43 og jeg kjenner ingen voksne kvinner som har injisert noe som helst. Tror nok du jakter på feil sted. 16
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #16 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, det er dømmende. Like dømmende som å skrive rett ut at man sliter med å finne menn som tar vare på kroppen sin. Anonymkode: f1894...833 Hvordan kan det være dømmende for en kvinne å si at hun vil date menn som ikke har tatt Botox f eks? På hvilken måte er det forskjell fra når en mann sier det samme? At mennesker vil date mennesker som ikke har fått utført kirurgiske inngrep eller tatt injeksjoner er vel fullstendig legitimt. Anonymkode: a5b1a...f7a 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #17 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ber du bare ut kvinner som bruker dette da, fordi du finner de mest tiltrekkende? Verken jeg eller samtlige av mine venninner har prøvd injeksjoner(enda), vi er 35. Det er mye press, på jobb for eksempel er dette noe folk prater om i lunsjen og når og hvor siste behandling var. Vi som ikke bruker noe ser kanskje dårligere ut enn andre jevnaldrende som får regelmessige behandlinger som kan føles kjipt ut Anonymkode: 10068...949 Kanskje fordi han ikke egentlig liker utseendet på de som ikke bruker injeksjoner, han vil ha de som er naturlig rynkefrie? Anonymkode: 8e3cd...ad7 9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #18 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hvorfor plager det folk? Selv hadde jeg vært plaget om jeg ikke så magemusklene mine, likevel går en masse damer rundt å veier for mye. Dømmer jo ikke de for det. liker de å ha fett på magen, må de få lov å ha det. Anonymkode: f1894...833 Det plager meg ikke, det er bare utrolig stygt og det er synd at stadig flere kvinner føler at dette et noe de må gjøre for å være som andre og "bra nok". Anonymkode: 76f0e...864 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #19 Skrevet 2. juli 2023 Jeg er 47 og bord nordpå, og her er det nok mindre vanlig med sånt 😅 Er på datingapper og skriver til de du synes er pene? Okei så må du se litt bedre etter da og velg en som er hakket mindre "pen". Du ser jo på bilder om leppene er digre sant? Anonymkode: 0ec93...094 6 2
Ebbeliten Skrevet 2. juli 2023 #20 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men det er vanskelig, føler meg så stygg som går rundt med rynken min fortsatt synlig når alle andre ser ut til å eldes bedre eller fjerne dem. Føler meg ustellt og uattraktiv, føler alle andre kvinner vet å "holde seg godt" å at det ikke blir kjæreste uten. Hvorfor skal han ønske å se på mitt stygge tryne når han kan få noen som ser fin ut? Skjønnhets press er forferdelig sterkt, å nå nevner jeg kun rynker. Det er kun en av MANGE ting. Er ikke 30 engang. Skjemmes av å ikke ha gjort noe å av å se gammel ut nå. Men å være gammel er ikke galt en gang, hoff. Bra du ikke liker det da, men du må vite at det er fært å bli eldre som kvinne, du går på veggen, du er oppbrukt bla bla bla Men så er det dem som ikke gjør sånnt, så kanskje flørt når du møter folk som ikke har det? Anonymkode: 196b7...529 Det er slitsomt med mennesker som er så usikre og utseendefikserte som det du beskriver at du er. Hvis en type ikke syns du er fin er det da ikke din jobb å sørge for at han skal like deg? Alle blir eldre. Det er ikke noe negativt i det. Jeg er tjukk og ikke så pen lenger. Jeg er 43 og har nesten helt grått hår nå. Det spiller ingen rolle. Det er mennesket mannen min er glad i. Det er mennesket han snakker med, deler sorger og gleder og hele livet sitt med. Kroppen, huden, ansiktet, brynene, vippene, puppene er kun materielt. Det betyr absolutt ingenting. Om han bytter meg ut i en penere, yngre utgave har jeg tatt feil av han og vår kjærlighet. Da har jeg kun tapt en illusjon. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå