Cid Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Lager denne tråden så Kvakke kan se at hun er savnet av mange her ❤️ Du var en av mine favoritter Kvakke, sosial prat vil ikke bli det samme lenger uten deg Håper du har det bra, og har det fortsatt bra videre i livet ditt 1 2
Gjest Lurven Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Dumt hun ble borte, en av de beste folka her
Cid Skrevet 2. juli 2023 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2023 Lurven skrev (31 minutter siden): Dumt hun ble borte, en av de beste folka her Ja ❤️ 2
Kvakky Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Cid skrev (19 timer siden): Lager denne tråden så Kvakke kan se at hun er savnet av mange her ❤️ Du var en av mine favoritter Kvakke, sosial prat vil ikke bli det samme lenger uten deg Håper du har det bra, og har det fortsatt bra videre i livet ditt Lurven skrev (3 timer siden): Dumt hun ble borte, en av de beste folka her Halla. Går bra her. Måtte skifte brukernavn for kom ikke på passordet på det gamle. Eller om det ble slettet når jeg forsvant. Koselig å høre 🥰 Blir mer lei og irritert enn glad når jeg er her inne pga enkelte brukere og fant ut at det var bedre å stikke. Ikke noe galt ellers. 1 4
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Kvakky skrev (11 timer siden): Halla. Går bra her. Måtte skifte brukernavn for kom ikke på passordet på det gamle. Eller om det ble slettet når jeg forsvant. Koselig å høre 🥰 Blir mer lei og irritert enn glad når jeg er her inne pga enkelte brukere og fant ut at det var bedre å stikke. Ikke noe galt ellers. Skjønner. Funnet ut det samme.. 1 1
Cid Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2023 Kvakky skrev (14 timer siden): Halla. Går bra her. Måtte skifte brukernavn for kom ikke på passordet på det gamle. Eller om det ble slettet når jeg forsvant. Koselig å høre 🥰 Blir mer lei og irritert enn glad når jeg er her inne pga enkelte brukere og fant ut at det var bedre å stikke. Ikke noe galt ellers. Skjønner godt hva du mener ❤️ 1
Entern Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 Kvakky skrev (14 timer siden): Halla. Går bra her. Måtte skifte brukernavn for kom ikke på passordet på det gamle. Eller om det ble slettet når jeg forsvant. Koselig å høre 🥰 Blir mer lei og irritert enn glad når jeg er her inne pga enkelte brukere og fant ut at det var bedre å stikke. Ikke noe galt ellers. Så du tok en Lurven/Cid altså. 😆 Velkommen tilbake!😀 1
Cid Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Så du tok en Lurven/Cid altså. 😆 Velkommen tilbake!😀 Vi er ikke de eneste som har slettet oss for å si det sånn 😅
Entern Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Vi er ikke de eneste som har slettet oss for å si det sånn 😅 Vet det men dere kommer alltid tilbake 😊 1
Cid Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Vet det men dere kommer alltid tilbake 😊 Har man vært lenge på kg så kommer man oftest tilbake, det vet jeg som slettet meg et par titals ganger mine første år her 😛 1 1
Entern Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Har man vært lenge på kg så kommer man oftest tilbake, det vet jeg som slettet meg et par titals ganger mine første år her 😛 Bra du alltid har kommet tilbake 😊 1
Cid Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Bra du alltid har kommet tilbake 😊 Nå logger jeg bare av, og kan bli vekke noen dager, uker eller kanskje år hehe. 1 1
Entern Skrevet 3. juli 2023 #13 Skrevet 3. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nå logger jeg bare av, og kan bli vekke noen dager, uker eller kanskje år hehe. Ikke år da plz😭 2
Gjest Lurven Skrevet 3. juli 2023 #14 Skrevet 3. juli 2023 Kvakky skrev (18 timer siden): Halla. Går bra her. Måtte skifte brukernavn for kom ikke på passordet på det gamle. Eller om det ble slettet når jeg forsvant. Koselig å høre 🥰 Blir mer lei og irritert enn glad når jeg er her inne pga enkelte brukere og fant ut at det var bedre å stikke. Ikke noe galt ellers. Jeg prøver å ikke la meg irritere , men bare fjase videre
Kvakky Skrevet 3. juli 2023 #15 Skrevet 3. juli 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Jeg prøver å ikke la meg irritere , men bare fjase videre Lurt 😁 Hvordan er ferien? 1
Cid Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #16 Skrevet 3. juli 2023 Lurven skrev (34 minutter siden): Jeg prøver å ikke la meg irritere , men bare fjase videre Samme.
Gjest Lurven Skrevet 6. juli 2023 #17 Skrevet 6. juli 2023 Kvakky skrev (På 3.7.2023 den 16.18): Lurt 😁 Hvordan er ferien? Ferien er bra
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #18 Skrevet 6. juli 2023 Godt at det var en forklaring på dette. Trivelig at du fremdeles er her inne sammen med oss. 🌹 1
Kvakky Skrevet 6. juli 2023 #19 Skrevet 6. juli 2023 Lurven skrev (1 time siden): Ferien er bra Så bra 👍😀
Kvakky Skrevet 6. juli 2023 #20 Skrevet 6. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Godt at det var en forklaring på dette. Trivelig at du fremdeles er her inne sammen med oss. 🌹 Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå