Amatariel Skrevet 17. juli 2023 #61 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg har gått ned 0,9 kg siste uken! Sååå fornøyd! Men best av alt er at tallet jeg fikk i dag er nøyaktig 10 kg mindre enn det var ved nyttår i år! Føles surrealistisk. Men så deilig! Har masse mer igjen, men nå vet jeg at det er mulig (på min måte). Jeg reiser dog på ferie i morgen, så det er da den virkelige utfordringen begynner. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #62 Del Skrevet 17. juli 2023 Amatariel skrev (1 time siden): Jeg har gått ned 0,9 kg siste uken! Sååå fornøyd! Men best av alt er at tallet jeg fikk i dag er nøyaktig 10 kg mindre enn det var ved nyttår i år! Føles surrealistisk. Men så deilig! Har masse mer igjen, men nå vet jeg at det er mulig (på min måte). Jeg reiser dog på ferie i morgen, så det er da den virkelige utfordringen begynner. Jeg trodde at folk var mye mer aktiv i ferien..... Anonymkode: 783ad...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. juli 2023 #63 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg trodde at folk var mye mer aktiv i ferien..... Anonymkode: 783ad...c7c Det kommer nok sikkert an på type ferie? Vi skal på bilferie 😅 Og når vi ikke kjører er vi på badeland, besøk hos venner o.l. Blir ganske mye i ro. Blir å trille en del tur med 1-åringen, men vil nok ikke kompensere for det ekstra matinntaket som nok vil skje 🤪 Men, denne tråden hjelper meg. Tenker på at jeg ikke har lyst til å gå noe særlig opp i vekt, så skal øve på å begrense meg (ift tidligere ferier) 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #64 Del Skrevet 17. juli 2023 Veide meg i dag etter 2.5 uker ferie. 65 kg, nøyaktig det samme som ved feriestart! Veldig, veldig fornøyd det. Det som har funket for min del: to måltider pr dag. Ikke is, kaker, boller osv, jeg vil heller bruke kaloriene på vin, sjokolade og litt chips (men begrensede mengder). Ts🙂 Anonymkode: d1f75...a78 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #65 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Veide meg i dag etter 2.5 uker ferie. 65 kg, nøyaktig det samme som ved feriestart! Veldig, veldig fornøyd det. Det som har funket for min del: to måltider pr dag. Ikke is, kaker, boller osv, jeg vil heller bruke kaloriene på vin, sjokolade og litt chips (men begrensede mengder). Ts🙂 Anonymkode: d1f75...a78 Hvor mye i aktivitet var du I ferien da? Anonymkode: 783ad...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #66 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor mye i aktivitet var du I ferien da? Anonymkode: 783ad...c7c Omtrent som ellers. Er generelt aktiv, går mye og jogger litt 🙂 Anonymkode: d1f75...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #67 Del Skrevet 18. juli 2023 Veide 79 kg for 10 dager siden. I dag veide jeg 77.går rundt 100.000 skritt i uka. Spiser lavkarbo Anonymkode: 0b060...fa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. juli 2023 #68 Del Skrevet 23. juli 2023 Kopierer inn det jeg nettopp skrev i dagboken min: Hei! En liten innsjekk på ferie. Veldig deilig med fri, og komme seg litt bort. Og jeg syns det går ganske bra med kostholdet. Det har helt klart skjedd noe i løpet av året, for jeg tar revolusjonerende bedre valg 🤗 Og ikke fordi jeg føler at jeg må, men fordi jeg vil og det er det jeg har lyst på. Typisk eksempel er på biletappene våre der vi stadig vekk stopper på butikk for proviant. Før var det alltid kjeks, snacks og sjokolade jeg kjøpte og spiste. Nå går jeg automatisk til frukt og grønt. Koser meg med forskjellige bær (moreller, naam), druer, banan osv. Og eske med sukkerfri pastiller. Smaker himmelsk 😁 Lunsj på farta er også forbedret. Latskap tok over før, og et oppskåret brød med pålegg i en kjølebag har vært løsningen. Problemet med brød for meg er at magesekken føles bunnløs da 🙄 kan spise og spise, og etter alt for kort tid igjen så blir jeg sulten på nytt. Håpløst! Men jeg tok med meg en pose proteinrundstykker hjemmefra, slik at jeg hadde det i stedet for, sånn de første dagene i alle fall. Ellers spist mye lompe med pålegg (ferdigsalat og stekt krydret kylling). Og det er så deilig å virkelig glede seg til lunsj, OG bli langvarig mett. Proteinpudding sjokolade på butikken har også vært gull å ta når man har hatt lyst på dessert og resten av familien feks vil ha is, donut o.l. Dette har gjort at jeg har følt meg mer våken og energisk enn jeg pleier å være på ferie. Også en deilig følelse! Men perfekt er jeg jo ikke. Og ikke noe mål om å være det heller... For selv om jeg har spist balansert og bra igjennom dagen (kanskje ikke alltid middag, for blitt litt pizza, hamburger) så har jeg spist noe snacks og sjokolade på kvelden. Jeg har kjøpt inn minimalt, men andre vi ferierer sammen med har kjøpt inn mye. Og satt rett foran meg på kveldene. Så da har det nesten gått på automatikk å spise. Er der jeg absolutt har størst forbedringspotensiale. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #69 Del Skrevet 24. juli 2023 Tilbake fra ferie, opp 2,2 kg.... Tviler på at jeg har spist 15000 kcal "for mye", men hva vet jeg.... Nå har mannen bursdag i dag, men så blir det skjerpings igjen! Jørgine-Petrine Anonymkode: c6500...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #70 Del Skrevet 24. juli 2023 Hjemme fra ferie og ned 4.5 kg på 3 uker Anonymkode: 0b060...fa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #71 Del Skrevet 24. juli 2023 En ferieuke igjen og vekten viser 0.77 kg opp. Normalt med svingninger, men jeg tror utviklingen er reell. Har vært for mye snacks i det siste. Det føles ikke bra og jeg kjenner at det er veldig fort gjort å falle tilbake til gamle, dårlige rutiner. Skjerpings! Målet er at jeg om en uke kan rapportere her inne om at jeg tok meg sammen😄 TS Anonymkode: d1f75...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. juli 2023 #72 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 8.52): Hjemme fra ferie og ned 4.5 kg på 3 uker Anonymkode: 0b060...fa9 Wow, det er jo magisk! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #73 Del Skrevet 25. juli 2023 Kom hjem fra ferie i går. Har kost meg med masse god mat og dessert, men spist sjeldnere. Tråkket på vekta i dag, den var akkurat som før ferien. Det er litt rart, egentlig, for det virker som jeg kompenserer ganske naturlig, egentlig. Skjønner ikke helt hvordan jeg da i utgangspunktet har gått opp disse 4-5 kiloene siden jul? Uansett. Jeg har nå fylt opp igjen kjøleskapet med frukt og grønt, og har gode intensjoner. Nå er det om å gjøre å hente seg inn igjen, og spise mat jeg vet er bra for meg. Anonymkode: 54347...3b6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frosh Skrevet 27. juli 2023 #74 Del Skrevet 27. juli 2023 Har ikke gått opp ett gram i ferien.. og det skjønner jeg ikke, for jeg har ikke hatt noen begrensninger. Men når det er sagt, så har det sneket seg på 8 kg de siste to årene, som jeg skal ha bort igjen. Merker at klærne strammer mer enn jeg liker, så nå skal jeg ta grep igjen… må bare ha hyttehelg med venner først… Men på mandag😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #75 Del Skrevet 27. juli 2023 Har hatt to gode dager nå. Ser at syklusen er av ganske stor betydning for apetitten (hormonprevensjon til tross), så det er lettere å få hentet seg inn uka etter mensen. Det er jo verdt å notere seg, egentlig. Jobber litt med døgnrytmen også, nok søvn er ganske avgjørende for å ta gode valg. Anonymkode: 54347...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #76 Del Skrevet 27. juli 2023 Veide 77 kg 18 juli. I dag 27 juli veier jeg 74.4 Anonymkode: 0b060...fa9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #77 Del Skrevet 28. juli 2023 Ikke på ferie akkurat nå, men forsøker å holde koken frem til jeg SKAL på ferie, for holder jeg meg i skinnet til da så når jeg minus 10 kg😃 Da er det egentlig bare 6kg igjen til målvekta. I alle fall tror jeg det er målvekta... Jeg har vært 3kg unna den for noen år siden (så tok jeg antidepressiva....), og synes jo fortsatt jeg hadde mye fett på kroppen da 🤔 Anonymkode: 46d59...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. juli 2023 #78 Del Skrevet 31. juli 2023 Mitt vektresultat for juli ble + 0,2 kg, og det er jeg veldig fornøyd med! Tror aldri jeg har gått opp så lite på denne kalendermåneden før. Så det hjalp absolutt å ha fokus på inntak, samt litt aktivitet i sommer. Denne tråden var motiverende Jeg flytter meg nå over i vektregisteringstråden for å fortsette reisen min der 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #79 Del Skrevet 31. juli 2023 Har gått opp 2,5kg😭 men ferdig med ferie nå. Eneste er at det gjenstår hvertfall en festival, om ikke 2. så redd alkoholen er det som får vekten til å vippe oppover. Sålenge jeg klarer å holde ut en grå høst, så skal jeg nå målet. Men utrolig surt å gå ned de samme kiloene for 3 gang! Nå kjenner jeg at jeg blir forbanna, og lei. Og det motiverer meg! Anonymkode: e26b5...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #80 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg går litt opp nå i sommer, og tror jeg bare skal slutte å kjempe mot, for det er så krevende. Har begynt å jogge tre ganger i uken, og føler at jeg trenger et kalorioverskudd for å ha energi til det. Henter meg inn om ca. to uker, tenker jeg. Det er snakk om et par kilo, men det legger seg på magen, og jeg blir litt fortvilet over det. Anonymkode: 57fb8...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå