Gå til innhold

Barnehage i Trondheim

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg lurer på hvilken barnehage du vil anbefale i Trondheim, og hvorfor. Evt hvilken barnehage du IKKE anbefaler og hvorfor.

Barnehagen kan i utgangspunktet være hvor som helst siden vi skal flytte neste år og ikke vet hvor enda.

For meg er det uaktuelt med basebarnehager og barnehager som er stappet full av alt for mange barn.

Anonymkode: bb457...147

AnonymBruker
Skrevet

Mange gode barnehager, men det kommer jo an på hvilken bydel i byen du bor i? 

Anonymkode: 60a73...0c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Jeg lurer på hvilken barnehage du vil anbefale i Trondheim, og hvorfor. Evt hvilken barnehage du IKKE anbefaler og hvorfor.

Barnehagen kan i utgangspunktet være hvor som helst siden vi skal flytte neste år og ikke vet hvor enda.

For meg er det uaktuelt med basebarnehager og barnehager som er stappet full av alt for mange barn.

Anonymkode: bb457...147

Tror det er lettere å lete etter gode barnehager i bydelen etter at dere har kjøpt hus. Heller ikke alle småbarnsavdelinger har plass, da søsken blir prioritert. Her på Byåsen får mange ettåringer for eksempel plass i Ila fordi det ikke er nok plasser på småbarn. Så dessverre ikke alltid man kan velge og vrake heller 

Anonymkode: 60a73...0c5

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jotunheimen barnehage på nardo. Liten barnehage med stabilt personale. 

Mine sluttet i barnehagen for 13 og 11 år siden. Mange av de samme som jobbet der da jobber fortsatt der 

Anonymkode: d922f...6bd

AnonymBruker
Skrevet

Flytt til Lade! Her kan jeg anbefale Ladesletta eller Tiriltoppen barnehage (samme enhet, begge 1-5 årsbarnehage) :) utrolig flinke ansatte på begge avdelingene (vi byttet etter et år for å få barnehage nærmere huset vårt). Vet ikke hva som definerer liten/stor barnehage men på småbarnsavdelingen er de 14 stykker. Synes kanskje det er litt mange, men mulig det er vanlig😅 de er flinke til å dele dem opp i mindre grupper da, slik at det ikke blir så høyt støynivå :) 

Anonymkode: 180f8...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Fossenskansen Bhg nedenfor sjetnemarka

Anonymkode: 34842...c92

AnonymBruker
Skrevet

Enklere om du skriver noe om ca hvor dere ønsker å bo? Noen steder er det vanskelig å få plass rett og slett. Kunne fint anbefalt sjetne bhg, men med flere titalls på venteliste etter hovedopptaket hvert år, så er sjansen liten som nyinnflyttet å få plass. Men alltids verdt å prøve.

Anbefaler ikke basebarnehager i midtbyen. Særlig ikke Lerkendal, etter å ha hørt litt fra andre som har/hat hatt barn der. Men kan være andre er fornøyde igjen. 

Anonymkode: 3dd7b...267

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Flytt til Lade! Her kan jeg anbefale Ladesletta eller Tiriltoppen barnehage (samme enhet, begge 1-5 årsbarnehage) :) utrolig flinke ansatte på begge avdelingene (vi byttet etter et år for å få barnehage nærmere huset vårt). Vet ikke hva som definerer liten/stor barnehage men på småbarnsavdelingen er de 14 stykker. Synes kanskje det er litt mange, men mulig det er vanlig😅 de er flinke til å dele dem opp i mindre grupper da, slik at det ikke blir så høyt støynivå :) 

Anonymkode: 180f8...b7c

Tror kanskje Ladesletta er definert som basebarnehage, men vi var godt fornøyde med den da våre barn gikk der. Hørt mye bra om Tiriltoppen også. Østmarkneset skal være kjempebra, men da må de bytte til Stabburet når de begynner på storbarn, og den har hatt litt dårlig rykte i perioder (men det har sikkert roet seg nå).

Anonymkode: a5d80...d40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tror kanskje Ladesletta er definert som basebarnehage, men vi var godt fornøyde med den da våre barn gikk der. Hørt mye bra om Tiriltoppen også. Østmarkneset skal være kjempebra, men da må de bytte til Stabburet når de begynner på storbarn, og den har hatt litt dårlig rykte i perioder (men det har sikkert roet seg nå).

Anonymkode: a5d80...d40

Har barn i Stabburet barnehage nå. Ingenting å utsette på barnehagen :) vi er veldig fornøyde!

Anonymkode: e82ec...d57

AnonymBruker
Skrevet

Bakklandet barnehage er fin 😊

Anonymkode: 5b0a5...64d

AnonymBruker
Skrevet

Styr for ALL del unna fossegrenda bhg! 

Anonymkode: dc3d6...80e

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange gode barnehager i Trondheim, men SiT-barnehagene er i en klasse for seg, spesifikt Dragvoll. Trenger ikke være student for å få plass.

Ellers ville jeg funnet bydel først. 

Anonymkode: 5b0e1...c36

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Styr for ALL del unna fossegrenda bhg! 

Hvorfor det? Virker da som at mine kolleger er veldig fornøyde der

Anonymkode: a933b...d84

AnonymBruker
Skrevet

Er vel strengt tatt viktigere at barna er fornøyde….og blir sett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...