Gå til innhold

Har dere venniner som ikke tar like mye insj

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2 venniner, vi alle er samme alder. 0 drama og slikt. Jeg føler jeg tar mest insj til å finne på noe. Og de litt mindre. Men samtidig så sender de masse snapper til meg og viser at de vil holde kontakten, men blir forvirret. Nå har de 2 venninene siste gangen dratt sammen på ting, f.eks shopping og andre arrangementer, og jeg føler meg utenfor. Og ikke spurt meg om jeg vil være med. De sendte til og med snap at de var der et sted. Så sa jeg kos deg. Og de svarte: tusen takk❤️

jeg vet at det ikke er noe imot meg. Men jeg bare føler meg litt sånn forvirret... de tar kontakt men ikke spørr de om å møtes. Jeg vurderer å hinte til å si: hadde vært koselig om dere kunne spurt meg også igår om å bli med. Jeg har ikke spurt om det er noe jeg har sagt eller gjort, da når det kom til venniner jeg unngår det.

Men hadde det vært med menn så kan jeg konfrontere litt.  Kan jeg spørre de på en litt annen måte? Vi har det veldig fint sammen ellers  når vi henger sammen. Og hun siste la ut bilde av oss alle sammen på sosiale medier sist uke.🤷🏼‍♀️ er det flere her som kan havne litt utenfor om det er flere venniner i samme gjeng? Til og med når jeg ikke svarer iblant så sender igjen  snapper til meg daglig. 

Anonymkode: 8846c...e78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ei «venninne» som bare ringer når hun bil låne penger. 🙄

Anonymkode: d206b...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...