AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Mann her. Vært ute på byen i kveld. En bra kveld ganske lenge. Var ute med et par som er sammen, oss tre. Plutselig kom det to forbausende pene damer bort til oss, ganske oppsøkende. Hun ene var ganske tett på meg, helt inntil fra start og utover kvelden. Føltes helt surrealistisk. Hun sa rett ut at hun/de så etter noen som kunne spandere på henne/dem. Jeg bare fleipa det bort. Så dro vi derifra, til neste utested. Fortsatt god kontakt med henne, vi holdt hender og greier, gikk på en rekke, så hun holdt også hender med dama som jeg var ute med. Hun spurte til og med om jeg har dame. Satt ved siden av henne på neste utested, helt inntil hverandre igjen. Spanderte en drink på henne, en god stund etter at hun hadde lagt meg til på snap som hun fikk av dama jeg var ute med, og da hadde vi vært sammen ganske lenge. Tenkte at dersom hun bare var ute etter gratis drikke ville hun ha stukket av for lenge siden. Var sammen i et par timer eller noe før jeg spanderte. Jeg spanderer egentlig aldri på de jeg møter på. Hun var i kontakt med en venninne som enten skulle møte oss der vi var, eller så skulle vi møtes der denne venninna var. Hun la armen rundt meg på utestedet. Så ringte venninna sekunder senere og hun gikk for å snakke med henne. Var borte i et kvarters tid, og da tenkte jeg bare at hun har stukket av uten å si noe. Sånn som folk er noen ganger, så jeg bare dro hjem. Har ikke hørt noe fra henne på snap og det skjer neppe. Jeg mener ikke at dette må lede til noe som helst, men at man må si noe og ikke bare stikke av. Så kan man reflektere litt over hva sånt fører til, om man for eksempel opplever slikt fem ganger eller mer, hvordan dette påvirker kvinnesynet, om man vil respektere kvinner, hvordan man vil behandle dem i fremtiden osv. Jeg tenker i hvert fall at bruk og kast frister mer og mer etter slike hendelser. Vær like kynisk og respektløs som disse damene som man møter på. Blir et fint samfunn av dette. Anonymkode: d19ad...9f0 4 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Jeg har skrevet en tekst som jeg har tenkt å sende til henne litt ut på dagen i morgen, selv om det sikkert virker dust. Kanskje 1 % sjanse for at hun skriver til meg først. Jeg lar henne få sjansen før jeg sender. Anonymkode: d19ad...9f0 5
Populært innlegg Helene1982 Skrevet 2. juli 2023 Populært innlegg #3 Skrevet 2. juli 2023 Dette er feil melding. Riktig melding er: Hyggelig å møte deg på byen i går. Håper du kom deg vel hjem. 37 1 19
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Skjønner at du ble skuffa, men det er lurt å ikke ha så høye forventninger til tilfeldige folk man møter ute på byen. Og ikke minst bare legge ting bak seg. Anonymkode: e08bd...93d 22 11
Jegern Puahate Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 2 minutter siden, Helene1982 said: Dette er feil melding. Riktig melding er: Hyggelig å møte deg på byen i går. Håper du kom deg vel hjem. Evt bare droppe å sende noe melding, adferd på byen er adferd på byen og har 0 lovnader. 25 12
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 Ikke send den meldingen om du liker henne!!! Dere var på byen, folk forsvinner fra hverandre, du valgte å heller dra enn å vente eller å lete etter kun 15 min å 15 går fort, du vet ikke om hun lette etter deg etterpå eller møtte noen som dro henne med, eller om det skjedde noe. Slikt er flyktig å dere kjenner ikke hverandre. Anonymkode: 5823e...14d 11 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Dette er feil melding. Riktig melding er: Hyggelig å møte deg på byen i går. Håper du kom deg vel hjem. Nei, jeg vil heller gi henne dårlig samvittighet, hvis hun vet hva det er. Sånn sett er dette mer effektivt enn å begynne å skjelle henne ut. Spill heller mer på følelser. Kanskje det biter på, kanskje hun gir fullstendig faen. Godt mulig at jeg ikke vil få noe svar og bare blir blokkert. Jeg kommer nok ikke til å møte på henne igjen. Hun bor i en annen landsdel. Hun virket så interessert at jeg tenkte at her ligger det et ONS i luften, og så har jeg full forståelse for at hun ikke ønsket det. Man må bare sørge for å avslutte på en respektfull måte. Jeg har aldri opplevd en så interessert dame før, tilsynelatende, ute på byen og som jeg aldri har møtt før. Lurer nesten på om jeg ikke ga nok tilbake, men jeg sørget for å sitte tett på henne. Anonymkode: d19ad...9f0 2
Helene1982 Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 Jegern Puahate skrev (1 minutt siden): Evt bare droppe å sende noe melding, adferd på byen er adferd på byen og har 0 lovnader. Det er også en mulighet. Jeg har familie som har forlatt meg på byen, så det behøver ikke å bety at man er kjip og menneskesynet burde påvirkes. De er bare litt fulle eller slitne. En harmløs, hyggelig melding som man muligens får svar på eller ikke er valgfri. 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg vil heller gi henne dårlig samvittighet, hvis hun vet hva det er. Sånn sett er dette mer effektivt enn å begynne å skjelle henne ut. Spill heller mer på følelser. Kanskje det biter på, kanskje hun gir fullstendig faen. Godt mulig at jeg ikke vil få noe svar og bare blir blokkert. Jeg kommer nok ikke til å møte på henne igjen. Hun bor i en annen landsdel. Hun virket så interessert at jeg tenkte at her ligger det et ONS i luften, og så har jeg full forståelse for at hun ikke ønsket det. Man må bare sørge for å avslutte på en respektfull måte. Jeg har aldri opplevd en så interessert dame før, tilsynelatende, ute på byen og som jeg aldri har møtt før. Lurer nesten på om jeg ikke ga nok tilbake, men jeg sørget for å sitte tett på henne. Anonymkode: d19ad...9f0 Hun var vel bare full, mtp interesse, da kan man fort bli litt overivrig uten å mene det. Anonymkode: b0fc1...1b5 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg vil heller gi henne dårlig samvittighet, hvis hun vet hva det er. Sånn sett er dette mer effektivt enn å begynne å skjelle henne ut. Spill heller mer på følelser. Kanskje det biter på, kanskje hun gir fullstendig faen. Godt mulig at jeg ikke vil få noe svar og bare blir blokkert. Jeg kommer nok ikke til å møte på henne igjen. Hun bor i en annen landsdel. Hun virket så interessert at jeg tenkte at her ligger det et ONS i luften, og så har jeg full forståelse for at hun ikke ønsket det. Man må bare sørge for å avslutte på en respektfull måte. Jeg har aldri opplevd en så interessert dame før, tilsynelatende, ute på byen og som jeg aldri har møtt før. Lurer nesten på om jeg ikke ga nok tilbake, men jeg sørget for å sitte tett på henne. Anonymkode: d19ad...9f0 Hun får nok ikke dårlig samvittighet, hun kan heller tenke du er for intens og forventer for mye for fort. Om hun så "biter på", blir dette negativt å ingenting å bygge på. Føler jeg ja. Anonymkode: 5823e...14d 18
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #11 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg vil heller gi henne dårlig samvittighet, hvis hun vet hva det er. Sånn sett er dette mer effektivt enn å begynne å skjelle henne ut. Spill heller mer på følelser. Kanskje det biter på, kanskje hun gir fullstendig faen. Godt mulig at jeg ikke vil få noe svar og bare blir blokkert. Jeg kommer nok ikke til å møte på henne igjen. Hun bor i en annen landsdel. Hun virket så interessert at jeg tenkte at her ligger det et ONS i luften, og så har jeg full forståelse for at hun ikke ønsket det. Man må bare sørge for å avslutte på en respektfull måte. Jeg har aldri opplevd en så interessert dame før, tilsynelatende, ute på byen og som jeg aldri har møtt før. Lurer nesten på om jeg ikke ga nok tilbake, men jeg sørget for å sitte tett på henne. Anonymkode: d19ad...9f0 Hvis hun stakk med vilje, så tviler jeg på at du klarer å gi henne særlig dårlig samvittighet. Hun kommer til å gi faen og bare synes du er rar. Og hvis hun ikke stakk med vilje, så kommer hun også til å synes du er rar. Hele meldingen er rar og voldsom etter bare et lite treff på byen. Anonymkode: e08bd...93d 30 7
Helene1982 Skrevet 2. juli 2023 #12 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg vil heller gi henne dårlig samvittighet, hvis hun vet hva det er. Sånn sett er dette mer effektivt enn å begynne å skjelle henne ut. Spill heller mer på følelser. Kanskje det biter på, kanskje hun gir fullstendig faen. Godt mulig at jeg ikke vil få noe svar og bare blir blokkert. Jeg kommer nok ikke til å møte på henne igjen. Hun bor i en annen landsdel. Hun virket så interessert at jeg tenkte at her ligger det et ONS i luften, og så har jeg full forståelse for at hun ikke ønsket det. Man må bare sørge for å avslutte på en respektfull måte. Jeg har aldri opplevd en så interessert dame før, tilsynelatende, ute på byen og som jeg aldri har møtt før. Lurer nesten på om jeg ikke ga nok tilbake, men jeg sørget for å sitte tett på henne. Anonymkode: d19ad...9f0 Hun tenker muligens hyggelig fyr som jeg vil bli mer kjent med eller ikke. Uansett kommer ikke "dårlig samvittighet" til å være en god strategi. Spesielt ikke om du begynner å virke bitter. 12
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann her. Vært ute på byen i kveld. En bra kveld ganske lenge. Var ute med et par som er sammen, oss tre. Plutselig kom det to forbausende pene damer bort til oss, ganske oppsøkende. Hun ene var ganske tett på meg, helt inntil fra start og utover kvelden. Føltes helt surrealistisk. Hun sa rett ut at hun/de så etter noen som kunne spandere på henne/dem. Jeg bare fleipa det bort. Så dro vi derifra, til neste utested. Fortsatt god kontakt med henne, vi holdt hender og greier, gikk på en rekke, så hun holdt også hender med dama som jeg var ute med. Hun spurte til og med om jeg har dame. Satt ved siden av henne på neste utested, helt inntil hverandre igjen. Spanderte en drink på henne, en god stund etter at hun hadde lagt meg til på snap som hun fikk av dama jeg var ute med, og da hadde vi vært sammen ganske lenge. Tenkte at dersom hun bare var ute etter gratis drikke ville hun ha stukket av for lenge siden. Var sammen i et par timer eller noe før jeg spanderte. Jeg spanderer egentlig aldri på de jeg møter på. Hun var i kontakt med en venninne som enten skulle møte oss der vi var, eller så skulle vi møtes der denne venninna var. Hun la armen rundt meg på utestedet. Så ringte venninna sekunder senere og hun gikk for å snakke med henne. Var borte i et kvarters tid, og da tenkte jeg bare at hun har stukket av uten å si noe. Sånn som folk er noen ganger, så jeg bare dro hjem. Har ikke hørt noe fra henne på snap og det skjer neppe. Jeg mener ikke at dette må lede til noe som helst, men at man må si noe og ikke bare stikke av. Så kan man reflektere litt over hva sånt fører til, om man for eksempel opplever slikt fem ganger eller mer, hvordan dette påvirker kvinnesynet, om man vil respektere kvinner, hvordan man vil behandle dem i fremtiden osv. Jeg tenker i hvert fall at bruk og kast frister mer og mer etter slike hendelser. Vær like kynisk og respektløs som disse damene som man møter på. Blir et fint samfunn av dette. Anonymkode: d19ad...9f0 Jeg har aldri blitt inspirert av dårlige menn til å bli dårlig selv. Skjønner ikke tankegangen. Og har opplevd mye verre ting enn det der... Anonymkode: 78722...af2 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #14 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun var vel bare full, mtp interesse, da kan man fort bli litt overivrig uten å mene det. Anonymkode: b0fc1...1b5 Hun virket ikke full, som gjør dette verre. Jeg ville brydd meg langt mindre om hun virket full. Hun vil sikkert tenke at jeg er en raring, men det spiller jo ingen rolle når vi ikke skal ha mer kontakt og ikke skal møtes igjen. Vi har egentlig ingen felles venner, men hun la også til dama som jeg var ute med på snap. Gjør meg ingenting om dama jeg var ute med får greie på dette. Anonymkode: d19ad...9f0 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #15 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun virket ikke full, som gjør dette verre. Jeg ville brydd meg langt mindre om hun virket full. Hun vil sikkert tenke at jeg er en raring, men det spiller jo ingen rolle når vi ikke skal ha mer kontakt og ikke skal møtes igjen. Vi har egentlig ingen felles venner, men hun la også til dama som jeg var ute med på snap. Gjør meg ingenting om dama jeg var ute med får greie på dette. Anonymkode: d19ad...9f0 Mener ikke dritings full, men akkurat sånn passe. Hun satt med deg, så ble hun lei og fant på noe annet. Eller hun møtte kjente på vei til do eller baren. Eller hva som helst. At du er en idiot, er jo ikke hennes skyld. Anonymkode: b0fc1...1b5 11 2
Helene1982 Skrevet 2. juli 2023 #16 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun virket ikke full, som gjør dette verre. Jeg ville brydd meg langt mindre om hun virket full. Hun vil sikkert tenke at jeg er en raring, men det spiller jo ingen rolle når vi ikke skal ha mer kontakt og ikke skal møtes igjen. Vi har egentlig ingen felles venner, men hun la også til dama som jeg var ute med på snap. Gjør meg ingenting om dama jeg var ute med får greie på dette. Anonymkode: d19ad...9f0 What? Du var ute med en annen dame og det er denne dama som påvirker andres menneskesyn? Håper du kommer over all urettferdigheten du opplever. 1 9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #17 Skrevet 2. juli 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): What? Du var ute med en annen dame og det er denne dama som påvirker andres menneskesyn? Håper du kommer over all urettferdigheten du opplever. Han var ute med et par. Det er dama i dette paret han snakker om. Anonymkode: b0fc1...1b5 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #18 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener ikke dritings full, men akkurat sånn passe. Hun satt med deg, så ble hun lei og fant på noe annet. Eller hun møtte kjente på vei til do eller baren. Eller hva som helst. At du er en idiot, er jo ikke hennes skyld. Anonymkode: b0fc1...1b5 Det er hun som er idiot, og hun virket mer eller mindre edru. Vet fint lite om hvor mye hun hadde drukket utenom det hun drakk med oss. Jeg har vært så mye ute på byen med folk som har vært fulle i forskjellige grader at dette har jeg god kontroll på. Anonymkode: d19ad...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #19 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han var ute med et par. Det er dama i dette paret han snakker om. Anonymkode: b0fc1...1b5 Folk leser ikke innleggene. Jeg var ute med "Ole" og "Kari", som er i et forhold. Så kom Johanne og en venninne bort til bordet vårt og var veldig på. Anonymkode: d19ad...9f0 2
Helene1982 Skrevet 2. juli 2023 #20 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk leser ikke innleggene. Jeg var ute med "Ole" og "Kari", som er i et forhold. Så kom Johanne og en venninne bort til bordet vårt og var veldig på. Anonymkode: d19ad...9f0 Jeg leser innleggene, men trodde du mente at du var ute med en dame da du sa: Sitat Gjør meg ingenting om dama jeg var ute med får greie på dette. jeg tenkte: Hvorfor skal Kari bry seg om dette? 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå