AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Del Skrevet 2. juli 2023 Når jeg for eksempel skriver på en ny e-post, så får jeg automatisk opp sånn rød linje under enkelte ord, hvis jeg har skrevet ett eller annet feil. Så jeg kan selvfølgelig oppdage med en gang hvis noe er skrevet feil, i stedet for å sjekke hvert eneste ord selv. Men hvorfor er ikke dette mulig her på Kvinneguiden? er det mulig å forandre på dette? Anonymkode: 4f703...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Det har nok ikke noe med selve KG-forumet å gjøre, det er nok en innstilling i nettleseren. I chrome på PC er det slik at hvis du høyreklikker i tekstfeltet så får du opp alternativer for stavekontroll. Vet ikke hvordan det er i andre nettlesere Anonymkode: f6b84...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det har nok ikke noe med selve KG-forumet å gjøre, det er nok en innstilling i nettleseren. I chrome på PC er det slik at hvis du høyreklikker i tekstfeltet så får du opp alternativer for stavekontroll. Vet ikke hvordan det er i andre nettlesere Anonymkode: f6b84...1bf litt merkelig at jeg bare får sånn stavekontroll på enkelte nettsteder da, for eksempel på e-posten. samtidig som jeg tydeligvis ikke får dette hvis jeg for eksempel skriver her på Kvinneguiden / på Wikipedia, eller andre nettsteder. Anonymkode: 4f703...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 Og sånn "stavekontroll" på enkelte nettsider går bare ut på at man får opp en liten beskjed rett over det man skriver, med forslag om hva man kunne skrive. For eksempel hvis jeg begynner å skrive opp, så kommer det frem forslag som oppmerksomhet for eksempel. Noe jeg egentlig ikke trenger "hjelp" til. Ett mye bedre forslag ville jo vært hvis det dukker opp en sånn liten rød strek rett under det man har skrevet, dersom noe man har skrevet faktisk er feilskrevet. Merkelig nok fungerer dette bare på enkelte nettsider, men ikke på alle. Anonymkode: 4f703...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå