Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Deler/sender dere nudes til kjæresten? Jeg er 43 og tar ikke slike bilder selv og er heller ikke spesielt interesserte i å se bilder av erigerte peniser, ei heller kjæresten sin. Gir "alle"  hverandre slike bilder i dag?

Anonymkode: 8543f...8a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693258-nudes-til-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Avsender gjør noe feil om hele nakenbildet bare er et nærbilde av penis..sånne nakenbilder er så klart uinteressant, det er jo et dick pic. Når noen sier nakenbilde så tenker jeg at man ser mer av personen enn bare nærbilde av én del.

Men nei, sender ikke nakenbilder lengre, vi har sett hverandre så mange ganger. Ville kanskje gjort det med ny kjæreste. Er på din alder.

Anonymkode: 02246...3ea

• Liker 2

Jeg er i et langdistanseforhold, så det er kanskje ikke de samme omstendighetene, men jeg sender jevnlig nakenbilder eller bilder i undertøy til kjæresten. Jeg pleier å sende dem når vi ikke er sammen hvis jeg savner ham ekstra, og i dagene rett før vi møtes igjen for å pirre litt ekstra. Jeg ser på det som forspill og en måte å vise hverandre hvor tiltrukket vi er av hverandre når vi ikke er fysisk sammen. Det er intimt, en måte å vise tillitt og tilbakemeldingene vi får fra hverandre er en stor selvtillitboost :)

• Hjerte 1

Annonse

AnonymBruker

Jeg gjorde det før men bildene kom på avveie så aldri igjen.... 

Han screenrecordet når jeg sendte på snap og trodde jeg var trygg og at bildene forsvant etter ti sekunder. Kunne aldri trodd det om han mens vi var sammen men han viste en helt annen grusom side etter brudd.  

Anonymkode: 788e3...877

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
snøpust skrev (5 minutter siden):

Jeg er i et langdistanseforhold, så det er kanskje ikke de samme omstendighetene, men jeg sender jevnlig nakenbilder eller bilder i undertøy til kjæresten. Jeg pleier å sende dem når vi ikke er sammen hvis jeg savner ham ekstra, og i dagene rett før vi møtes igjen for å pirre litt ekstra. Jeg ser på det som forspill og en måte å vise hverandre hvor tiltrukket vi er av hverandre når vi ikke er fysisk sammen. Det er intimt, en måte å vise tillitt og tilbakemeldingene vi får fra hverandre er en stor selvtillitboost :)

Husk å vannmerk bildene du sender :) 

Anonymkode: d01f9...8e7

AnonymBruker
snøpust skrev (7 minutter siden):

Hadde et avstandsforhold til en i en del år, men jeg hadde likevel ikke behov for slike bilder da heller. Men vi er forskjellige. Jeg er også redd for hva som kan skje med bildene om telefonen blir stjålet eller gjenglemt et sted eller ved et brudd.

• Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Og har aldri opplevd noe negativt rundt det med mine elskere. Skjønner heller ikke damer som blir sur av dickpics. 
K57

Anonymkode: 4b2c4...00d

Sur? Mer det at det er totalt uinteressant, spesielt fra fremmede.

• Liker 3

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Deler/sender dere nudes til kjæresten? 

Ja, iblant og spesielt om en av oss er bortreist ei uke eller mer. Fint å få en liten smakebit.

Vi sender aldri nakent helfigurbilde med ansikt, i fall bildene kommer på avveie.

Anonymkode: 81512...484

Annonse
AnonymBruker
snøpust skrev (9 timer siden):

Skriver under på denne. Er også i avstandsforhold og sender nudes av samme grunner som sitatet. Sørger for å aldri ha med ansiktet tilfelle det skulle komme på avveie.

Anonymkode: 3d27b...389

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja det gjør jeg. Med ansikt også. K 39. Stoler på mannen min.

Anonymkode: 74a38...c66

Det gjør jeg også, men telefoner blir stjålet og kommer på avveie, og det er veldig lett å hacke en telefon. Som oftest gjør folk det for penger, de er ute etter kontoinformasjon eller shopper på nettet med din bruker/kort etc, men noen bruker også bilder for å blackmaile.

Anonymkode: d083a...966

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...