AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 Jeg har funnet tre klumper i dag i mellomrommet fra underlivet til nedre del av magen. Der kjønnshårene slutter, men før magen begynner. Jeg har kjent en skarp smerte til tider i uker før. Da må jeg sette meg ned. Nå er det ømt og ubehagelig, jeg kjenner den konstant. Jeg fant en rett over, og en på motsatt side av magen, disse er harde men bevegelige. Jeg skal straks på ferie og dette ødelegger alt!! Jeg har kun mandag for å sjekke, og da må det bli hastetime, jeg vil ikke virke desperat, men ingen kan gi meg gode svar, faktisk ingen. Hva tenker dere?? Anonymkode: d269a...61a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Slapp av! Dette er mest sannsynlig bare lipomer (fettkuler). Ta kontakt med hudlege når du får bedre tid. Anonymkode: 6356c...4fe
senior Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Ta den hastetimen hos legen. Ikke forvent å få klar svar her på forumet. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Mener du på eller i magen? Anonymkode: 7ae19...408
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mener du på eller i magen? Anonymkode: 7ae19...408 De ligger under fettlaget (ikke at jeg har mye) men over musklene. Anonymkode: d269a...61a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De ligger under fettlaget (ikke at jeg har mye) men over musklene. Anonymkode: d269a...61a Da er det mest sannsynlig ufarlige kuler. Prøv å ikke bekymre deg. Anonymkode: 7ae19...408
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 Betennelse i hårsekker sikkert. Det er i et område du pleier barbere eller? Anonymkode: d63c6...c80
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 Ta en hastetime. Det kan være alt mulig, det kan være kreft, men det kan også være noe helt ufarlig. Det beste er å ikke spekulere, ikke google, men ta en tur til legen. Anonymkode: b07d4...0ea 1
BobbySocks Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 Lipomer mest sannsynlig. sitter de fast i vevet eller er de bevegelige?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #11 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Betennelse i hårsekker sikkert. Det er i et område du pleier barbere eller? Anonymkode: d63c6...c80 Nei, det er rett over det området, så det er ikke hår der. Anonymkode: d269a...61a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Skrevet 2. juli 2023 BobbySocks skrev (10 minutter siden): Lipomer mest sannsynlig. sitter de fast i vevet eller er de bevegelige? De er harde men litt bevegelig som jeg kan føle meg frem til, men en lengre oppe er hard og ikke bevegelig, den kan jeg ikke markere området/størrelsen på. Det svir og brenner så fryktelig når jeg tar der! Anonymkode: d269a...61a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ta en hastetime. Det kan være alt mulig, det kan være kreft, men det kan også være noe helt ufarlig. Det beste er å ikke spekulere, ikke google, men ta en tur til legen. Anonymkode: b07d4...0ea Tenker jeg må det ja desverre, jeg vil ikke være til bry med legen, var nettopp inne forje fredag med haste time for allergi tabletter fordi jeg slet med pust. Og nå skal jeg liksom få hastetime for kuler før jeg drar på ferie?? Nei uff a meg Anonymkode: d269a...61a
BobbySocks Skrevet 2. juli 2023 #14 Skrevet 2. juli 2023 Smertefulle kuler som ikke er bevegelige synes jeg godt du kan be om hastetime for. Man tenker jo alltid kreft først, men på magen kan det være lipomer, brokk og div. Så pust med magen så godt det lar seg gjøre og be om hastehjelp i morgen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå