Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til en mascara som virkelig separerer vippene? Synes mange ender opp med å klumpe/ha for mye produkt på kosten frem til de nesten er tom. 

Anonymkode: d28f1...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loreal Telescopic

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Maybelline sky high er den beste jeg har prøvd 😊

Anonymkode: b3d5c...2b4

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg har prøvd alle mascaraer i verden, og har mange favoritter (og ingen klar førsteplass), men kommer ofte tilbake til Lancome.

Synes flyplass-klassikeren Lancome Defincils er god på å separere vipper. Den gir ikke mye volum, nærmest en naturlig look, som noen kan synes er bra, imens andre vil ha mer fylde og drama.

Lancome Hypnose Doll Eyes gir mer volum og er veldig bra på å separere vipper. Den tørker fort og kan klumpe på lag to, men jeg bruker alltid bare ett lag og synes det holder til hverdags. Det er jo også neste litt sånn at om man skal ha de feiteste vippene så må de klumpes noe.

Men teknikk er det viktigste her. Du må huske å skrape produkt av kosten før bruk, påføre den med å "vrikke" kosten frem og tilbake horisiontalt for å komme mellom alle vippene, og jeg grer ofte gjennom vippene med tørr mascarabørste før det tørker. Vil anbefale det om separerte vipper er det viktigste, du får kjøpt børster billig på wish eller lignende kina-sjapper. 

Anonymkode: 3789a...b0b

AnonymBruker
Skrevet
Capazitet skrev (7 timer siden):

Loreal Telescopic

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Maybelline sky high er den beste jeg har prøvd 😊

Anonymkode: b3d5c...2b4

Prøvd begge disse to men føler fremdeles de er best når de nesten er tom😅

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Føler jeg har prøvd alle mascaraer i verden, og har mange favoritter (og ingen klar førsteplass), men kommer ofte tilbake til Lancome.

Synes flyplass-klassikeren Lancome Defincils er god på å separere vipper. Den gir ikke mye volum, nærmest en naturlig look, som noen kan synes er bra, imens andre vil ha mer fylde og drama.

Lancome Hypnose Doll Eyes gir mer volum og er veldig bra på å separere vipper. Den tørker fort og kan klumpe på lag to, men jeg bruker alltid bare ett lag og synes det holder til hverdags. Det er jo også neste litt sånn at om man skal ha de feiteste vippene så må de klumpes noe.

Men teknikk er det viktigste her. Du må huske å skrape produkt av kosten før bruk, påføre den med å "vrikke" kosten frem og tilbake horisiontalt for å komme mellom alle vippene, og jeg grer ofte gjennom vippene med tørr mascarabørste før det tørker. Vil anbefale det om separerte vipper er det viktigste, du får kjøpt børster billig på wish eller lignende kina-sjapper. 

Anonymkode: 3789a...b0b

Lancome Hypnose Doll Eyes hørtes lovende ut:) Jeg har ok lengde på mine naturlige vipper, men jeg har litt få. Så om så bare noen få klistrer seg sammen så kan jeg fort se "skallet" ut:fnise:

Å vrikke kosten langs røttene som du sier fungerer kun for meg når de nesten er tom, ellers får jeg så mye produkt på de få vippene jeg har at det bare klistres i hop. Jeg har ofte benyttet en gammel, rengjort mascara børste for å separere vippene 😃

Anonymkode: d28f1...505

Skrevet

ILIA Limitless Lash Mascara med gummibørste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...