AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Barnet er 1 år og 10 mnd, og det passer bra å ta en bleieslutt periode nå i sommer, siden vi stort sett skal være hjemme. Vi bor i blokk i 4. Etasje og jeg er alene med henne, så kjenner jeg gruer meg litt. Hun hater å være inne, og en hel dag inne er så sinnsykt slitsomt for oss begge da hun bare gråter. Men vi har også en liten balkong hun liker å leke på. Jeg har hørt om prinsippene bak 3 dagers metoden. At de går uten bleie, første dag inne andre dag en liten tur ut osv. Det jeg kjenner på er at jeg vet ikke om jeg har overskudd eller mulighet til å følge med på henne heeeele tida, siden jeg er alene med henne. Jeg må jo få lagd mat for eksempel, eller gått på do sjøl. Hun har brukt potta litt i 3-4 mnd, har tissa og bæsja på den noen få ganger, men hun reiser seg opp fra potta etter 5 sekunder for å se om hun har tissa. Og setter seg ned igjen og reiser seg opp osv. For noen mnd siden kunne hun sitte stille i et par minutter, med hard jobbing fra mim side, men det er ikke snakk om lenger... Så jeg kjenner jeg gruer meg til dette prosjektet, og er ganske sliten allerede da hun har hatt en gråte periode nå i noen uker. Så, fins det er mer light versjon av bleieslutt? Anonymkode: 71046...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå