Gå til innhold

Jeg har en merkelig katt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver eneste gang katten vil ha mat, må jeg følge den til mat skåla, den spiser ikke før jeg har fulgt den bort, og den vet godt hvor maten er. Hva er dette for en merkelig oppførsel? 

Anonymkode: 4bc45...522

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kattelogikk. Komplett umulig å forstå. Begge mine har varianter av tilsvarende, men det går på at jeg må gi første bit fra hånda før de kan spise av matskåla 🤷‍♀️

Anonymkode: 1350b...6b9

Skrevet

La den være rar

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bortskjemt.  Min elsket medisterkaker.  Hos meg så ble det ikke spist om ikke jeg delte den opp i biter. Derimot når den fikk av nabo eller stjal den, da var det visst ikke så nøye med å få de oppdelt.  

Anonymkode: 8dc12...599

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normal ut. En av kattene våre henter oss for å se på han spise. Kan stirre på oss i timesvis om vi ikke blir med. 

Anonymkode: 0538c...6c6

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Katter er sosiale spisere, jeg må av og til klø katten min for at den skal spise. Og har du katt, har du en rar katt, de skal være rare, og det er derfor de er så nydelige.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hver eneste gang katten vil ha mat, må jeg følge den til mat skåla, den spiser ikke før jeg har fulgt den bort, og den vet godt hvor maten er. Hva er dette for en merkelig oppførsel? 

Anonymkode: 4bc45...522

Selskapsspiser. Han vil ha selskap ved matskåla, enten fordi han ønsker å ha selskap av deg, eller fordi han ønsker at du skal passe på ham mens han er opptatt med å spise.
Noen katter begynner med dette i voksen alder, andre gjør det fra kattungetiden fordi de måtte sloss om maten, enten fordi det var for lite mat, eller fordi de var en av de minste i kullet og ble bøllet bort fra matskåla.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så stor mangelen på kunnskap mellom katteelskere.

Katten din vil at du passer på den mens den spiser.

De er sårbare mens de spiser ergo trenger de noen for å passe på.

Så enkelt er det.

Anonymkode: 8f478...780

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min er sånn at han henter meg etter han har vært på do. Da må jeg ta bort bæsjen. De er noen raringer de kattene, men smarte også 😺

Anonymkode: 2300d...323

AnonymBruker
Skrevet

Syns de fleste katter har sine særpreg. Men det er egentlig bare gøy.

Anonymkode: ce647...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde katten vår og. Savner den 🥰😔

Anonymkode: 7c687...1e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...