AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Er 35 år. Eier hus med samboer. Ingen barn. Jeg føler jeg er for gammel til å gjøre ting så det skal bli et godt liv. Veldig dumt å si, jeg vet.. ønsker barn, er det for sent? Har vært hos gynekolog, hadde mange friske egg kunne hun se på ultralyd, så det er jo bra. Pappa er blitt dement, jeg føler på en måte at nå går alt nedover. Den beste tiden er bak meg. Andre som har følt det sånn når de var 35 år? Klarte dere snu det? Litt perspektiv hadde vært godt 😊 Anonymkode: 34922...224 1 1
mannssjåvinistisk Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Slutt og tull. Spør hvilken som helst eldre person og de ville sagt at du fortsatt er ung, fordi det er du. 35 er slettes ikke for sent til å få barn eller oppleve nye ting. 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Jeg fikk nr 2 og 3 da jeg var 35 og 37. Bare å sette i gang 😊 Lykke til! Anonymkode: 1a445...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Jeg er også 35🤗jeg føler at livet ligger foran meg med alle muligheter som er vi skal jo statistisk sett leve minst 35 år til? Om 35 år er vi 70 og har enda noen år igjen! Mormor feks ble 89☺️ Jeg har snart voksen barn og er i den fasen hvor jeg gruer meg litt til han skal flytte hjemmefra. Samtidig vil det jo kommer en tid nå hvor jeg kan fokusere på meg selv igjen 🤗 Jeg er utdannet Barnehagelærer og autorisert helsesekretær og vurderer nå søke på master i logopedi og bli logoped ☺️ Har et strålende sexliv med en 6 år yngre elsker! Livet er ikke over før du ligger i grava ❤️kom seg ut og lev gjør det du har lyst til! Anonymkode: f252c...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå