AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Dere damer som har analsex, skjer det spontant eller planlegger dere på forhånd? Kreves det ikke masse rengjøring på forhånd? til dere som har det spontant, hvordan blir dere enige om at dere skal ha det? Stikker han den bare inn eller snakker dere litt om det først? til dere som planlegger? Hvordan gjør dere det er det liksom flere dager i forveien? Anonymkode: 599c2...a40
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Spontant. Det er ikke bæsj der med mindre man må bæsje. Glidemiddel i nattbordskuffen. Nei, han får ikke lov til å bare stikke den inn. Enten hinter han med kroppen, jeg med kroppen eller en av oss foreslår det under samleiet. Anonymkode: 3f7a9...b9f 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Den ene gangen jeg hadde det spontant endte jeg med å drite i senga da han trakk seg ut. Anonymkode: 71728...386 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Spontant ja. Men da må også mannen tåle at det kan bli søl (ja en selv også da selvsagt) Han har lov å bytte hull når som helst. Anonymkode: 0e6da...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Spontant, men jeg sier i fra om at det ikke går om jeg ikke har hatt avføring enda den dagen. Har aldri hatt noen uhell. Anonymkode: 03965...57e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 Mer eller mindre spontant, men jeg sier jo nei når jeg føler at det ikke er helt dagen for det. Jeg har også utstyr for å skylle, jeg bruker det iblant når jeg tenker at i kveld vil jeg det, men jeg må ikke ha brukt den for å ha analsex. Men må føle meg "tømt" og god i magen og sånt. Anonymkode: 3cb56...2e8 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spontant ja. Men da må også mannen tåle at det kan bli søl (ja en selv også da selvsagt) Han har lov å bytte hull når som helst. Anonymkode: 0e6da...6d0 Bytte hull når som helst? Ikke tilbake etter at han har vært innom anal håper jeg? Anonymkode: 03965...57e 9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 Jeg planlegger, vasker meg først ordentlig. Tar av dusjhodet for deretter ta litt vann innvendig. Må føle meg helt gullende ren dersom jeg skal slappe helt av. Før vi har sex forteller jeg mannen at jeg er klar for analsex. Han blir alltid glad og er alltid klar for det. Vi har ikke så ofte analsex, toppen 1 gang i måneden, sannsynligvis sjeldnere også. Det har skjedd at vi har hatt spontant også, men da greier jeg ikke å slappe helt av siden jeg er redd for gris 🙈 Anonymkode: 70f23...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 Spontant. Bare hatt det 3-4 ganger. Men gått fint hver gang. Veldig forberedt på at det kan bli søl. Anonymkode: 5ba29...0d2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 Ekkelt og udelikat er det både med og uten forberedelser. For min del har jeg nok hatt det for siste gang😱🤮 Anonymkode: 8c1f3...af7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #11 Skrevet 2. juli 2023 Det planlegges, og det er opp til meg (kvinnen) å ta initiativ til det. Han kan ikke vite om jeg har hatt løs avføring den dagen, eller har luft i magen, noe som begge deler gjør det uaktuelt, fordi det blir ubehagelig for meg. Det er heller ikke noe sexy å diskutere hvilken avføring jeg har for tiden, så han forstår at slikt helst bør skje på mitt initiativ. Hadde han bare stukket den inn hadde han umiddelbart blitt min eks. Det er så mange nerveceller i analåpningen at analsex må være avtalt og varsomt. Å få noe brått sukket inn der føles som å bli penetrert av en stor kniv som har lagt i glødende kull først. Ja en mann ble eks slik. Smertenivået var på lik linje med fødsel i verste fase. For menn er det kanskje bedre å si antagelig på nivå med et hardt spark i ballene. Så vondt at jeg mistet pusten og tårene spratt. Med andre ord, aldri aldri bare stikk den inn der!!!!!! Anonymkode: 7545f...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bytte hull når som helst? Ikke tilbake etter at han har vært innom anal håper jeg? Anonymkode: 03965...57e Du det går helt fint 😉(jeg vet at det sies sånn å sånn men for oss har det gått supert. Men, de dagene det blir søl så switcher han ikke) Anonymkode: 0e6da...6d0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du det går helt fint 😉(jeg vet at det sies sånn å sånn men for oss har det gått supert. Men, de dagene det blir søl så switcher han ikke) Anonymkode: 0e6da...6d0 Sies sånn og sånn...? Tarmbakterier langt inn i skjeden er farlig rett og slett. Anonymkode: 03965...57e 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #14 Skrevet 2. juli 2023 Spontant. Men vi er enige om at det er jeg som må ta initiativ til det. Og jeg merker om det er rette dagen for analsex eller ikke Anonymkode: 5901f...1ba
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #15 Skrevet 2. juli 2023 Jeg liker å bruke mye buttplug, og det syns også mannen min også er godt. Han er ikke så innmari glad i analsex, men muligheten er der når jeg bruker buttplug. Skyller med dusjslangen før alt av berøring bak der. Orker ikke "rester" 🤮 Klarer ikke å ha analsex uten å utvide med finger eller plugg først, enda mannen ikke er SÅ stor. (normal) Anonymkode: 1470b...fe4
Blåjojo Skrevet 3. juli 2023 #16 Skrevet 3. juli 2023 Har analsex spontant når jeg kjenner at jeg ønsker det og er klar for det. Planlegger det aldri. Snakker heller ikke om det på forhånd. Bare blir enig om det der og da.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #17 Skrevet 3. juli 2023 Det viktige er masse bra glidemiddel. Da går det som regel greit. Anonymkode: 93c3f...fca
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #18 Skrevet 3. juli 2023 Det varierer. Noen ganger planlegger jeg og skyller på forhånd. Noen ganger spontant. Dersom jeg føler meg utrygg på om det kan være noe langt nede i tarmen, så gjør vi det ikke. Da avviser jeg hans forsiktige tilnærming/hinting. Vi bruker ikke ord, bare kroppslige signaler/hint. Nei, aldri, aldri bare stikke den inn. Fingre først, først én, så to, og så tre. Anonymkode: 76479...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå