AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Hei! Er det noen som bruker appen «Flo» for å følge med på eggløsning og syklusen? Hvordan fungerer den for dere? Erfaringer? Er den ganske presis i forhold til eggløsningen? Jente 26 år Anonymkode: 292d6...457
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Hvis du har regelmessig syklus og har brukt den en stund slik at den har data å gå ut ifra så er den nok noenlunde treffsikker (men ingen garanti). Jeg har uregelmessig syklus så det hender at den bommer av den grunn. F.eks er jeg gravid nå hvor appen anslo eggløsning til å være 2 uker før den faktisk skjedde. Ikke unaturlig siden de foregående syklusene varierte fra 28-50 dager Anonymkode: 6a974...ba5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du har regelmessig syklus og har brukt den en stund slik at den har data å gå ut ifra så er den nok noenlunde treffsikker (men ingen garanti). Jeg har uregelmessig syklus så det hender at den bommer av den grunn. F.eks er jeg gravid nå hvor appen anslo eggløsning til å være 2 uker før den faktisk skjedde. Ikke unaturlig siden de foregående syklusene varierte fra 28-50 dager Anonymkode: 6a974...ba5 Jeg har regelmessig syklus, den er som regel 28-29 dager 🙂 Har brukt appen siden januar. Forsøker å bli gravid, så vil teste appen de første prøverundene før jeg eventuelt starter med eggløsningstester. Takk for svar! Anonymkode: 292d6...457
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har regelmessig syklus, den er som regel 28-29 dager 🙂 Har brukt appen siden januar. Forsøker å bli gravid, så vil teste appen de første prøverundene før jeg eventuelt starter med eggløsningstester. Takk for svar! Anonymkode: 292d6...457 Det er jo flere symptomer man kan registrere i appen, f.eks slim, ømhet, humør, etc. Vet ikke hvor nøye appen tar hensyn til disse men det kan jo hjelpe en selv å se et mønster. Jeg synes i alle fall at det var nyttig, brukte det til å tippe når eggløsningen faktisk skjedde (stemmer ganske bra utifra ultralyd). Anonymkode: 6a974...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå