Gå til innhold

Når man har vært på date med 5 menn og kun 1 av de vil date deg videre…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Betyr dette at jeg ikke er noe særlig attraktiv som kvinne? 2 av de 4 andre mennene tilbød sex, som jeg sa nei til. De 2 andre fadet meg ut og sa senere de ikke var interessert. Føler på at dette liksom er uvanlig for damer. Eller er dette «normalt» på Tinder å ikke komme videre til 2. date? Forstår at menn har krav og ulike preferanser. Disse 5 mennene har jeg fått date med via Tinder. 

Anonymkode: 2d83d...96d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så inkludert sex er det tre av fem menn som var interessert i deg. Høres helt normalt ut. 

Anonymkode: 8af98...0e5

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende du går etter feil type menn. 

Anonymkode: 63f30...5e0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er på en app for å finne kjappe knull, men takker nei til sex? 

Spesielt.

Anonymkode: a8302...688

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er på en app for å finne kjappe knull, men takker nei til sex? 

Spesielt.

Anonymkode: a8302...688

Jeg var på Tinder for å finne kjæreste. Har lest i tråder her på KG at flere damer har funnet ektemennene sine der. Man kan være heldig også!

TS

• Liker 11
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt problemet? Du får masse dater, du har en fyr som vil treffe deg igjen, du har og tilbud om sex om du ønsker det.

Hva mer er det du vil ha da egentlig?

Anonymkode: 0c8e1...39e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan hende at du har siktet deg inn på de mest attraktive.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Betyr dette at jeg ikke er noe særlig attraktiv som kvinne? 2 av de 4 andre mennene tilbød sex, som jeg sa nei til. De 2 andre fadet meg ut og sa senere de ikke var interessert. Føler på at dette liksom er uvanlig for damer. Eller er dette «normalt» på Tinder å ikke komme videre til 2. date? Forstår at menn har krav og ulike preferanser. Disse 5 mennene har jeg fått date med via Tinder. 

Jeg har aldri opplevd at en mann ikke vil møte meg igjen. Møtt menn både fra happn og Tinder

Anonymkode: 2f1cd...3d1

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig at ikke alle menn du møter ønsker å være kjæreste med deg nei. 

Anonymkode: f42d6...bbb

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså ja, det er helt normalt å måtte "kysse mange frosker" før man finner noen man er interessert i videre. Hva med deg da, var du dritgira på alle 5 liksom? 

Anonymkode: dd84b...b3b

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke 1 av 5 bra nok?

Anonymkode: 173d4...5d1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det finnes andre mer seriøse nettdate sider enn tinder. Sukker, match og møteplassen.  Tinder er veldig useriøst.  Selvfølgelig  er det noen få unntak. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste du møter vil ikke være den rette, hadde det vert så enkelt så hadde ikke vi hatt så mange single mennesker. Du kan date 20 menn, mange vil ikke føle du er den rette og resten er ikke rett for deg. Med mindre ert kun er sex du er ute etter.

Anonymkode: 67b9b...53b

• Nyttig 1
Skrevet

Helt normalt. De fleste menn er ikke interessert i noe mer enn et knull.
Men ærlig talt... Er du interessert i å møte igjen alle fem? Det er i så fall sensasjonelt.

Selv skygger jeg unna dating fordi jeg ikke er interessert i å møte 100 personer for å kunne møte en jeg kunne tenke meg å møte en gang til. Bortkasta tid. Lever heller livet, og tar det som det kommer. Det har vært en suksess.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (4 minutter siden):

Kan hende at du har siktet deg inn på de mest attraktive.

Nei, det er akkurat det jeg ikke gjør. Og jeg får høre at jeg er pen. Langt blondt hår, litt trent, feminin dame. Går etter helt vanlige menn, de er ikke typiske kjekkaser.

TS

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt problemet? Du får masse dater, du har en fyr som vil treffe deg igjen, du har og tilbud om sex om du ønsker det.

Hva mer er det du vil ha da egentlig?

Som du ser under her ⬇️ Jeg leser masse av dette svaret her på KG. Da er det kanskje ikke så rart at man stusser litt på egen attraktivitet? 

TS

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd at en mann ikke vil møte meg igjen. Møtt menn både fra happn og Tinder

Anonymkode: 2f1cd...3d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg var på Tinder for å finne kjæreste. Har lest i tråder her på KG at flere damer har funnet ektemennene sine der. Man kan være heldig også!

TS

Jeg spiller lotto for å sikre pensjonen min. Jeg har hørt flere er blitt millionærer der, så jeg sparer ikke en krone til pensjon, jeg investerer alt sammen i lottospilling.

Anonymkode: 113bc...5fd

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Som du ser under her ⬇️ Jeg leser masse av dette svaret her på KG. Da er det kanskje ikke så rart at man stusser litt på egen attraktivitet? 

TS

Aner ikke jeg, mulig du ikke er like attraktiv som en del andre. Sånn er da livet? Du har tydeligvis ikke noe problemer med å hanke inn menn, og du trenger da bare en.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er suksess hvis 1 av 5 vil date videre. Du er da kun ute etter en kjæreste, eller..? Du trenger bare en mann som passer til deg og synes du er attraktiv. Du trenger ikke 1000 menn som higer etter deg fordi du er så flott.

Anonymkode: 9acf4...04b

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aner ikke jeg, mulig du ikke er like attraktiv som en del andre. Sånn er da livet? Du har tydeligvis ikke noe problemer med å hanke inn menn, og du trenger da bare en.

Ja, trenger virkelig bare en som vil bli kjæresten min. Jeg tror noe av problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg helt bør selektere riktig for første date. Vanskelig å vite ut fra Tinder-profilen om det er en mann som passer med meg. Er nok litt usikker på hva jeg bør se etter, hvilke «krav» og ikke krav jeg bør ha. Hvilke interesser burde han ha osv.  

Må finne litt mer ut av dette.

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...