AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Del Skrevet 1. juli 2023 ....å bli kompensert for en dags uteblitt hotell og leiebil? De kansellerte 9 timer før flyvning med avgang 07.10. Helt håpløst. De har rebooket til flyvning 26 timer senere, altså mandag. Det får vi gjort lite med, men hva med hotell/Airbnb og leiebil (der fristen for endring er utgått). Har vi noe rett til å få noe av dette tapet kompensert som direkte følge av kanselleringen? Anonymkode: 12420...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Del Skrevet 1. juli 2023 https://www.forbrukerradet.no/fly/ Anonymkode: 94d81...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 Dere har krav på kompensasjon etter EU261/2004 og erfaringsmessig pleier SAS og være veldig greie å ha med og gjøre for sånne krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilletrill Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 (endret) 👍🏼 Endret 2. juli 2023 av Trilletrill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg og barna opplevde at SAS kansellerte vårt fly til Spania tidligere i sommer. Nytt fly med mellomlanding gjorde at vi kom 7 timer senere til destinasjonen vår enn opprinnelig fly. Fylte ut skjema om kompensasjon via SAS sine nettsider, og fikk 400 euro per person i kompensasjon per person. Virker som dere kanskje har rett på enda mer, bare å søke så snart som mulig. Anonymkode: 862d2...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå