Gjest vsn Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Lille gullet er syk. Spyr, hoster og atter spyr. Ikke at det er så mye i magen nå da. Huff. Han er syltynn fra før. Skikkelig fælt dette. Når man koker opp vann og skal tilsette salt og sukker. Hvor mye av hva skal man ha i?? Husker aldri det der.
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 Husker ikke helt jeg heller, men synes å erindre at en blanding av farris og eplemost var bra når man har omgangsyke
Gjest Embla s Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Cola har jeg alltid hørt er bra når man er syk
Leo Skrevet 12. januar 2006 #4 Skrevet 12. januar 2006 God, gammeldags Coca-Cola (Rist gjerne ut en del av kullsyren eller varm den forsiktig) og Marie-kjeks når man blir litt bedre. Har fungert utmerket på meg i over 30 år!
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2006 #5 Skrevet 12. januar 2006 God, gammeldags Coca-Cola (Rist gjerne ut en del av kullsyren eller varm den forsiktig) og Marie-kjeks når man blir litt bedre. Har fungert utmerket på meg i over 30 år! ← Dette anbefalte legen oss også, men han ville blande ut colaen 50/50 med farris. Kanskje ikke så dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå