AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Har innledet et fwb-forhold til en fyr som digger at jeg sender sexy bilder. Men det er en ganske ny verden for meg, så det er vanskelig å komme igang og bli selvsikker rundt det, selv om jeg gjerne vil Er redd det skal bli kleint og usexy. Gutter, gi meg noen tips her! Anonymkode: fd1c8...6fe
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Pupper og rumpe? Grenser for hvor feil det kan bli. Anonymkode: dae8c...eec
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Beste tips! : Ikke send bilder som du ikke kan takle at legges ut på nett, sees av venner, familie, fremtidig kjæreste og arbeidsgiver! La han heller se deg IRL. Anonymkode: b7d00...d45 1 2
Gjest Automagisk Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Legg tlf på gulvet med 10 sek forsinkelse og stå bredbeint over den uten truse eller helt naken...
Navnet Mitt Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Mest mulig sexy for meg er å vise nok til at fantasien virkelig settes i sving. Da viser man ikke alt. En brystvorte som såvidt vises mellom fingertuppene. En hånd nede i trusa, og antyde at langfingeren muligens har funnet veien inn. Gjerne en våt flekk på trusa etterpå. Eller våte fingre... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har innledet et fwb-forhold til en fyr som digger at jeg sender sexy bilder. Men det er en ganske ny verden for meg, så det er vanskelig å komme igang og bli selvsikker rundt det, selv om jeg gjerne vil Er redd det skal bli kleint og usexy. Gutter, gi meg noen tips her! Anonymkode: fd1c8...6fe Han der burde du kutte ut, hvis han forlanger at du skal sende ham sexy bilder så er han absolutt ingenting å satse på. Finn deg en normal en som tenker med det rette hodet 😉 Anonymkode: b1267...94a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 Ikke at dette er et stort problem her, men lurer litt på det samme. Har en dame på gang som sender bilder. Men som mann så føler jeg ikke at jeg har de samme sexy sonene å sende bilder tilbake av. Å sende bilde av penis er liksom ikke helt min grei. Tviler på det er så sexy heller 😄 personlig vil jeg heller la litt være igjen til fantasien.. Anonymkode: a85f3...d8c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ikke at dette er et stort problem her, men lurer litt på det samme. Har en dame på gang som sender bilder. Men som mann så føler jeg ikke at jeg har de samme sexy sonene å sende bilder tilbake av. Å sende bilde av penis er liksom ikke helt min grei. Tviler på det er så sexy heller 😄 personlig vil jeg heller la litt være igjen til fantasien.. Anonymkode: a85f3...d8c 😂 akkurat samme problem her. Føles som om hun har et mye større spekter å spille på. Dessuten har hun tydeligvis litt trening i å ta pirrende bilder. Anonymkode: 690ca...53b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 Ligg på magen på sengen og hold kamera litt ovenfor hodehøyde. Få med litt kløft (om mulig) og gjerne litt av rygg og rompe. Med eller uten litt sexy undertøy. Smakfullt og ikke typisk «nude», men veldig pirrende. Søk på boudoir photoshoot for flere tips 😊 Anonymkode: f550f...e8c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 kreativiteten. Alt kan se sexy ut om du føler deg sexy. Alt fra kløft, fra og ta bilde over magen, fra og ta bilde opp mot puppene etc. Om en fyr synes du er sexy uansett, så har det ingenting å si. Et hint: Skal du ta et bilde av ansiktet ditt å kropp samtidig så kan det være greit å ta fra en vinkel der dobbelhake ikke er synlig, for på bilder så er ikke det så "super sexy" og dette kommer fra en lubben mann som tar bilder fra vinkler der jeg ikke får så mye dobbelhakke Anonymkode: 03a93...849
Gjest Inverto Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 1: Formell/business casual hvit skjorte 2; Svart leggings av lær 3: Kort hår (ikke et must)
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Skrevet 4. juli 2023 Har lyst til å sende, men ingen å sende til, men kanskje du vil bruke den. Slikke og suge på en sånn is som er vanilje stang så det renner nedover mens man er så lettkledd som man er komfortabel med. Om du ikke har melkeallergi eller noe Anonymkode: 106c2...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå