Gå til innhold

Noen andre par her som ikke deler soverom pga snorking?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har ikke sover på samme rom på ca.5 år. Har et supert forhold ellers. Er det flere av oss? 😅

Anonymkode: 67ec4...6f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er det nok! Eller i alle fall en del som kanskje burde vurdere å ha separate soverom. Søvn er så viktig for helsa og snorking kan ødelegge mye.

Min partner kan snorke litt men foreløpig hjelper det å dytte litt i han så stopper det lenge nok til at jeg får sovne igjen. 

Anonymkode: fdb74...5c0

Skrevet

Gjesterommet blir hyppig brukt pga snorking og feil temperatur. Går ikke til gjesterommet før han har sovnet og jeg ikke får sove. Føler det er viktig å få litt tid sammen i senga utenom sex også. Men hvis jeg virkelig kunne velge så hadde jeg valgt separate soverom, men han liker ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, vi har det, og synes det er digg! Sover mye bedre. Både han og jeg snorker. På ferie sover vi på samme rom da, med varierende resultat på søvn. 

Anonymkode: 050c0...68e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oh yes! 😂

Anonymkode: c433e...0a2

• Liker 1
Skrevet

Vi sover på hvert vårt rom pga snorking. Vi pleier ofte å se serie på senga og/eller kos før jeg legger meg på gjestesoverommet. Det fungerer bra for oss.

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde separate soverom, og det fungerte fint. Min samboer tok snorkeoperasjon etter jul, og nå klarer vi å sove sammen. Stort sett....

Skrevet

Vi hadde en slik periode vi også, det var midt i småbarnsperioden, vi begge var helt utslitt og hans snorking gjorde meg enda mer sliten og gretten. Da sov han på gjesterommet i et lite år - gikk bra det :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg og mannen har ikke sover på samme rom på ca.5 år. Har et supert forhold ellers. Er det flere av oss? 😅

Vi deler ikke soverom.  Beste avgjørelsen. Vi har tatt, var separate soverom🤩

Anonymkode: fbd62...dc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har også separate soverom. Funker bra. Men verre når vi er på ferie, da sover jeg som regel veldig lite. Hva gjør dere andre når dere er på ferie? 

Anonymkode: 8bdd4...038

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snart tipper jeg, for dama holder på å klikke av snorkingen😅 

Anonymkode: 7dc97...727

AnonymBruker
Skrevet

Separate soverom vi også! Pga både snorking, do- og spise(!)turer på nettene, svetting i varmen, ulik døgnrytme og stor vektforskjell som har gitt nedoverbakkeseng for min del. Gruer meg til ferier! Må da ha med ørepropper og sovetabletter 😞

Anonymkode: 91629...3fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Separate soverom her også pga snorking. I tillegg legger mannen seg så sent at han vekker meg midt på natta når han skal legge seg (om vi sover sammen). 

Anonymkode: fdf41...18a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her også! 

Anonymkode: da3da...9ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 12.28):

Ja. Elsker det 😍

Kommer aldri til å dele soverom/seng med noen på fast basis igjen. Livskvaliteten ble hevet ettersom søvnkvaliteten ble bedre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør dere andre når dere er på ferie? 

Zopiclone/imovane og ørepropper. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har også separate soverom. Funker bra. Men verre når vi er på ferie, da sover jeg som regel veldig lite. Hva gjør dere andre når dere er på ferie? 

Vi booker alltid to rom.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og nå er det heldigvis slutt 😂

Anonymkode: c0dd7...731

AnonymBruker
Skrevet

Ja ☺️. Vi har hvert vårt soverom fordi mannen snorker pga overvekt. Fungerer veldig bra for oss, og ikke noe galt med sexlivet heller ❤️. Går han ned 20kg kan det hende vi sover sammen igjen, det er grensa hvor han slutter å snorke. 

Anonymkode: 1c57e...14f

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hvert vårt hus. Funker utmerket. Møtes når vi er opplagt og klar. Så går vi hjem hver til vårt etterpå. Vært sammen i mange år.

Anonymkode: 247f8...4a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...