AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Del Skrevet 2. juli 2023 Venninna mi snakket om en gem kis i går. Ord jeg helt hadde glemt. Bruker du gem, kis og andre 80-talls-ord, i så fall hvilke? Anonymkode: c73e6...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Nei, de ordene brukte jeg ikke engang på 80-tallet Men det hender at jeg bruker "kødd" ("for en kødd" når noen har vært en drittsekk) eller "kødda/kødder" ("jeg bare kødda" når jeg sier noe på tull). Anonymkode: 61d11...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Del Skrevet 9. juli 2023 Digger ordet kis😂 Bruker det innimellom fordi barna mine syns det er så flaut🤣 «Hei, kisen!» Anonymkode: 46507...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Del Skrevet 9. juli 2023 Kis bruker jeg iblant men litt på tull 😄 Har du flere eksempler? Anonymkode: ab0ff...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå