Gå til innhold

SAS har kansellert flyvningen - har vi rett på....


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....å bli kompensert for en dags uteblitt hotell og leiebil? De kansellerte 9 timer før flyvning med avgang 07.10. Helt håpløst. De har rebooket til flyvning 26 timer senere, altså mandag. 

Det får vi gjort lite med, men hva med hotell/Airbnb og leiebil (der fristen for endring er utgått). 

Har vi noe rett til å få noe av dette tapet kompensert som direkte følge av kanselleringen?

Anonymkode: 12420...257

Skrevet

Dere har krav på kompensasjon etter EU261/2004 og erfaringsmessig pleier SAS og være veldig greie å ha med og gjøre for sånne krav.

Skrevet (endret)

👍🏼

Endret av Trilletrill
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og barna opplevde at SAS kansellerte vårt fly til Spania tidligere i sommer. Nytt fly med mellomlanding gjorde at vi kom 7 timer senere til destinasjonen vår enn opprinnelig fly. Fylte ut skjema om kompensasjon via SAS sine nettsider, og fikk 400 euro per person i kompensasjon per person.

Virker som dere kanskje har rett på enda mer, bare å søke så snart som mulig.

Anonymkode: 862d2...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...