Gå til innhold

Rapet i vei mens jeg snakker om noe personlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket akkurat med en bekjent om noe personlig og så hører jeg i den andre enden at hun raper 2-3 ganger etter hverandre mens jeg snakker og sier unnskyld for hver gang. Men jeg synes det var respektløs at hun raper i vei, mens jeg snakker om noe så personlig og intimt. Hun svarte med dette at hun ikke kan kontrollere rapene sine, og jeg foreslo bare hvorfor ikke ta mikrofon av når du vet det skal gjenta. Første gang hun rapet skjønte jeg, men når det gjentok seg kunne jeg ikke fortsette å snakke personlig, mens responsen jeg fikk fra henne fra raping. Endte opp med at vi ble sure på hverandres og avslutta samtalen… hva syntes dere egt? 

Anonymkode: 829a7...c5e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun var nervøs. Noen folk raper når de er nervøse. De svelger luft. Ta av mirkofonen, var det ikke på telefonen? Eller var det på Teams?

Anonymkode: 577f7...528

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun var nervøs. Noen folk raper når de er nervøse. De svelger luft. Ta av mirkofonen, var det ikke på telefonen? Eller var det på Teams?

Nei, hun var ikke nervøs ellernoe. Hun mente det ikke var frekt og ikke noe galt med. Det var på telefon, men det går ann å trykke på mikrofon av, for å ta lyden av. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun var ikke nervøs ellernoe. Hun mente det ikke var frekt og ikke noe galt med. Det var på telefon, men det går ann å trykke på mikrofon av, for å ta lyden av. 

Det er ikke så lett å komme på da 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg raper også ukontrollert, ikke raper jeg slipper helt fri, men selv om jeg prøver å holde igjen, så kommer de likevel, men mer subtilt. Kan ikke styre dette i det hele tatt, kanskje det er sånn for henne også?

Anonymkode: 135d3...d5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta det som et hint 

Anonymkode: b7901...c40

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke så lett å komme på da 

Man vet jo at man snakker i telefon om man holder en telefon opp til øret. Har aldri hørt om noen som bare raper ustyrtelig ukontrollert og ikke engang kan kjenne det selv 0,5-2 sekunder før man raper, det er mer en nok tid til å vippe telefonen litt bort fra munnen.

Når det er sagt så synes jeg TS er litt sart. Hun sa jo unnskyld, det var rart av TS å begynne å diskutere det.

Anonymkode: 9133f...6a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man vet jo at man snakker i telefon om man holder en telefon opp til øret. Har aldri hørt om noen som bare raper ustyrtelig ukontrollert og ikke engang kan kjenne det selv 0,5-2 sekunder før man raper, det er mer en nok tid til å vippe telefonen litt bort fra munnen.

Når det er sagt så synes jeg TS er litt sart. Hun sa jo unnskyld, det var rart av TS å begynne å diskutere det.

For å spesifisere før kverulantene kommer: jeg mener når man ikke snakker selv men har munnen lukket. Når man snakker selv så kan en rap komme overraskende.

AnonymBruker
Skrevet

Du overdriver

Anonymkode: f7169...545

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller tatt i mot en rap enn de lydene jeg må overhøre som pinadø kan sprenge trommehinnene😏For å ikke smakke om den høylytte kjeftingen på barn, samtidig som de ringer meg for en prat🤨

Anonymkode: dbc22...08d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...