AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Bekjent, møtt hverandre et par ganger i sosiale settinger, ikke så mye mer enn det. Han la meg til på snap for noen måneder siden, kom sannsynligvis opp som forslag på listen hans, og han har den siste tiden sendt 1-2 snapper for dagen. Virker som han helst sender når han er alene eller på jobb. Ikke noe spesielt han sender, alt fra at han skal legge seg til at han er på tur, random snaps som sikkert er sendt til mange. Jeg sender av og til svar, av og til ikke. Det som forundrer meg er at dette skjer i det hele tatt. Jeg har kjæreste og er 10 år yngre enn denne mannen. Hadde jeg vært gift hadde jeg ikke vært veldig komfortabel med at mannen min plutselig la til nye damer på snap? Selv om det virker uskyldig. Føler også at jeg gjør noe galt ovenfor min egen kjæreste, selv om jeg ikke er interessert i denne mannen utover vennskapelig overhodet. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 0ac69...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Fordi om noen legger deg til så må du ikke godta Anonymkode: 557a5...4b5 11
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Han fisker vel etter noe på si? Mange folk som er sånn, dessverre. Anonymkode: 80d06...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Dette er helt normalt til å være gift mann. Han er ikke den eneste. Om du har kjæreste betyr ingenting for han. Gifte menn har alltid en baktanke for slike handlinger. Anonymkode: d447f...479 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Hvorfor har man bruk for "snap" når man er i et forhold? Hvorfor legger man til folk som er gift hvis man ikke vil åpne en flørtekanal? Det er antagelig det det blir for han etter hvert. Litt uskyldig spenning. Jeg hadde kvittet meg med sånne. Anonymkode: c63b4...699 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor har man bruk for "snap" når man er i et forhold? Hvorfor legger man til folk som er gift hvis man ikke vil åpne en flørtekanal? Det er antagelig det det blir for han etter hvert. Litt uskyldig spenning. Jeg hadde kvittet meg med sånne. Anonymkode: c63b4...699 Hvorfor skal jeg ikke ha snap selv om jeg er i et forhold? Det er der jeg kommuniserer med venner og ikke minst mine voksne barn og svigerbarn. Men jeg legger ikke ril alle som spør om tilgang. Anonymkode: 557a5...4b5 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor har man bruk for "snap" når man er i et forhold? Hvorfor legger man til folk som er gift hvis man ikke vil åpne en flørtekanal? Det er antagelig det det blir for han etter hvert. Litt uskyldig spenning. Jeg hadde kvittet meg med sånne. Anonymkode: c63b4...699 Atte hæ? Hvorfor skal ikke jeg kunne sende snap til familien min fordi om jeg er i et forhold? Jeg har flere gifte venner og bekjente på snap og de bruker ikke snap som flørtekanal med meg. Snap er en bilde- og meldingstjeneste på lik linje med sms og Messenger. Anonymkode: 3a99e...fce 3
Ryzorman Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 folk må få lov å være sosial selv om man er i et forhold. 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 Vet det er lett å bli smigret av oppmerksomhet som dette. Men han har kanskje for vane å sende slik til damer for å få bekreftelse. Anonymkode: 69829...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor har man bruk for "snap" når man er i et forhold? Hvorfor legger man til folk som er gift hvis man ikke vil åpne en flørtekanal? Det er antagelig det det blir for han etter hvert. Litt uskyldig spenning. Jeg hadde kvittet meg med sånne. Anonymkode: c63b4...699 Fordi jeg har venner, familie og andre jeg følger på Snap. Er gift, men har til gode å flørte selv om jeg har snap. Anonymkode: 48ade...026 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #11 Skrevet 2. juli 2023 Tenker faktisk ikke noe spesielt. Dette er HELT NORMAL OPPFØRSEL PÅ SNAPCHAT. Uavhengig om gift eller ei. Skjerp dere folkens, dere fisker etter utroskap overalt. SLAPP AV... HERREGUD. Det må da være lov til å ha en sosial relasjon til andre mennesker selv om man er i ett forhold??????? Jeg som singel prøver meg sikkert på alle jeg da, ifølge dere. Fordi jeg sier "Hei" til menn og kvinner som er i forhold. Herregud..................... Er det rart at kvinneguiden har ett ræva rykte??? Anonymkode: 10959...4d4 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Skrevet 2. juli 2023 Ts her. Ser at det spriker veldig i svar. Alle som svarer at man må få lov å være sosial og at dette er helt normalt og greit, hadde dere tenkt det samme om jeg og var gift? Hvis begge var godt gift og addet hverandre på snap etter å ha møttes på fest/andre sosiale sammenkomster et par ganger? Hadde det fortsatt vært greit? Spør av ren nysgjerrighet. Anonymkode: 0ac69...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. Ser at det spriker veldig i svar. Alle som svarer at man må få lov å være sosial og at dette er helt normalt og greit, hadde dere tenkt det samme om jeg og var gift? Hvis begge var godt gift og addet hverandre på snap etter å ha møttes på fest/andre sosiale sammenkomster et par ganger? Hadde det fortsatt vært greit? Spør av ren nysgjerrighet. Anonymkode: 0ac69...3d1 Ja. Anonymkode: 3a99e...fce 3
Gjest Raptuss Skrevet 2. juli 2023 #14 Skrevet 2. juli 2023 Om det bare er hverdagslige ting han sender og ikke starter en samtale hver sjans han får så er det kun vennskapelig vil jeg si. En mann som flørter er mer frempå enn dette vil jeg si… Tenker det må være greit jeg sånn egentlig, når det ikke er flørt..
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #15 Skrevet 2. juli 2023 25 minutter siden, Raptuss said: Om det bare er hverdagslige ting han sender og ikke starter en samtale hver sjans han får så er det kun vennskapelig vil jeg si. En mann som flørter er mer frempå enn dette vil jeg si… Tenker det må være greit jeg sånn egentlig, når det ikke er flørt.. Eller så er han slu og mer forsiktig av seg i sin "grooming". Han kaster kanskje ut noen "agn" her og der og håper kvinnen(e) er oppmerksomhetsdesperate nok til å ta initiativ. Anonymkode: 69829...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #16 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ts her. Ser at det spriker veldig i svar. Alle som svarer at man må få lov å være sosial og at dette er helt normalt og greit, hadde dere tenkt det samme om jeg og var gift? Hvis begge var godt gift og addet hverandre på snap etter å ha møttes på fest/andre sosiale sammenkomster et par ganger? Hadde det fortsatt vært greit? Spør av ren nysgjerrighet. Anonymkode: 0ac69...3d1 Hva betyr å være gift oppi dette? Du skriver at du har kjæreste, og for meg så er dere to jevngode i dette spillet. Dere begge mater et menneskelig behov for bekreftelse og spenning, og jeg skjønner ikke hvorfor du gransker denne mannens motiver mer enn dine egne? Anonymkode: 9ecbd...a52 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #17 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva betyr å være gift oppi dette? Du skriver at du har kjæreste, og for meg så er dere to jevngode i dette spillet. Dere begge mater et menneskelig behov for bekreftelse og spenning, og jeg skjønner ikke hvorfor du gransker denne mannens motiver mer enn dine egne? Anonymkode: 9ecbd...a52 Nei det er vel fordi jeg hadde trodd det ville være flere kritiske svar enn det er, overraskende mange sier dette er helt greit og normalt. Litt annerledes svar enn jeg hadde forventet å få på kg egentlig. Så er nysgjerrig på om svarene ville vært annerledes om jeg hadde sagt at jeg var gift selv. Anonymkode: 0ac69...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #18 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi jeg har venner, familie og andre jeg følger på Snap. Er gift, men har til gode å flørte selv om jeg har snap. Anonymkode: 48ade...026 Jeg mente jo å legge til fremmede gifte menn/kvinner en ikke kjenner. Ikke familie og venner. Det er en sannsynlighet for at fremmede gifte folk som egentlig ikke har en relevans i ens liv, vil komme tettere i et bekjentskap. Har en ikke noen interesse av dette, så trenger en ikke å slippe inn kreti og pleti selv om de vil det. Det var bare det. Takk for meg. Anonymkode: c63b4...699 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #19 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mente jo å legge til fremmede gifte menn/kvinner en ikke kjenner. Ikke familie og venner. Det er en sannsynlighet for at fremmede gifte folk som egentlig ikke har en relevans i ens liv, vil komme tettere i et bekjentskap. Har en ikke noen interesse av dette, så trenger en ikke å slippe inn kreti og pleti selv om de vil det. Det var bare det. Takk for meg. Anonymkode: c63b4...699 Hvordan skal folk kunne vite at du mener noe annet enn det du skriver? AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor har man bruk for "snap" når man er i et forhold? Hvorfor legger man til folk som er gift hvis man ikke vil åpne en flørtekanal? Det er antagelig det det blir for han etter hvert. Litt uskyldig spenning. Jeg hadde kvittet meg med sånne. Anonymkode: c63b4...699 Anonymkode: 3a99e...fce
Gjest Raptuss Skrevet 2. juli 2023 #20 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Eller så er han slu og mer forsiktig av seg i sin "grooming". Han kaster kanskje ut noen "agn" her og der og håper kvinnen(e) er oppmerksomhetsdesperate nok til å ta initiativ. Anonymkode: 69829...bb6 Velger å tro det gode om folk til det motsatte er bevist jeg da. Synes det er lettere og leve livet sånn enn å mistenke at alle har onde intensjoner med alt. Noen legger til mange mennesker på snap, andre ikke. Jeg har ikke så veldig mange på snap, noen få av de har jeg knapt møtt. Flørter ikke med noen av de og de flørter heller ikke med meg. Om noen av de legger ut følere så legger ikke jeg merke til det i så tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå