AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Tok 2 hurtigtester som begge viste svak positiv. Dro til legen for antibiotika og han ønsket jeg skulle ta prøve der først, den var negativ så fikk ikke noe tabletter. Nå går jeg rundt å føler jeg har klamydia og får ikke gjort noe med det Hva om testen til legen er feil? Anonymkode: 3dafd...cc5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Ta en ny hos legen er mitt råd. Disse hurtigtestene er vel ikke til å stole på dog, altså ganske bortkastede penger. Anonymkode: a0527...d15
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Testen hos lege er vel gratis? Ta en ny. Anonymkode: 848c2...65f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Testen hos lege er vel gratis? Ta en ny. Anonymkode: 848c2...65f 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ta en ny hos legen er mitt råd. Disse hurtigtestene er vel ikke til å stole på dog, altså ganske bortkastede penger. Anonymkode: a0527...d15 Han er litt streng og gammeldags og sa klart og tydelig at den livmorhalsprøven jeg tok er sikker, så jeg tør ikke ta en ny der. Må isåfall punge ut for privat, etter å ha brukt 600 på de hurtigtestene. Tenkte å ta ny prøve hos dr dropin men hvis den er negativ vil jeg fremdeles føle meg utrygg siden jeg har to positive, tror en kur er det eneste som gjør at jeg slapper av 🤷♀️ Anonymkode: 3dafd...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå