AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Noen som vet hva som skjer på kontroll i uke 34? Har stort baby i magen og ligger tverrleie og har cervix under 2.5 cm. Måler de bare på ultralyd? Vet de sjekker åpning også som for 2 uker siden. Anonymkode: 5196e...94a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen som vet hva som skjer på kontroll i uke 34? Har stort baby i magen og ligger tverrleie og har cervix under 2.5 cm. Måler de bare på ultralyd? Vet de sjekker åpning også som for 2 uker siden. Anonymkode: 5196e...94a De sjekker åpningen, og følger med. Anonymkode: 1d2ca...13b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: De sjekker åpningen, og følger med. Anonymkode: 1d2ca...13b Blir det bestemt noe ang igangsetting? Fikk vite at jeg ikke får gå over termindato ihvertfall... Anonymkode: 5196e...94a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir det bestemt noe ang igangsetting? Fikk vite at jeg ikke får gå over termindato ihvertfall... Anonymkode: 5196e...94a Om ikke babyen snur seg, så setter de vel ikke i gang? Da blir det keisersnitt hvis baby er i tverrleie. De snakket om det løst og ledig, hva som ville skje hvis baby ikke snudde seg - men de vil ha babyen i magen lengst mulig. Jeg gikk i 6 uker med cervix på ca 1,5-2, så det trenger ikke bety noe skjer. De sa frem til uke 36 var det ikke noe grunn til bekymring, men de hadde kontroll hver uke. Og jeg måtte ringe umiddelbart om noe skjedde med rier / vannavgang etc. Baby snudde seg i uke 37 og vannet gikk samme uke. Anonymkode: 1d2ca...13b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Om ikke babyen snur seg, så setter de vel ikke i gang? Da blir det keisersnitt hvis baby er i tverrleie. De snakket om det løst og ledig, hva som ville skje hvis baby ikke snudde seg - men de vil ha babyen i magen lengst mulig. Jeg gikk i 6 uker med cervix på ca 1,5-2, så det trenger ikke bety noe skjer. De sa frem til uke 36 var det ikke noe grunn til bekymring, men de hadde kontroll hver uke. Og jeg måtte ringe umiddelbart om noe skjedde med rier / vannavgang etc. Baby snudde seg i uke 37 og vannet gikk samme uke. Anonymkode: 1d2ca...13b Takk for svar. Håper på naturlig fødsel. hatt kort cervix siden uke 28 og de stoppet riene. Ikke hatt eneste kynnere siden det 🙌🏼 men er det med tverrleie da. Så krysser fingrene fram til uke 36 snur han seg Anonymkode: 5196e...94a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar. Håper på naturlig fødsel. hatt kort cervix siden uke 28 og de stoppet riene. Ikke hatt eneste kynnere siden det 🙌🏼 men er det med tverrleie da. Så krysser fingrene fram til uke 36 snur han seg Anonymkode: 5196e...94a Jeg vet ikke om de sa det for å berolige meg, men de sa at babyene turner mye inni der fremdeles i de ukene Men det er selvsagt en ekstra bekymring at det er kort cervix, men det kan gå helt fint også! Anonymkode: 1d2ca...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå